Ude alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

L&V

Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Det var godt nok ik noget der ku pisse mig af for at sige det rent ud.. Har ik lige tal på det men har en af os lyst til at lave noget med vores venner eller lignende jamen så gør vi det, er 100% sikker på at det giver et mere sundt forhold end hvis man ikke MÅ og man ska sige hvornår man kommer hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

signe.

Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Uh det har jeg slet ikke tal på, for det er ofte Flere gange om ugen sommeider...Her taler vi, at han er hjemme ved kammerater, eller de kommer her hos os og er i værkstedet, og makke lidt i værkstedet hen over en øl eller 2... Selve byture er der dog ikke så mange af, og dem tager vi ofte sammen, men der er da også tidspunkter hvor han gerne vil ud med vennerne alene, og det fint med mig Det med at komme hjem på aftalte tidspunkter er lidt mere on/off.... Hvis han bare er hjemme ved en kammerat og se film overholder han, men hvis de er ved at reperere nogle maskiner kan tiden godt svinge lidt, men det gør ikke noget, for maskinerne skal jo virke i og med han er selvstændig

Anmeld

5. august 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Jajaselvføleglig må han besøge familie og venne alene alt det han vil. Men jeg mener fester

ja der er min mand kun ude for sig selv et par gange om året.

vi har en travl hverdag med masser af aktiviteter, og i weekenden er vi også tit booked up. derfor er det vigtigt at vi ikke her store behov for at rende i byen alene. 

Anmeld

5. august 2012

CaWi

Vi laver tit noget hver for sig (jeg dog lidt mindre lige nu, da jeg har en tre måneders der hænger i babserne) men jeg er tit hos famili og veninder uden ham. En til to gange om året tager jeg til fest uden ham på min gamle landbrugsskole. Og så har der måske været et par byture uden ham.
Ham og 3 kammerater har en madklub hvor de mødes hver anden måned. Det ender altid med at de sover hos hinanden og nogle gange tager de i byen. Han tager også til julefrokost på hans landbrugsskole uden mig, træner med sine venner hver dag/hver anden dag.

Jeg synes det er vigtigt at give hinanden plads til at have "et liv" ud over det man har derhjemme. Vi ville simpelthen kede os hvis vi skull glo på hinanden hver eneste dag og ik få noget input udefra...

Anmeld

5. august 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Det vigtigste er man giver hinanden plads og frihed MEN aftaler skal overholdes... og forventninger afstemmes... ellers går det galt

Anmeld

5. august 2012

klmf

Jeg kan mærke, jeg bliver helt mærkelig når der bliver bliver brugt ord som må/må ikke, spørge om lov, holde i kort snor når det drejer sig om et parforhold

Ikke om min kæreste eller jeg selv nogensinde skulle spørge den anden om LOV til at gøre noget som helst, det bestemmer vi da selv. Men vi snakker da om, om det passer ind i den store fælles plan, der hedder at få arbejde, studie og bassens skema til at gå op. Det er et fælles ansvar og der må nogle gange indgås kompromis for begge parter.

Herhjemme er manden blevet studerende igen, så heldigvis bliver han da trukket med i byen af de unge gutter engang i mellem. Synes det er så hyggeligt at få en glad mand hjem, der er blevet tanket lidt op på oplevelses-kontoen. Ellers er det mest hans 'gamle' venner, han ses med når de skal i byen og drikke øl og rafle eller holde mande-weekend.
Jeg ses mest med mine veninder, nu hvor jeg er gravid er alkohol og fester på standby, men synes ikke rigtig jeg gider det mere selv om jeg kunne. Musikken er for høj og der er for mange mennesker (totalt mormor I know), så jeg vil hellere sidde nogle tøser hjemme og drikke rødvin og asti. Og det fungerer bare bedst uden mænd

Anmeld

5. august 2012

sarahb

Vi er sammen med vores venner g veninder et par gange om ugen,
Mit liv ville simpelthen være for kedeligt uden vi lavede ting hver for sig.
Så jeg nyder en aften herhjemme alene eller en aften ude ved tøserne!

Anmeld

5. august 2012

Lullaby

Synes ikke det er så meget han er væk. Det der ville generere mig var at han ikke overholdte sine aftaler..

Anmeld

5. august 2012

TeamRocket

Jeg tror vi får alene behovet dækket ved at jeg har meldt mig ud af alt hvad der har med hans familie at gøre så det klare han alene, med eller uden børn(de drikker meget i den familie) og så det faktum at han arbejder virkelig meget. Når der endelig er fri- så vil vi gerne være sammen. Vi elsker også at nyde en drink sammen men med 2 børn og ingen pasningsmuligheder så har det ikke rigtig været aktuelt, plus at jeg jo så er gravid nu. Men vi hygger lige så godt med børnene, det var jo derfor vi fik dem Men ja vi er nok et rigtig godt eksempel på et par der elsker at sidde på skødet af hinanden - når han er på arbejde får jeg 10 smser om hvad jeg laver og at jeg er savnet. Fnis. Men friheden er der skam, hvis jeg vil noget gør jeg det, og omvendt.

Anmeld

5. august 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg har ik styr på hvor tit han er ude. Men han bruger tit tid nede i sin garage, og så kan han komme fra det ene øjeblik til det andet og sige han skal i byen med sine venner. Og så når han tager ud til nogle venner og siger at han f.eks. er hjemme inden kl.8 så kommer han først efter den tid han siger. Kan aldrig regne med hvad tid han er hjemme, heller ikke fra job. Skal næsten hver dag spørge om han kommer hjem, for at finde ud af om vores søn og jeg skal spise med ham eller ej.. Jeg er ved at brække mig over det, og har prøvet at snakke med ham om det 1000 gange, men han kan ikke se det fra andre sider, så han kan ikke se problemet i det. Det SÅ irriterende!!! Øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.