Anonym skriver:
Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer??
Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?
Altså hvis han siger det tager en halv time og han er væk i 3, ja så ville jeg også blive sur da jeg føler jeg bliver løjet for, så hellere sige 5 timer og kom hjem efter 3. Ville da ærge mig over at have lavte hygge og så holder han ikke hvad han siger.
Nå men ud over det så tager kæresten, her, ud når han vil, jeg siger sjældent nej, specielt ikke hvis jeg ikke har en god grund. Går han ud 3 weekender i træk, jamen så går han ud 3 weekender i træk.
Så kan jeg selvfølgelig sige at jeg savner og hygge med ham og om han ikke kunne bruge den næste weekend på mig og så siger han altid at det vil han selvfølgelig gerne 
Nu går han ikke så tit i byen, men nogle gange er der lige nogle perioder med firmafester, teamfester, fodboldfester, kollegaer der holder fødselsdag (som f.eks i aften) osv osv. Jeg gider ærgelig talt ikke feste selv, men syntes at han skal have lov at hygge sig og det vil jeg håbe at jeg stadig syntes når babyen kommer 
Men som skrevet, bliver der sagt et klokkeslet og det ikke bliver holdt, så bliver jeg sur, jeg siger aldrig han skal være hjemme klokken 2, men engang var han selv slem til at sige at han kom hjem inden et klokkeslet og så kunne jeg rende rundt og være ked af at der måske var sket ham noget fordi han ikke kom hjem som han sagde. Har engang været ude og lede efter ham og hans venner havde heller ikke set ham
Og så havde han bare fjollet rundt og leget DJ
hehe..
Syntes din kæreste er en klovn og i må snakke om det når han kommer hjem - og så skal du forklare ham at man ikke siger man er hjemme et vis klokkeslet hvis man ikke har tænkt sig at overholde det.
Anmeld