Det lyder som en ret usundt forhold lige nu. Hvor må det være træls.
Det hjælper ikke med intern krig - i sidder hver i sær og syder indvendig, skriver til andre om jeres røv-trælse kæreste. Sådan skal et forhold jo ikke være - ikke burde jo holde sammen, kunne snakke om tingene! Det aller vigtigste er jo kommunikationen..
Ingen af jer får sikkert i virkeligheden sat ord på hvordan i føler forholdet skal være, hvordan i føler det er og hvad i mener kunne hjælpe. Du skriver at han brokker sig til sine venner, hvorfor gør han det? Hvad er det han ikke bryder sig om ved forholdet? Er det det samme som dig, eller er det to vidt forskellige ting?
LYT til hinanden!
Et par gode råd - drop beskyldingerne når i taler sammen - "du gør sådan og sådan og det hader jeg!" for så går den anden part i forsvar og så er samtalen på vildspor..
Tal i "jeg"-form.. "jeg tænker..", "jeg føler..", "jeg er bange for.."
Og forstør de ting du elsker ved ham, så han bliver inspiretet og motiveret til at være den "dejlige" side af ham selv.
Fortæl ham at du har brug for ham (det elsker mænd at høre).. du har brug for ham til at være nær dig nu. Du har brug for at han tager sig af dig og passer på dig.
Og sidst men ikke mindst - prøv at rør ved hinanden når i taler sammen (hold i hånd, eller et andet sted) det er næsten umuligt at skændes når man røre ved hinanden 
Fortæl ham gerne om disse råd, så han også kan gøre det 
Held og lykke med at komme ind på sporet - det kræver arbejde og ikke krig
Anmeld