Strawberry skriver:
Synes det ville være spændende hvis i ville fortælle, hvorfor i har valgt den hund i har valgt som førstegangsejer?
Der er jo en hel del at vælge imellem.
Og evt. svarer på spørgsmål som:
Bor I i hus eller lejlighed? og har i børn eller ej?
Jeg har aldrig selv haft en hund, men har altid været omringet af hunde, da min familie er meget hunde glade
. Men har ofte haft et ønske om selv at få en hund på et tidspunkt, da jeg synes det er meget givende at have en hund.
Har mest overvejet disse hunde:
- Papillon
- Langhåret chihuahua
- Kleinspitz
Kom frit frem med dine erfaringer som førstegangs hundeejer 
Hejsa 
Vi Har lige købt en hund, og det er en Vildtfaret Langhåret Chihuhua-pige
Hun er så smuk og sød, og vi har valgt en chihuahua fordi at det er en god familie hund, de er ekstrem kærlige af sind og kræver lige så meget KÆRLIGHED som vi selv forlanger at få af vores hunde
.... Du kan selvfølgelig gå ind på en chihuahua side og læse en masse om racen, de er virkelig kærlige og søde.
Vi er også første gangs hundejere, og hold op hvor er det bare det HELT RIGTIGE for os, hun giver så meget til os hver dag....
vi bor i rækkehus, et dejligt børnevenligt / hundevenligt område, men meget store græs marker og INGEN biler i nærheden 
og vi har en søn på 5½ år nu, de leger sammen fra de slår øjenene op til de går i seng, og det er virkelig rigtigt... vi har i lang tid prøvet at blive gravide med nummer 2, men det er stadig ikke lykkeds os efter 3½ år, ( Ikke derfor vi købte hund ) men det har bare gjort at vores søn næsten aldrig siger at han keder sig mere,... det er sgu dejligt at en hund kan give os mennesker så meget....
nå det blev en lang smørre, men vil ihvertfald lige sige at en chihuahua vil være en rigtig godt valg, som første gangs...., men jeg har ikke erfaring med andre hunde endnu, idag er vores hvalp 14 Uger, vi købte hende da hun lige var præsis 8 uger
og hun var allerede faldet HELT til efter 2 dage
.....
GLÆD DIG til at få Hund, det er virkelig fantastisk, det er selvfølgelig os lidt hårdt, for de kræver lidt, de er lidt som små babyer de første par uger
...
men det er mere fantastisk end det er hårdt 

Håber du en dag når du har besluttet dig vil lave en update herinde om hvad du har besluttet dig for 
Knus fra Mig