Strawberry skriver:
Det er jo dejligt at hører
. Jeg har altid synes at det er sundt for børn, at der er en hund eller kat i hjemmet, så de får et godt forhold til dyr
. Dog ikke sagt at dem der ikke har haft kæledyr i hjemmet, ikke får et godt forhold til dyr, for jeg har aldrig selv haft et kæledyr at vokse op med
.
Det er jo også en fordel hvis man er meget aktiv før man får en hund, ellers bliver man det hvertfald, med alle de gåture og hundetræning osv 
. Kender ikke nogle der har racen, har kun set dem rundt omkring, så det er dejligt at man lige kan få vide herinde 
Hvordan har hun det med at være alene hjemme?
Skal man ikke være meget hurtig på aftrækkeren fra starten, med at lære dem at lade være med at gø så meget, som de rygtes for at gøre? 
Det med at være alene hjemme klare vores chihuahua rigtig godt, Aldrig nogensinde har Hun så meget som lavet en bette tissetår, hun hverken gør eller laver ulykker indendøre, lige meget om hun er alene hjemme 1 time eller 5 timer. Hun sover faktisk bare, hver gang vi går ud af døren uden hende, giver jeg hende et par godbidder, og sætter stille musik på, aner ik om det gør nogen effekt på hende, men så er der da ikke helt bom stille når hun er her selv.
og det med at gø, når vi er ude, jo det skal man lærer dem, vi er i gang med oplæring nu med vores , for hun gør en del, men først noget hun lige er begyndt på, men allerede nu gør hun ikke så meget mere, så selvfølgelig skal man opdrage på dem, som med børn, de skal jo os lige vide hvad man må og ikke må
....
Anmeld