Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

4kløver

Nettemor skriver:

Ja kan godt se fordelen med en barnepige

Hvor mange bor de sammen på værelserne? Eller hvor mange værelser har I ? (igen nysgerrigheden længe leve)

Nej kan godt se at de store sikkert er mindre og mindre hjemme Men det er vel en naturlig process

De store piger sover samme. Nicklas har sit ejet. De små sover hos mig /os (manden er på nat) så lige så snart den store flytter får pigen vores og vi flytter ind på deres (de har sove værelset) de små sover kun på værelset de har legetøj i stuen. Vi bor med 1sal så vil helst ikke ha Xenya op og ned af trapperne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Clisolka

Nettemor skriver:

Det er da altid noget du har mulighed for 2 dage hjemmefra!

Men ja jeg kan godt se når det ikke er en mulighed at flytte. Så skal man jo også være glad for at have et arbejde i disse tider.. Så kan du jo altid søge imens

Hvor er det bare et super godt billed! Helt vildt.. Hun ser bare så ekstremt fræk ud!

Ja der dukker noget op indimellem, så sender jeg en ansøgning afsted - har da søgt 3 jobs efter jeg kom tilbage fra barsel i sep. sidste år, men intet der har givet pote - endnu  Jeg er overbevist om at det er fordi det rigtige job venter på mig 

Haha hun er sørme også fræk! Ojjj vi får afprøvet lidt tålmodighed herhjemme 

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

KarinaBF skriver:

Jeg vil da også Lige fortælle lidt om mig

Jeg hedder Karina er 31 bliver 32 i oktober jeg er gift med Michael på 37 og sammen har vi Christian på 4(5 til marts) og Christine på 1 (2 til Januar) og så venter vi endnu en lille pige termin 6 dec. men er ret så sikker på jeg føder før tid

Vi bor i eget hus uden for den lille by veddum cirka midt mellem Randers og Aalborg

Jeg er uddannet pædagog men går arbejdesløs pt. det er meget svært at finde noget når man er gravid og snart skal på barsel (november) og så er der jo ikke vildt mange pædagogjob til alle dem der går ledige
Min mand er kok og har selvstændig hobbyfirma ved siden af så han er ikke voldsomt meget hjemme.

Vores fritid går mest med at tage på Markeder i hele Danmark hvor vi sælger krydderier og træhavemøbler(Ølbænke)

jeg har været på babydk siden juni 2009 men har ikke været vildt aktiv, men er blevet det lidt mere nu

ved ikke hvad mere jeg lige skal skrive men hvis i vil vide mere er i velkommen til at spørge

HVorfor er du sikker på du føder før?

Ja det er jo nærmest umuligt at få arbejde som gravid.. Men vel egentlig forståeligt nok når der er så mange andre de kan vælge.. Men det er da dejligt din mand i det mindste har noget at se til

Årh sådan en bænk har min far også.. Med special inskription.. De er lidt hyggelige..

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Jaa det er jeg :-) puhaa det er efterhånden 3 år siden....

Jeg blev udlært i februar 09 Hvor er du udlært henne ?

(Til TS beklager sidespringet, er bare lige nysgerrig )

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Adrina skriver:

Ja, det må du godt  

Jamen, der har været så meget drama og hans datter blevstrækket påvirket af det og det endte med at vi i 4 mdr, i hveranden weekend, havde en pige der var sur, ked af det og virkelig uopdragen og respektløs. Min kæreste sagde flere gange tiæ moderen at hvis pigen ikke ville herop, så sq hun ikke tvinges, men det blev hun desværre af moderen. Og det var så slemt til sidst at min far tog fat i os fordi min kæreste og jeg var ved at ødelægge os selv over det. Så tog min kæreste en snak med SF og de blev hurtigt enige om at så var det bedst at pigen ikke kom i er stykke tid. Og pigen har så selv fået lov til at bestemme om hun vil være her og det vil hun ikke. Hun ved heller ikke at vi venter et barn. . Men hellere at hun er flad og vi er glade, end at vi alle 3 er ulykkelige.

Jeg kan godt forstå I valgte som I gjorde. Selv om det sikkert ikke er nemt.. Men intet barn skal tvinges på den måde! håber da I får kontakt med hende igen..

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Haapshaps skriver:

Det er til tider rigtig hårdt, men vi klarer os ganske fint - hvis jeg selv skal sige det!

Vi har en fantastisk sagsbehandler på kommunen som virkelig forstår vores behov. Og dét gør altså rigtig meget!

Jeg søger alt arbejde, også deltid! Det er desværre bare ikke nemt at finde noget..  

Lige pt. er jeg sygemeldt med stress, så lige nu søger jeg ikke rigtig.. 

Dejligt med en forstående sagsbehandler!

Håber du snart er klar og frisk til at søge igen og at du så finder noget der passer ind i jeres hverdag

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Så må jeg hellere prøve at præsentere mig selv

Jeg hedder  S H E I L A !

Og bor sammen med S, han er 27 år, og jeg er 23 år UNG !

Den 7/9 har vi været sammen i 4 år, og den 18/10 forlovet i 3 år.. Så det med at man skal giftes efter 1 år, tjaah det ser vi ikke så strengt på ...   Men jeg drømmer da om at vi bliver gift engang, jeg kunne godt bare smutte en tur inden om rådhuset, og så bare en MASSE god mad og vin.. Men S ønsker at vi skal have et bryllup, som vi begge drømmer om .. Og det er jo et dejligt romantisk ønske 

Vi bor i A A L B O R G .. I en lejelejlighed...

MIN drøm er at vi finder et lille hyggeligt rækkehus, i en lille by heroppe af, eller nede ved A A R H U S af.. Men nu må vi se hvad fremtiden bringer .. 

Jeg er uddannet tjener, men jeg har valgt at tage en HG, og er nu i lære i S A L L I N G, i A A L B O R G.. Som butiksassistent.. Da jeg drømmer om at åbne min egen lille vin/kaffe/specialitetes butik en dag.. Dette ville være som en dream come true 

Jeg er på baby.dk, fordi jeg lider af 2 underlivs sygdomme som satte mange tanker igang i mit hoved. Og selvfølgelig skabte en del debat i mit indre, omkring dette at få børn. Og så skrev jeg baby i google feltet, og frem kom baby.dk .. Og jeg er bare blevet hængende..  

Ellers er jeg et STORT snakkehoved, altid glad og hader at gøre rent.. 

Min store passion er mad og vin .. 

Jaaa så kan jeg vist ikke sige mere, men spørg endelig  

Det med et år forlovelse tog vi heller ikke så tungt..

Troede faktisk det var kontor du ville på?  

Det er godt du kan få nogle input herinde.. Håber det har hjulpet dig med at acceptere det /forstå det?

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

Lone H. skriver:

Jeg hedder Lone jeg er 22 år gammel, Har været herinde i 3 år lige om lidt, er så ikke så aktiv herinde mere, har jeg ikke været det sidst 1,5 år, men følger da med herinde

jeg bor jeg ved Esbjerg med min kæreste R. på 20 år, vi har været sammen i et par måneder. Jeg har Julie på 2,5 år, som ser sin far hver søndag, og så er hun os derude hver weekend

Jeg går på Hf i Esbjerg
Jeg Går til boksning og træner, og har indtil videre tabt mig 14 kg hvilket jeg er meget tilfreds med, vil bare gerne længere ned

min Drøm er at efter Hf at få et barn mere på et tidspunkt (hvis jeg kan ), og så starte på jordemoder studiet, få hus, blive gift ( de sidste to behøver ikk at være efter uddannelsen )

Super flot klaret med dit vægttab

Tror også jordemoder uddannelsen er fed.. Og så er det jo super 'praktisk' at du kan tage den i din hjemby

Anmeld

26. august 2012

oerbaek

Nettemor skriver:

Jeg havde faktisk også tænkt på butik. Men arbejdstiderne holder mig tilbage..Det er noget nær de værste tider der findes..

Pædagogisk assistent er det ligesom pædagogmedhjælper?

jeg vil sige at pædagogisk assistent er en mellem ting mellem pædagog og medhjælper da man får en del pædagogisk viden og en del teorier under uddannelsen, så man har en uddannelse med sig i stedet for at komme direkte fra "gaden" , hvis man kan sige det sådan , som megshjælperen kan. 

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Det er nemlig rigtig, rigtig billigt og det er så hyggeligt!! 

Du ka jo prøve at finde nogle datoer der ka passe dig, så ka jeg lave en aftale ud fra det, med dem jeg går til sløjdt ved!! Vh stine

Det vil jeg da lige prøve Kunne være hyggeligt hvis det var en dag du også skulle Så kunne du være så uheldig at få lov at vise mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.