Ude alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Frk.S

Puha, jeg holder ikke lige regnskab hvor tit han er ude uden mig, så ved ikke lige hvor tit han gør det.

Han gør det dog når det passer ham. Men snakker da selvfølgelig med mig om det inden, at vi ikke skal noget andet og sådan.

Det er dog ikke så tit han gør det  - ikke oftere end at jeg synes det er helt fint.

Men jeg ville blive træt af, hvis han sagde han var væk i en halv time og så først kom hjem efter flere timer. Det er dog heller aldrig sket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Frk.S

Puha, jeg holder ikke lige regnskab hvor tit han er ude uden mig, så ved ikke lige hvor tit han gør det.

Han gør det dog når det passer ham. Men snakker da selvfølgelig med mig om det inden, at vi ikke skal noget andet og sådan.

Det er dog ikke så tit han gør det  - ikke oftere end at jeg synes det er helt fint.

Men jeg ville blive træt af, hvis han sagde han var væk i en halv time og så først kom hjem efter flere timer. Det er dog heller aldrig sket.

Anmeld

4. august 2012

oerbaek

vi er ude hver især når vi har brug for det jeg var ude med en veninde sidste lørdag, vi var ude og spise og hygge hele aftenen og i dag er manden afsted helt fra i morges v 8 tiden og han er ikke kommet hjem endnu og jeg har ingen ide om hvornår han kommer, men bare han hygger sig så er jeg tilfreds

Anmeld

4. august 2012

raca

tja det kommer an på hvad man definere som ude for sig selv.

jeg tager nogle gange på besøg uden mand og børn.. forde jeg har brug for mig tid og manden gør det samme.

jeg tæller ikke gange om mdr.. men det er måske en gang til hver... eller hvor den ene tager ungerne med ud et par timer og man selv bliver hjemme og nyder ro og fred.. sker også ca 1 gang om mdr..

at gå i byen med vennerne bruger vi ikke.

at kommer meget sener hjem en angivet er no-go her.

at tage ud når det er forventes af andre.. gør vi også, så det kan være dvs firmafrokoster ol de deltager i men sjældet. dvs med 2 år mellemrum ca...

Anmeld

4. august 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

min kæreste er ikke særligt tit ude i byen uden mig, ikke fordi han ikke må, for må han meget gerne, men han har ikke lysten, og jeg hverken kan eller gider . vi hygger os meget sammen med film aftner og anden form for hygge. folk der siger at ens forhold dør af at man er sammen næsten hele tiden, tjaa dét har jeg nu ikke mærket her da, og vi har da 3 år sammen lige om hjørnet.

Anmeld

4. august 2012

MortilElias2010

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Det ved jeg faktisk ikke, tænker ikke så nøje over det..og hvis han endelig er ude, så tager han ud at fiske alene eller med en kammerat eller en tur i fiskeklubben til lidt mandehørm. Men han er ikke længe væk og overholder sine aftaler! Han er altid hjemme på klokkeslættet, det er vigtigt for ham. Han foretrækker dog at være hjemme med mig og Elias. Jeg tager sjældent nogen steder. 

Anmeld

5. august 2012

A&F

Min mand vil helst være hjemme med mig og vores datter. Han er ikke typen der kan lide at være ude. Han er meget familiemand . Det er mere mig, der kan lide at være ude og hygge med mine veninder :p

Anmeld

5. august 2012

A&F

jydeinden skriver:

min kæreste er ikke særligt tit ude i byen uden mig, ikke fordi han ikke må, for må han meget gerne, men han har ikke lysten, og jeg hverken kan eller gider . vi hygger os meget sammen med film aftner og anden form for hygge. folk der siger at ens forhold dør af at man er sammen næsten hele tiden, tjaa dét har jeg nu ikke mærket her da, og vi har da 3 år sammen lige om hjørnet.

Anmeld

5. august 2012

Maja_4000

Min kæreste går ikke i byen osv. .. Men han er tit ude og træne med venner og hjemme og se en film , spise pizza osv. .. 

Jeg er ikke særlig tit .. Mest fordi de fleste af mine veninder forsvandt udner graviditeten 

Anmeld

5. august 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg synes ikke 5 gange på et halvt år lyder urimeligt. Jeg er ofte ude hos venner uden ham, også uden barn. Jeg synes faktisk ikke min kæreste tager nok ud, men jeg opfordrer ham jævnligt til det, fordi jeg tror på det er sundt for forholdet også at have noget hver for sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.