Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Nettemor

M (: skriver:

Hihi nej, desværre er de ellers SÅ sexede kapper gået af mode :p

Hehe det var ellers lidt kult Men dengang boede de jo også på skolen og brugte den hver gang de var ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Nettemor

B&J skriver:

nemlig men gud hvor ville jeg gerne have et job.. men kan ikke gøre andet ind søge

Har det på samme måde.. Men synes også at jeg i perioder ikke laver andet end at søge..  Det er til at blive sindsyg af..

Men nu skal jeg i 4 ugers praktik på et kontor.. Det glæder jeg mig mega meget til.. Bliver godt at komme lidt hjemmefra!

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Nymark89 skriver:

jeg hedder Vibeke, er 23 år gammel, er uddannet sosu hjælper, men er pt ledig fleksjobber,  er kærester med Martin på 24 år, som er udd. ambulance assistent.

Vi bor sammen i en 3 værelses i Frederikshavn..

Vi har ingen børn endnu, men drømmer om at få børn.

jeg har været medlem af Baby.dk i ca. 3 uger, så er ny herinde..

Velkommen til baby

Hvordan fungere det der fleksjob?

Min søster hedder Vibeke og jeg tror faktisk kun jeg har mødt én ud over hende der hedder det

Anmeld

26. august 2012

Mettefpigen

AalborgPigen skriver:

Jeg blev udlært i februar 09 Hvor er du udlært henne ?

(Til TS beklager sidespringet, er bare lige nysgerrig )

Jeg blev i maj 09 på odense congress center :-D

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Nettemor skriver:

Det med et år forlovelse tog vi heller ikke så tungt..

Troede faktisk det var kontor du ville på?  

Det er godt du kan få nogle input herinde.. Håber det har hjulpet dig med at acceptere det /forstå det?

Nixen bixen .. Butik.. Kontor er for stille for mig. Selvom jeg tror det ville være bedre for mig og min sygdom .. 

ja man lærer i hvert fald at ligge det lidt til siden.. Og at prøve at acceptere det. Men det er sku skide svært .. Det forfølger en, med diverse medicin, lægetjek, fysioterapeuter osv osv . 

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Det vil jeg da lige prøve Kunne være hyggeligt hvis det var en dag du også skulle Så kunne du være så uheldig at få lov at vise mig det

Det lyder som en god plan!  Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Jeg blev i maj 09 på odense congress center :-D

Sjovt . hihi .. 

Anmeld

26. august 2012

M (:

Nettemor skriver:

Hehe det var ellers lidt kult Men dengang boede de jo også på skolen og brugte den hver gang de var ude

Hahaha, det er da vist et par dage siden

Anmeld

26. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Fleksjob betyder jeg arbejder nedsat tid, pga sygdom.

Eller vil sige hvis jeg havde et arbejde, ville jeg arbejde det jeg kan holde til og så få løn får det min virksomhed vil ansætte mig til.

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

wmillapigenw skriver:

hej

jeg hedder camilla Jørgensen, er 18 år blev jeg i februar, har en søn på 5 måneder - 6 måneder her d. 9/9 jeg bor selv med ham. har en kæreste på 25 år. jeg bor i esbjerg - men drømmer om at flytte herfra om et par år ved ikke helt hvorhen endnu måske århus så går jeg pt. hjemme på barsel og jeg keder mig efterhånden alt for meget. glæder mig til at komme igen på en uddannelse til januar tror det var det om mig

Er det din kæreste der er far til din søn?

Kunne godt forestille mig tiden kan blive lang når man bor alene..

Hvilken uddannelse skal du igang med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.