Ude alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Altså min kæreste :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Min mand/kæreste er ude ligeså tit han vil. Han arbejder dog på Sjælland, så han er kun hjemme fra torsdag aften til mandag tidligt morgen - men hvis han har behov for at komme væk fra familielivet og ud til drengene - om det er en bytur eller en aften/nat med PlayStation så gør han det - ligeså vel hvis jeg har brug for at være mig selv - om det så er en tur til frisør eller bare at komme ud, så gør jeg det .

For 3 år siden, gik min kæreste meget i byen, ALTID ! Og jeg var monster træt af det, for jeg ville sgu også have ham en fredag aften en gang i mellem .. Det ændrede sig ved, at jeg blev ligeglad med hvad han gjorde og viste tillid - så begyndte han ligeså stille at blive mere hjemme (nu skal han nærmest tvinges ud), hvor han derimod, da jeg prøvede at holde ham i 'kort snor' blev skubbet mere væk fra mig.

Anmeld

6. august 2012

Mettefpigen

Åhh... Her er det næsten kun hvis bassen blir passet... Min kæreste har aften og natarbejde så det passer helt af lort at tage i byen... Så set er ikk så tit det sker....

Anmeld

6. august 2012

Thalia

Vi har 3 børn sammen og er ude hver for sig mindst en gang om måneden.

Derudover er jeg gerne alene med alle 3 børn et par dage hver måned når manden er i København pga arbejde.

Ærligt så tror jeg at vi begge ville dø en lille smule hvis ikke vi havde mulighed for at komkme afsted hver for sig, for det er altså ikke altid nemt at pakke hele familien sammen og tage på tur - og det er heller ikke lige så nemt at snakke med venner/familie når hele cirkuset er med.

Når det er sagt, så går vi meget op i at aftaler overholdes, ellers ville det ikke fungere.

Anmeld

6. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Hej

efter denne massive responce, hvor du sikkert føler dig som stemplet med "den kontrollerende kæreste" - som alle foragter, så skal du da lige høre mit synspunkt.   Det syntes jeg nu ikke du er.... du vil bare respekteres, og gider ikke være hende der sidder der hjemme og venter.

Jeg har selv haft en fyr, som altid brændte vores aftaler af, drak slavisk hver weekend(som jeg selv gjorde), vennerne kom først(de var der altid) ...

i starten var jeg med på den, for vi var forelsket, men i takt med at det blev alvorligt mellem os, så ændrede jeg mig.... blev muggen når han skulle noget og sad tit hjemme og ventede på ham .... vi var flyttet langt væk, så han var min eneste ven... jeg drænede ham total for energi med mit muggeri, men han var heller ikke god til at vise sin kærlighed til mig....og til sidst var han mig utro og det forvandlet mig simpelthen til en rigtig møgkælling som smséde heletiden, stillede groteske spørgsmål, smadrede ting, truede med bål og brand og satte ham i forhør når han kom hjem...

hans venner hadede mig og kan tildels godt forstå dem, men lige frem at finde nye damer til ham, mens jeg ventede der hjemme??han stressede mig simpelthen og det blev en ond spiral der kun gik en vej.. NED.

tilsidst måtte han knap gå i brugsen alene. Jeg styrrede totalt fordi min jalouxi tog helt over... var sur over at han kunne ha det sjovt uden mig.... Tilsidst gik jeg fra ham(det skulle én af os bare ha gjort første gang pige nr 2 kom ind i billedet)

jeg fandt ud af at DET jeg hadede, var den jeg var blevet til, for han var jo bare den samme som han altid havde været. - det var mig der var blevet voksen og kedelig... og prøvede at tvinge ham til at være på en bestemt måde.

min nye dejlige mand er næsten ikke til at drive ud af huset, her er det nok mig der er "drengerøven" . Mange syntes også jeg er blevet kedelig efter han har "sat begrænsninger " for mig, men jeg syntes nu det er dejligt med en rigtig mand, der siger fra når der går for meget teenager i den. man skal jo også blive voksen på et tidspunkt  Vi har hver vores intresser men på gå-i-byen fronten er vi enige : det gør vi sammen.

af 3 årsager :

1. Vi undgår misforståelser af alle arter, for vi er der begge.

2. Vi har det bare skide sjovt sammen, og kan alligevel ikke undvære hinanden.

3. Det er billigere

men det er jo også nemmere når man ser ens på det.... men jo mange siger da også til os at vi slår forholdet ihjel... men indtil videre er det der har givet os gnidninger udelukket venner der blander sig og tror de har forstand på vores forhold.

hvor fanden var det jeg ville hen med det her??

nå jo...   man er nød til at gå på kompromi i et forhold og det gælder jo også ham... I mine øjne så kan jeg simpelthen ikke se hvorfor man er i et forhold, hvis man har travlt med at rende ud i byen og samle appertit hver weekend   så jeg holder nok lidt med dig

Anmeld

6. august 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej

efter denne massive responce, hvor du sikkert føler dig som stemplet med "den kontrollerende kæreste" - som alle foragter, så skal du da lige høre mit synspunkt.   Det syntes jeg nu ikke du er.... du vil bare respekteres, og gider ikke være hende der sidder der hjemme og venter.

Jeg har selv haft en fyr, som altid brændte vores aftaler af, drak slavisk hver weekend(som jeg selv gjorde), vennerne kom først(de var der altid) ...

i starten var jeg med på den, for vi var forelsket, men i takt med at det blev alvorligt mellem os, så ændrede jeg mig.... blev muggen når han skulle noget og sad tit hjemme og ventede på ham .... vi var flyttet langt væk, så han var min eneste ven... jeg drænede ham total for energi med mit muggeri, men han var heller ikke god til at vise sin kærlighed til mig....og til sidst var han mig utro og det forvandlet mig simpelthen til en rigtig møgkælling som smséde heletiden, stillede groteske spørgsmål, smadrede ting, truede med bål og brand og satte ham i forhør når han kom hjem...

hans venner hadede mig og kan tildels godt forstå dem, men lige frem at finde nye damer til ham, mens jeg ventede der hjemme??han stressede mig simpelthen og det blev en ond spiral der kun gik en vej.. NED.

tilsidst måtte han knap gå i brugsen alene. Jeg styrrede totalt fordi min jalouxi tog helt over... var sur over at han kunne ha det sjovt uden mig.... Tilsidst gik jeg fra ham(det skulle én af os bare ha gjort første gang pige nr 2 kom ind i billedet)

jeg fandt ud af at DET jeg hadede, var den jeg var blevet til, for han var jo bare den samme som han altid havde været. - det var mig der var blevet voksen og kedelig... og prøvede at tvinge ham til at være på en bestemt måde.

min nye dejlige mand er næsten ikke til at drive ud af huset, her er det nok mig der er "drengerøven" . Mange syntes også jeg er blevet kedelig efter han har "sat begrænsninger " for mig, men jeg syntes nu det er dejligt med en rigtig mand, der siger fra når der går for meget teenager i den. man skal jo også blive voksen på et tidspunkt  Vi har hver vores intresser men på gå-i-byen fronten er vi enige : det gør vi sammen.

af 3 årsager :

3. Det er billigere

men det er jo også nemmere når man ser ens på det.... men jo mange siger da også til os at vi slår forholdet ihjel... men indtil videre er det der har givet os gnidninger udelukket venner der blander sig og tror de har forstand på vores forhold.

nå jo...   man er nød til at gå på kompromi i et forhold og det gælder jo også ham... I mine øjne så kan jeg simpelthen ikke se hvorfor man er i et forhold, hvis man har travlt med at rende ud i byen og samle appertit hver weekend   så jeg holder nok lidt med dig

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

Hej

af 3 årsager :

3. Det er billigere

Tak, mange tak du!  

Min kæreste har også været mig utro, så mange gange at det ikke kan tælles på 5 hænder! Dog var det i starten af vores forhold. Vi har været sammen i næsten 4 år.. Tror også det har noget at gøre med at jeg ikke stoler på ham, og han viser mig heller ikke borgerforeningen at eg skal kunne stole på ham! 

Men vi havde en rigtig god snak (dog ringede jeg til ham og bad ham komme hjem, efter 5 timer s: ) fortalte ham at han bliver nød til at vise at jeg kan stOle på ham. Og næste gang han gerne vil ud med vennerne, så sig det i stedet for at pakke de ind. Han må jo godt for mig, bare jeg ved det.. Bare han fortæller mig sandheden i stedet for en løgn hver gang så er jeg glad! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.