Strawberry skriver:
Det har du ret i. Kender en familie som har en dansk/svensk gårdhund, og gud hvor kan den løbe meget rundt og bruge energi
. Meget aktiv hund, og jeg må også indrømme at jeg slet ikke ville kunne have en hund med det aktivitets niveau 
Men er en labrador retriver ikke også meget aktiv? Nogen i min familie har altid haft labradore igennem årene, og ja de fungere rigtig godt som familie hunde 
Vi vil helst have en lille hund, da vi kommer til at bo i lejlighed i nogle år, før der kan være tale om hus. Vi har ingen børn endnu 
Der findes 2 racer af labradorer
og der går folk tit fejl i byen!
Der findes en labrador formel 1, som er en "tynd" labrador - de har meget energi! De kræver motion og træning ofte og bruges vidst meget til jagt..
Og så er der labrador retriever, som er en stor tyk basse, der self kræver motion (det gør alle hunde jo
), men som er en fantastisk rolig familie hund!
vi har jo egen have den kan gå i - men er vejret dårligt, er den ikke meget ude - og selv der er den rolig indenfor og kræver ikke meget
Man kan måske opdrage dem til at være rolige og nemme
vi bruger desuden heller aldrig snor når vi går tur, og den lystrer altid!
har prøvet at finde billeder - så du kan se forskel på hundene.. billedet med de 2 hunde - er formel 1'er, og de andre billeder er af min egen hund 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld