Er det ikke ved at være tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

wmillapigenw

hej

jeg hedder camilla Jørgensen, er 18 år blev jeg i februar, har en søn på 5 måneder - 6 måneder her d. 9/9 jeg bor selv med ham. har en kæreste på 25 år. jeg bor i esbjerg - men drømmer om at flytte herfra om et par år ved ikke helt hvorhen endnu måske århus så går jeg pt. hjemme på barsel og jeg keder mig efterhånden alt for meget. glæder mig til at komme igen på en uddannelse til januar tror det var det om mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Krussedulle

Nettemor skriver:

Årh det kan jeg godt forstå

Kan de enes?

Ja det kan de!

Der er love über alles herhjemme

De er rigtig gode ved hinanden, det er SÅ dejligt!

Anmeld

26. august 2012

LineSchack

Super go ide .

Jeg hedder Line og er 21 år fylder faktisk 22 på mandag, sikke da som tiden går. Jeg har min dejlige lille skønne datter Emma  på 5 måneder. Lige pt er jeg single ( og det nydes, sommetider ). Jeg er på barsel indtil januar og håber at kunne starte på sosu uddannelsen, her i Århus.. Jeg bor i en lille lejlighed i Lystrup, og gud hvor er det dog ensomt til tider men håber på at skabe mig en vennekreds på et tidspunkt... 

Jeg kæmper desværre lige pt med at vinde forældremyndigheden over min datter, så det lidt en hård kamp. Men mon ikk solen på et tidspunkt skinner lidt på mig

Anmeld

26. august 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hø Hø.... Det gik nu meget godt  Nu er dte jo også i Hvidovre, som er en selvstændig by, vi bor. Og her er skønt... Lidt som en almindelig provinsby, bare med kort transportid til alle Københavns fede muligheder og stadig ike langt fra skov og vand 

Før vi fik ungerne gik jeg/vi rigtig meget i teatret og så alle mulige forestillinger. Jeg er udlært på østre Gasværk, så jeg har set alle forestillingerne der de seneste 9 år, tror jeg + en masse andre. De seneste år er det mest børneforestillinger, vi har set med børnene. Lars laver børneteater, så det giver ret meget sig selv 

Nej... Jeg må med skam melde, at det kun er ungerne der har sjove kælenavn 

Tror egentlig godt jeg kunne bo sådan et sted så (men sig det ikke til nogen)

Var I KBH i sommers og må indrømme at der er mange fede ting.. Udover strøget og tivoli Men jeg tror virkelig ikke jeg kan finde ud af at bo i byen.. Men jeg vil jo gerne have det hele.. På landet med god plads og ro, uden en masse biler, men samtidig ikke aaalt for langt til skole og indkøb

Ej hvor er det fedt med børneteater.. Skal da næsten have Bassen med over at se en forestilling en gang så. Men ved ikke om han stadig er for lille? Han er 2½

Det er da næsten for dårligt at I ingen fede kælenavne har.. Altså udover Bonderøven på 2. sal

Anmeld

26. august 2012

Miss BananaHammock

Det meste står vist på min profil - men kan da lige skrive lidt her også

Jeg er 27år og bor i Horsens med min mand på 32. Vi blev gift for en måned siden. Elsker at kalde ham min mand!

Vi venter vores første barn til december. Det har taget os 3,5 år at blive gravide. (2 år selv, 3 IUI forsøg og 2 IVF forsøg.) Så det er længe ventet. Og nu er jeg ret utålmodig og vil bare gerne snart møde vores lille søn. Men prøver at nyde graviditeten trods utålmodigheden.

Jeg arbejder som leder i fitness branchen og min mand arbejder som webudvikler.

Vi har en lille west highland white terrier som er vores baby. Elvis hedder han.

Anmeld

26. august 2012

Babydreams

Nettemor skriver:

Ja vi sparer en del penge ved at bo 7 km fra nærmeste fornuftige handle mulighed

Og for pokker hvor glemte vi tit noget og rendte ned efter det.. Selv om det sikkert sagtens kunne undværes så gjorde man det jo ikke.. Det gør vi nu

Haha.. lige præcis, godt nok bor vi ikke 7 km væk lige nu, men vi kan alligevel godt mærke at vi spare en del penge, fordi vi heller ikke bor så tæt på mere, + når man har en baby, så kan man ikke lige altid have tid til at smutte ned at købe hele tiden

Anmeld

26. august 2012

Mettefpigen

Hej hej :-D

Jeg hedder mette, er 23 år, bor i odense med min kæreste og bassemanden lukas på 1 år om en uge :-P ..... Jeg er uddannet tjener... Og kæmper lige pt med at hverdagen til at fungere med mit nye arb og mandens natarbejde..... Og her er set sidste nye billed af bassen <3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Mettefpigen skriver:

Hej hej :-D

Jeg hedder mette, er 23 år, bor i odense med min kæreste og bassemanden lukas på 1 år om en uge :-P ..... Jeg er uddannet tjener... Og kæmper lige pt med at hverdagen til at fungere med mit nye arb og mandens natarbejde..... Og her er set sidste nye billed af bassen <3

Ejjj er du uddannet tjener ?

Sjovt, det er jeg også

Anmeld

26. august 2012

Mettefpigen

AalborgPigen skriver:

JJad

Ejjj er du uddannet tjener ?

Sjovt, det er jeg også

Jaa det er jeg :-) puhaa det er efterhånden 3 år siden....

Anmeld

26. august 2012

DitteFisk

Nå jamen jeg kan da også lige præsenterer mig så, når alle andre gør det

Jeg er 25 år og bor i Nørresundby sammen med min kæreste på 22 (snart 23) og min søn på 4 (snart 5) og vores missekat Mauritz . Jeg er gravid med nr 2 i uge 11, har termin d. 22. marts og vi glæder os. 

Jeg er pædagogstuderende, lige startet på 7. og sidste semester, så jeg ser frem til at være færdig til januar. Jeg er rigtig glad for det. 

Jeghar været medlem af Baby i et års tid nu, tror jeg (siden vi begyndte at snakke om hvornår projekt baby nr 2 skulle starte), men er først blevet aktiv indenfor det sidste halve år og jeg elsker at være her indtil videre. 

Grunden til jeg ikke har et ordentligt billede på som avatar, er at jeg i starten gerne ville sikre en smuule anonymitet - men det er fløjet sin vej  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.