Anonym skriver:
jeg synes bare det hele er så svært...
han bliver ved med at sige at han har sin måde at glæde sig på... og prøver at overbevise ham om at der altså ikke er såååå længe tilbage til der kommer en mere, og så kunne det jo være rart at have alt på plads, og kunne være to om at nyde det...
Jeg forstår udemærket godt, at det er rigtig rigtig svært for dig at føle, at han ikke vil det lige så meget som dig eller i hvert fald ikke glæder sig lige så meget endnu. Men man kan jo ikke bestemme, hvordan andre skal føle. MEN han burde sætte sig i dit sted, som kvinde, og anerkende, at DU har behov for at I får styr på tingene inden baby kommer! Noget som du jo kan hilse og fortælle ham, er helt normalt for kvinder (selvfølgelig sagt på en pæn måde). Jeg havde selv et stort "redebyggerinstinkt" og havde brug for at få alting på plads inden terminen, og min kæreste gik til den med at få malet børneværelset osv., og jeg havde også et stort behov for at vi bare var meget derhjemme sammen i de sidste måneder op til fødslen. Tryghed og hjemmelighed. Og det respekterede min kæreste. selvom hans behov ikke var lige så udtalt. Og jeg synes, at din kæreste lyder som om han mangler forståelse for dine behov og dine følelser!? Har du fortalt ham om dem? Altså på en god måde?
Anmeld