Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hvad pokker gør man når han har gjort det forbi for 3 uger siden... 2½ måned før termin... og jeg lige er flyttet for mig selv.... nu " diskuterer" vi med hensyn til efternavn.. jeg vil jo selvfølgelig have mit, og han vil have hans.... han mener han kan klage hvis barnet ender med at få mit... men hvad skal man gøre?? det er den eneste ting i alt det her vi er uenige om... jeg gør det ikke som straf at baby ikke skal have hans efternavn... men ærligt, så kan jeg ikke fordrage det, og vil have det dårligt resten af mit liv over det hvis det fik hans.... hans grund er bare at han er faren, og vel også skulle have noget at have sagt.... What to dooo??
Hvad pokker gør man når han har gjort det forbi for 3 uger siden... 2½ måned før termin... og jeg lige er flyttet for mig selv....
nu " diskuterer" vi med hensyn til efternavn.. jeg vil jo selvfølgelig have mit, og han vil have hans....
han mener han kan klage hvis barnet ender med at få mit...
men hvad skal man gøre??
det er den eneste ting i alt det her vi er uenige om...
jeg gør det ikke som straf at baby ikke skal have hans efternavn... men ærligt, så kan jeg ikke fordrage det, og vil have det dårligt resten af mit liv over det hvis det fik hans....
hans grund er bare at han er faren, og vel også skulle have noget at have sagt....
What to dooo??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
igen tak for alle jeres svar...
jeg vil tage dem alle til mig, og finde frem til en løsning....
der kan jo nå at ske meget inden termin om 10 uger, og inden barnet skal have sit navn...!!!
men igen tusind tak, i er uundværlige...
Hvis jeg skal være helt ærlig (og skal jeg jo ).. men så kan jeg ikke lide min datters navne kombination fordi vi har givet hende BEGGE vores efternavne.. Vi kunne ikke blive enige og begge familier studsede over hvis vi ikke gav hende deres navn.. men helt ærlig det er vores datter og ærlig talt så hader jeg kombinationen af begge navne.. og tænker det hver gang jeg ser navnet!! Så aner ikke hvad i skal for vi havde selv så svært ved det...
Den lykkelige skriver: Hvis jeg skal være helt ærlig (og skal jeg jo ).. men så kan jeg ikke lide min datters navne kombination fordi vi har givet hende BEGGE vores efternavne.. Vi kunne ikke blive enige og begge familier studsede over hvis vi ikke gav hende deres navn.. men helt ærlig det er vores datter og ærlig talt så hader jeg kombinationen af begge navne.. og tænker det hver gang jeg ser navnet!! Så aner ikke hvad i skal for vi havde selv så svært ved det...
tak fordi du kan forstå mig er jeg egentlig lidt glad for...
for det lyder som om det er nemt bare at vælge hans navn fordi han jo gerne vil have det... men jeg vil jo også gerne have mit.... og´når vi ikke kan lide en blandet kombination.. hvad pokker gør man så...??
ja, jeg er virkelig lost og håber der kommer en løsning (hvilket jeg ikke tror uden sure miner)
Anonym skriver: tak fordi du kan forstå mig er jeg egentlig lidt glad for... for det lyder som om det er nemt bare at vælge hans navn fordi han jo gerne vil have det... men jeg vil jo også gerne have mit.... og´når vi ikke kan lide en blandet kombination.. hvad pokker gør man så...?? ja, jeg er virkelig lost og håber der kommer en løsning (hvilket jeg ikke tror uden sure miner)
Ja men du kan jo gøre som jeg tænkte (dengang) at man bare kan sige at det navm man ikke kan lide kan man bare bruge forbogstav.. altså hvis barnet hedder frederik melbolle hansen og man ikke kan fordrage melbolle... ha ha ha så bare Frederik M. Hansen..Det gør jeg med min datter men nu tænker jeg at man måske bare skulle have taget det vi synes også måtte andre bare blive sur mulet.. det jo vores barn..
Den lykkelige skriver: Ja men du kan jo gøre som jeg tænkte (dengang) at man bare kan sige at det navm man ikke kan lide kan man bare bruge forbogstav.. altså hvis barnet hedder frederik melbolle hansen og man ikke kan fordrage melbolle... ha ha ha så bare Frederik M. Hansen..Det gør jeg med min datter men nu tænker jeg at man måske bare skulle have taget det vi synes også måtte andre bare blive sur mulet.. det jo vores barn..
haha kan godt lide dit melbolle... Gggg
men problemet er selve efternavnet desværre.... og det kan man ikke rigtig nøjes med at skrive forbogstav på
Anonym skriver: haha kan godt lide dit melbolle... Gggg men problemet er selve efternavnet desværre.... og det kan man ikke rigtig nøjes med at skrive forbogstav på
Men er det ikke fordi han hedder noget du ikke synes om??
Hvad pokker gør man når han har gjort det forbi for 3 uger siden... 2½ måned før termin... og jeg lige er flyttet for mig selv.... nu " diskuterer" vi med hensyn til efternavn.. jeg vil jo selvfølgelig have mit, og han vil have hans.... han mener han kan klage hvis barnet ender med at få mit... men hvad skal man gøre?? det er den eneste ting i alt det her vi er uenige om... jeg gør det ikke som straf at baby ikke skal have hans efternavn... men ærligt, så kan jeg ikke fordrage det, og vil have det dårligt resten af mit liv over det hvis det fik hans.... hans grund er bare at han er faren, og vel også skulle have noget at have sagt.... What to dooo?? Tror bare du skal finde dig i at det bliver det efternavn
Tror bare du skal finde dig i at det bliver det efternavn
Den lykkelige skriver: Men er det ikke fordi han hedder noget du ikke synes om??
jo han gør.... har aldrig kunne lide det efternavn.... så det har ikke noget med princip at gøre...
LevisMor skriver:
synes det var lidt nogle negative ord der kom der...
hvorfor skal jeg vænne mig til hans efternavn?? han kan da lige så godt vænne sig til mit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128