Ude alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.045 visninger
76 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

CarinaSB

Anonym skriver:

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Per er aldrig ude uden mig .. men det er fordi at han ikke har lyst .. han vil aller helst være herhjemme hos mig og ungerne

Anmeld

4. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Man blir nød til at gi hinanden frihed .. Dog har jeg selv meget svært ved det 

Selvf. skal aftaler overholdes og det går jeg rigtig meget op i herhjemme .. 

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Per er aldrig ude uden mig .. men det er fordi at han ikke har lyst .. han vil aller helst være herhjemme hos mig og ungerne

Gid det var sådan her!

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Man blir nød til at gi hinanden frihed .. Dog har jeg selv meget svært ved det 

Selvf. skal aftaler overholdes og det går jeg rigtig meget op i herhjemme .. 

Også her! Sidst skulle han kun over og snakke lidt med sin mor og kom hjem halv 5 om natten

Anmeld

4. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Også her! Sidst skulle han kun over og snakke lidt med sin mor og kom hjem halv 5 om natten

Måske er det netop fordi han ikke føler han får noget frihed , han gør det .. 

Anmeld

4. august 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg ville blive "kvalt" i sådan et forhold.

Vi er ude hver for sig flere gange om måneden og vi NYDER det

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Måske er det netop fordi han ikke føler han får noget frihed , han gør det .. 

Hm ja måske.. Men hver jeg jeg spørger ham om han ikke vil ud siger han nej. S:

Anmeld

4. august 2012

MorDk

Det vigtigste er man giver hinanden plads og frihed MEN aftaler skal overholdes... og forventninger afstemmes... ellers går det galt

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg ville blive "kvalt" i sådan et forhold.

Vi er ude hver for sig flere gange om måneden og vi NYDER det

Så har i vel heller ikke børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.