Jeg kan mærke, jeg bliver helt mærkelig når der bliver bliver brugt ord som må/må ikke, spørge om lov, holde i kort snor når det drejer sig om et parforhold
Ikke om min kæreste eller jeg selv nogensinde skulle spørge den anden om LOV til at gøre noget som helst, det bestemmer vi da selv. Men vi snakker da om, om det passer ind i den store fælles plan, der hedder at få arbejde, studie og bassens skema til at gå op. Det er et fælles ansvar og der må nogle gange indgås kompromis for begge parter.
Herhjemme er manden blevet studerende igen, så heldigvis bliver han da trukket med i byen af de unge gutter engang i mellem. Synes det er så hyggeligt at få en glad mand hjem, der er blevet tanket lidt op på oplevelses-kontoen. Ellers er det mest hans 'gamle' venner, han ses med når de skal i byen og drikke øl og rafle eller holde mande-weekend.
Jeg ses mest med mine veninder, nu hvor jeg er gravid er alkohol og fester på standby, men synes ikke rigtig jeg gider det mere selv om jeg kunne. Musikken er for høj og der er for mange mennesker (totalt mormor I know), så jeg vil hellere sidde nogle tøser hjemme og drikke rødvin og asti. Og det fungerer bare bedst uden mænd
Anmeld