AalborgPigen skriver:
Så må jeg hellere prøve at præsentere mig selv 
Jeg hedder S H E I L A !
Og bor sammen med S, han er 27 år, og jeg er 23 år UNG ! 
Den 7/9 har vi været sammen i 4 år, og den 18/10 forlovet i 3 år.. Så det med at man skal giftes efter 1 år, tjaah det ser vi ikke så strengt på ...

Men jeg drømmer da om at vi bliver gift engang, jeg kunne godt bare smutte en tur inden om rådhuset, og så bare en MASSE god mad og vin.. Men S ønsker at vi skal have et bryllup, som vi begge drømmer om .. Og det er jo et dejligt romantisk ønske 
Vi bor i A A L B O R G .. I en lejelejlighed...
MIN drøm er at vi finder et lille hyggeligt rækkehus, i en lille by heroppe af, eller nede ved A A R H U S af.. Men nu må vi se hvad fremtiden bringer ..
Jeg er uddannet tjener, men jeg har valgt at tage en HG, og er nu i lære i S A L L I N G, i A A L B O R G.. Som butiksassistent.. Da jeg drømmer om at åbne min egen lille vin/kaffe/specialitetes butik en dag.. Dette ville være som en dream come true 
Jeg er på baby.dk, fordi jeg lider af 2 underlivs sygdomme som satte mange tanker igang i mit hoved. Og selvfølgelig skabte en del debat i mit indre, omkring dette at få børn. Og så skrev jeg baby i google feltet, og frem kom baby.dk .. Og jeg er bare blevet hængende..
Ellers er jeg et STORT snakkehoved, altid glad og hader at gøre rent..
Min store passion er mad og vin .. 
Jaaa så kan jeg vist ikke sige mere, men spørg endelig
Det med et år forlovelse tog vi heller ikke så tungt.. 
Det er godt du kan få nogle input herinde.. Håber det har hjulpet dig med at acceptere det /forstå det?