Ude alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det vigtigste er man giver hinanden plads og frihed MEN aftaler skal overholdes... og forventninger afstemmes... ellers går det galt

Nemlig! Og hvis jeg bare stolede på ham fik han skraks mere frihed. Mm han har aldrig givet mig en grund til at stole på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

2721

2-3 gange om ugen, nogen gange mere nogen gange mindre.
Har lært at leve med det

Anmeld

4. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Altså hvis han siger det tager en halv time og han er væk i 3, ja så ville jeg også blive sur da jeg føler jeg bliver løjet for, så hellere sige 5 timer og kom hjem efter 3. Ville da ærge mig over at have lavte hygge og så holder han ikke hvad han siger.

Nå men ud over det så tager kæresten, her, ud når han vil, jeg siger sjældent nej, specielt ikke hvis jeg ikke har en god grund. Går han ud 3 weekender i træk, jamen så går han ud 3 weekender i træk.

Så kan jeg selvfølgelig sige at jeg savner og hygge med ham og om han ikke kunne bruge den næste weekend på mig og så siger han altid at det vil han selvfølgelig gerne 

Nu går han ikke så tit i byen, men nogle gange er der lige nogle perioder med firmafester, teamfester, fodboldfester, kollegaer der holder fødselsdag (som f.eks i aften) osv osv. Jeg gider ærgelig talt ikke feste selv, men syntes at han skal have lov at hygge sig og det vil jeg håbe at jeg stadig syntes når babyen kommer 

Men som skrevet, bliver der sagt et klokkeslet og det ikke bliver holdt, så bliver jeg sur, jeg siger aldrig han skal være hjemme klokken 2, men engang var han selv slem til at sige at han kom hjem inden et klokkeslet og så kunne jeg rende rundt og være ked af at der måske var sket ham noget fordi han ikke kom hjem som han sagde. Har engang været ude og lede efter ham og hans venner havde heller ikke set ham  Og så havde han bare fjollet rundt og leget DJ   hehe..

Syntes din kæreste er en klovn og i må snakke om det når han kommer hjem - og så skal du forklare ham at man ikke siger man er hjemme et vis klokkeslet hvis man ikke har tænkt sig at overholde det.

Anmeld

4. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Fem gange på et halvt år er ingenting i mine øjne - det er ikke engang en gang om måneden. Det ville jeg under ingen omstændigheder hindre min mand i eller beklage mig over. 

Anmeld

4. august 2012

come2

Anonym skriver:

Så har i vel heller ikke børn?

Ikke endnu.

Men vi er enige om at der skal være plads til et liv udover børn og forholdet.

Man har stadig et liv hver for sig, ellers "dør" forholdet.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

2-3 gange om ugen, nogen gange mere nogen gange mindre.
Har lært at leve med det

Hold da op. Er i aldrig sammen?? Og nu snakker jeg altså at gå ud at drikke med venner

Anmeld

4. august 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Nemlig! Og hvis jeg bare stolede på ham fik han skraks mere frihed. Mm han har aldrig givet mig en grund til at stole på ham

Kan du uddybe det? Hvis han er hos en kammerat eller sin mor, laver han vel ikke utilgivelige ting? Hvad er det, der gør, at du ikke kan stole på ham? 

Anmeld

4. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hm ja måske.. Men hver jeg jeg spørger ham om han ikke vil ud siger han nej. S:

Ja det noget underlig noget med de mænd

Så må i lave aftaler om hvornår i gør tingene hver for sig .. Andet dur ikke

Anmeld

4. august 2012

Lone Jakobsen

helt personligt så er min mand vel i byen 1-2 gange om året uden mig. men han kan sagtens tage ud og besøge noget familie eller en kamerat uden at jeg er med. vi laver faktisk ofte noget hver for sig (vi har så ofte nogle af børnene med)

det vigtigste i det du her nævner.... må være at din kæreste ikke overholder jeres aftale. det ville gøre mig vred.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Ikke endnu.

Men vi er enige om at der skal være plads til et liv udover børn og forholdet.

Man har stadig et liv hver for sig, ellers "dør" forholdet.

Før hyggede vi og drak sammen, så kan ikke se hvorfor det skal være hver for sig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.