Ude alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Ellie79

Min kæreste må tage ud så tit han vil, han gider dog ikke de vilde byture mere, men han elsker at hygger med en kammerat en aften. Vi aftaler aldrig tidspunkt - vi har nok bare været sammen så længe at vi ved hvad den anden forventer næste dag så det afstemmer man aftenene/natten med.

Tror det er vigtigt at give hinanden plads, og når han ved han ikke kan overholde aftalen med dig er det måske bedre ikke at have en aftle men bare aftale han kommer hjem når han bliver træt. Så sidder du ikke og forventer noget.

Kh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Det er så forbandet man simpelt. Man kan ikke få uden at give når man har klokket i det!!!

Du kan ikke gå i banken og hæve penge hvis du ikke først har sat nogen ind jo! ganske simpelt...

han må ind i kampen, vise at han godt kan overholde aftalerne også derved kunne få mere "alene" tid hvis det er så vigtigt for ham..

Havde jeg valgt at være i et forhold havde vi også skulle have tid alene for at pleje vores interesse som individer men det kræver at der er opbygget en tillid og den tillid brydes vær gang aftaler ikke overholdes...

stort kram

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

hmm, min mand har været ude uden mig tre gange i alt den tid vi har været sammen (et år)

det er nu mest fordi jeg tvinger ham afsted med hans venner engang imellem.. ellers ville han  ikke forlade mig og den bette ..  

kan ikke se hvorfor man ikke kan tage afsted sammen, så er man også mere overbærende hvis manden kommer lidt for sent hjem  

men synes godt nok i skal sætte jer ned og få en seriøs samtale om det der med at oerholde aftaler ! sig til ham at grunden til den korte snor er at han ikke overholder aftaler omkring hva klok han e hjemme, kan virkelig godt forstå du ikke er glad for at han tager afsted uden dig når du slet ikke kan regne med hvornår han kommer hjem igen .. 

du skal ihvertfald have en  herfra 

Anmeld

5. august 2012

Stéphanie

Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Det kan tælles på én hånd de gange mig og kæresten har været ude SAMMEN i løbet af vores forhold (2½år) enten tager han afsted, eller også tager jeg afsted, og skal vi begge afsted er det som regel med hver vores "hold" - dog går vi altid hjem sammen.

Jeg har et barn fra et tidligere forhold, og så har vi et sammen, og skal vi begge ud, planlægger vi det sådan at ungerne kan blive passet, dog sker det meget sjældent

Men jeg ville så til gengæld også blive pisse sur hvis han ikke overholder sine egne tider... Men giver han ingen tid, kommer han hjem når han kommer, det tager jeg ikke så tungt

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

KarinaA skriver:

hmm, min mand har været ude uden mig tre gange i alt den tid vi har været sammen (et år)

det er nu mest fordi jeg tvinger ham afsted med hans venner engang imellem.. ellers ville han  ikke forlade mig og den bette ..  

kan ikke se hvorfor man ikke kan tage afsted sammen, så er man også mere overbærende hvis manden kommer lidt for sent hjem  

men synes godt nok i skal sætte jer ned og få en seriøs samtale om det der med at oerholde aftaler ! sig til ham at grunden til den korte snor er at han ikke overholder aftaler omkring hva klok han e hjemme, kan virkelig godt forstå du ikke er glad for at han tager afsted uden dig når du slet ikke kan regne med hvornår han kommer hjem igen .. 

du skal ihvertfald have en  herfra 

MAnge tak! Lige præcis sådan jeg har det! Bare hvis han viste mig at jeg kunne stole på ham, skulle han jo ikke altid ha lov af mig først

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

Anonym skriver:

MAnge tak! Lige præcis sådan jeg har det! Bare hvis han viste mig at jeg kunne stole på ham, skulle han jo ikke altid ha lov af mig først

det kan jeg sagtens forstå, og jeg synes slet ikke det er forkert af dig at sætte ham i en MEGET kort snor, når han ikke kan overholde aftaler.. 

men prøv at få ham til at forstå det.. og sådanne ting skal i jo kunne snakke om, især når i har et barn sammen  

Anmeld

5. august 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

Gid det var sådan her!

Hvor k*ft hvor er du heldig!

Har en kæreste der også helst vil være hjemme, om ikke andet så ude med os andre!!

Men hvor er der mange der fortjener at have en kæreste som os

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Inden vi fik vores søn og lige efter gik min kæreste lidt i byen/ud og drak med nogle venner. Mend et gider han ikke rigtig mere...

Han laver andre ting og hygger sig istedet. HAN ved hvad der forventes af ham når han kommer hjem. Han skal kunne tage sig af sin søn dagens efter... også hvis han har drukket. Så det er op til ham at styre... Jeg holder ikke på ham ihvertfald!

Anmeld

5. august 2012

Sophie90

Vi tager nok ud uden hinanden en gang om måneden eller sådan noget Vi er overhoved ikke usikre på hinanden og har tillid til hinanden, hvis vi ikke havde det, ville vi ikke have noget forhold, fordi forhold hvor man ikke giver hinanden plads til at lave noget hver for sig, går i stykker Bare min mening..

Anmeld

5. august 2012

Kindfed

come2 skriver:

Jeg ville blive "kvalt" i sådan et forhold.

Vi er ude hver for sig flere gange om måneden og vi NYDER det

Vi har en søn på to.

Det er så vigtigt for os begge to at have familiefri engang imellem og få nogen nye input ude i resten af verden. Der er ingen svigt eller mistro i det, tværtimod giver det en fornyet glæde for hinanden, synes jeg. For vores søn er det også en god ting at have enetid med en af os engang imellem.

Uha, jeg ville nødigt leve med en, der tæller hvor mange gange, jeg havde været ude. Hvis problemet i virkeligheden er, at du synes, du kommer for lidt ud, var det nok bedre for både dig og jeres parforhold, hvis det var det, du fokuserede på, tænker jeg.
Børn tager ikke skade af at deres ene forælder er væk en aften, de sover den væk alligevel, men du tager skade af at sidde hjemme og være bitter; din kæreste af at have en bitter dame derhjemme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.