øv et slag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Øv hvor træls .

Du får lige et kram med på vejen    

tak skal du have... det varmer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Øv hvor jeg føler med dig!

Jeg har også haft perioden hvor det hele gik nedad og jeg mistænkte ham for alt muligt (som dog aldrig havde noget på sig).

Når I nu har en lille på vej, ville jeg helt sikkert tage fat i ham og sige at i er NØDT TIL at få snakket den snak til ende før h*n kommer til verden. Forklar ham at du skal være mor til hans barn, og det barn fortjener en glad og lykkelig start på livet med en mor der har overskud!

Prøv evt. at foreslå ham nogle dages tænketid. Aftal et tidspunkt hvor i snakker og bliv enige om at holde tonen positiv og ikke være forudindtagede begge to. Skriv de ting ned du går rundt med, og få det sagt så det vender ind mod DIG selv og ikke mod HAM. Altså fx "Det gør MIG ked af det at..." i stedet for "Du er også bare dum når DU...". På den måde undgår du måske at han føler det som et personligt angreb.

tak for dine råd...

jeg vil gøre alt der står i min magt for at prøve at blive glad og have overskud til det hele igen... men det er svært hvis jeg er den eneste der ønsker det....

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Øv er ked af du har det sådan og at I ikke kan snakke sammen. Jeg håber du/I finder ud af det. Ville ikke gå igen uden et  og en lille tanke...

tak skal du have... det varmer virkelig...

Anmeld

11. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

tak for dine råd...

jeg vil gøre alt der står i min magt for at prøve at blive glad og have overskud til det hele igen... men det er svært hvis jeg er den eneste der ønsker det....

Ja det er jeg slet ikke i tvivl om at du vil!

Hvor svært det end er, så har du desværre ret: Hvis du er den eneste der vil prøve, er det nok et dødt løb alligevel

Jeg ved godt du nok slet ikke har lyst, men når I skal snakke sammen, bør du måske alligevel forberede dig på hvis han nu netop siger "Jeg gider faktisk ikke mere".

Det er et slag i hovedet uanset hvad, men så har du et lille bitte forspring når (OBS: SELVFØLGELIG HÅBER JEG IKKE DEN KOMMER) du skal tage imod beskeden!

Men men men, lad os nu håbe at I fpr en super god snak, og det hele vender!

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Ja det er jeg slet ikke i tvivl om at du vil!

Hvor svært det end er, så har du desværre ret: Hvis du er den eneste der vil prøve, er det nok et dødt løb alligevel

Jeg ved godt du nok slet ikke har lyst, men når I skal snakke sammen, bør du måske alligevel forberede dig på hvis han nu netop siger "Jeg gider faktisk ikke mere".

Det er et slag i hovedet uanset hvad, men så har du et lille bitte forspring når (OBS: SELVFØLGELIG HÅBER JEG IKKE DEN KOMMER) du skal tage imod beskeden!

Men men men, lad os nu håbe at I fpr en super god snak, og det hele vender!

det har jeg allerede forberedt mig på...

men det er svært at finde et tidspunkt da hans datter ingen sengetider har, og næsten kommer i seng efter mig.... og render efter ham hele tiden... og synes der er langt til søndag....

puhh ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv...

Anmeld

11. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

det har jeg allerede forberedt mig på...

men det er svært at finde et tidspunkt da hans datter ingen sengetider har, og næsten kommer i seng efter mig.... og render efter ham hele tiden... og synes der er langt til søndag....

puhh ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv...

Brug tiden indtil hun tager hjem, på at skrive dine tanker ned.

Giv dem luft, selvom det er svært. Så kan han ikke klage over at han ikke fik lov til at hygge med hende.

Jeg kan sagtens forstå det er svært

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Brug tiden indtil hun tager hjem, på at skrive dine tanker ned.

Giv dem luft, selvom det er svært. Så kan han ikke klage over at han ikke fik lov til at hygge med hende.

Jeg kan sagtens forstå det er svært

det har han gjort i de 14 dage hun har været her snart...

aftalen var fra start at vi holdte ferie sammen og skulle opleve nogle ting... men ikke en eneste gang har vi været ude og opleve noget... og synes ikke det har været værd at holde ferie....

synes jeg giver dem alt den luft de kan få... for lige så snart de står op, går de igang med alle hans planer...

Anmeld

11. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

det har han gjort i de 14 dage hun har været her snart...

aftalen var fra start at vi holdte ferie sammen og skulle opleve nogle ting... men ikke en eneste gang har vi været ude og opleve noget... og synes ikke det har været værd at holde ferie....

synes jeg giver dem alt den luft de kan få... for lige så snart de står op, går de igang med alle hans planer...

Så er 14 dage laaaang tid

Kan du ikke lave noget selv? Ved godt det ikke er så spændende, men....

Prøv at virke lidt ligelgad med ham og gør hvad der passer dig. "Glem" aftensmaden og bliv ude til i aften, ring til en veninde og se noget tøse-tv til sent, og "glem" at ringe hjem og fortælle hvad du laver.'Lad ham opleve at du godt kan være uden ham, og se hvordan han reagerer på det!

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Prøv at virke lidt ligelgad med ham og gør hvad der passer dig. "Glem" aftensmaden og bliv ude til i aften, ring til en veninde og se noget tøse-tv til sent, og "glem" at ringe hjem og fortælle hvad du laver.'Lad ham opleve at du godt kan være uden ham, og se hvordan han reagerer på det!

problemet er bare at jeg har en datter der er i børnehave... og når hun kommer hjem skal det foregå hjemme da hun er meget træt pga. for nylig opstart....

men jeg render også og bare passer mig selv lige nu....

Anmeld

11. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jupiter skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.