Ude alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, vi er ude hver for sig - nogen måneder flere gange og andre måneder slet ikke. Det kan være lige fra en tur i biografen med en veninde, en bytur eller bare cafetur.

Der SKAL være plads til frihed til, at man kan lave noget hver for sig. Jeg ville "dø", hvis jeg ikke kunne se mine veninder uden, at min mand var der.

Vi har to børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Gid det var sådan her!

Det lyder meget som om du ikke stoler på din kæreste?????

Min er ude når han har lyst det kan være 4 aftner om ugen, eller gå måneder imellem.... Det skal jeg ikke bestemme 

5 gange på et halvt år synes jeg faktisk er MEGET lidt, vi er meget oftere ude alene SELVOM vi har en lille pige.....

Anmeld

4. august 2012

LR85

Anonym skriver:

Hvor tit er jeres mænd/kæreste ude den jer?? 

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

så tit han vil.

Det sker dog højest en gang om måneden.

Men husk a hvis man 'spærre dem inde', vil de endnu mere ud.

Det er mega surt a de giver en tid, og så bliver der længere, men man må nok sætte sine forhåbninger ned.

Vi vil jo også gerne ud og hygge os. Så må de også, og de bliver måske nye mennesker af det.

Anmeld

4. august 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Vi har lige været oppe t diskutere om det. Han skulle lige hurtig ud til en ven og ha en enkel øl.. Nu har han været der 3 timer.. Han sagde han max var der i en halv time. Så havde lavet dip og chips til han skulle komme hjem.. Han siger nu at jeg holder ham i halsbåndsig snor.. Han har nok været ude alene med vennerne 5gange på et halv år og jeg 1 gang for 8 mdr siden.. Vijahr et barn.. Hvad siger i?

Jeg magter ikke hvis vi skal rende i hælene på hinanden hele tiden, jeg skal have min plads og han skal have hans.

Han tager tit og ofte til en kammerat og får en sludder over en øl, om det var 1 time eller hele aften, det er meget forskelligt,sådanne småting gider jeg ikke spilde min tid på at diskutere

Ligeledes kan vi også nemt tage i byen uden hinanden og hvis vi tager afsted sammen, er det sjældent vi ser hinanden til festen, vi finder dog altid hinanden når en vil hjem, men tit bliver en af os, da den ene ikke er klar til at tage hjem når den anden vil

(Vi har to små drenge)

Anmeld

4. august 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg magter ikke hvis vi skal rende i hælene på hinanden hele tiden, jeg skal have min plads og han skal have hans.

Han tager tit og ofte til en kammerat og får en sludder over en øl, om det var 1 time eller hele aften, det er meget forskelligt,sådanne småting gider jeg ikke spilde min tid på at diskutere

Ligeledes kan vi også nemt tage i byen uden hinanden og hvis vi tager afsted sammen, er det sjældent vi ser hinanden til festen, vi finder dog altid hinanden når en vil hjem, men tit bliver en af os, da den ene ikke er klar til at tage hjem når den anden vil

(Vi har to små drenge)

Anmeld

4. august 2012

Hvem?

Mor til Ella skriver:

Det lyder meget som om du ikke stoler på din kæreste?????

Min er ude når han har lyst det kan være 4 aftner om ugen, eller gå måneder imellem.... Det skal jeg ikke bestemme 

5 gange på et halvt år synes jeg faktisk er MEGET lidt, vi er meget oftere ude alene SELVOM vi har en lille pige.....

Anmeld

4. august 2012

Mor til Ella

Hvem? skriver:

(Vi har to små drenge)

Du får da lige en tilbage

Anmeld

4. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Vi er ude som det passer os, men det er sjældent vi er afsted uden hinanden..

Her kan en halv time også hurtigt blive til flere timer, og sådan er det når man hygger sig..

Anmeld

4. august 2012

Laulund87

Vi har barn, men laver altså ting hver for sig! Jeg ville ikke kunne klare andet

Jeg tager i biffen, ser veninder osv mens min mand besøger kammerater, fisker osv. Den der er hjemme passer datteren.

Anmeld

4. august 2012

Vidunderligeunger

MorDk skriver:

Det vigtigste er man giver hinanden plads og frihed MEN aftaler skal overholdes... og forventninger afstemmes... ellers går det galt

igen.. enig med dig.. (er generelt meget enig med dig haha)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.