øv et slag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

problemet er bare at jeg har en datter der er i børnehave... og når hun kommer hjem skal det foregå hjemme da hun er meget træt pga. for nylig opstart....

men jeg render også og bare passer mig selv lige nu....

Ja så er det måske lidt sværere at komme ud...

Hvad med fx at lave aftensmad sammen med din datter, og så sig til kæresten at I har valgt at det kun skal være JER TO der hygger i aften - så må han lave noget med sin datter selv.... Køb ind kun til jer to, og vælg noget hun elsker og vil være med til.

Køb måske en ny god bog og aftal med din datter at i kravler tidligt ind i hendes seng og læser historier.

Find en film og sæt den på når din datter sover, og sig til din kæreste at du bare gerne vil være alene.

Send ham i det hele taget signaler om at du ikke gider ham lige nu, og gør det med positiv mine. Det er PISSE HAMRENDE hårdt, men måske en måde at finde ud af om han virkelig har tabt interessen, eller bare skal mindes om at han har den gemt et sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Ja så er det måske lidt sværere at komme ud...

Hvad med fx at lave aftensmad sammen med din datter, og så sig til kæresten at I har valgt at det kun skal være JER TO der hygger i aften - så må han lave noget med sin datter selv.... Køb ind kun til jer to, og vælg noget hun elsker og vil være med til.

Køb måske en ny god bog og aftal med din datter at i kravler tidligt ind i hendes seng og læser historier.

Find en film og sæt den på når din datter sover, og sig til din kæreste at du bare gerne vil være alene.

Send ham i det hele taget signaler om at du ikke gider ham lige nu, og gør det med positiv mine. Det er PISSE HAMRENDE hårdt, men måske en måde at finde ud af om han virkelig har tabt interessen, eller bare skal mindes om at han har den gemt et sted.

det lyder også som en rigtig god ide...

måske jeg skulle aftale at lave mad hjemme hos mine forældre da min mor sidder med dårligt ben... og så ikke have travlt med at komme tilbage... og måske glemme at fortælle ham at vi spiser dernede... og så ellers bare komme hjem og putte min datter og så sætte mig med en film....

(tvivler bare på at han reagerer på det, da han er hos en kammerat og hjælpe hele dagen)

men bestemt et forsøg værd...

tak for dine gode råd... det hjælper virkelig meget...

Anmeld

11. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

det lyder også som en rigtig god ide...

måske jeg skulle aftale at lave mad hjemme hos mine forældre da min mor sidder med dårligt ben... og så ikke have travlt med at komme tilbage... og måske glemme at fortælle ham at vi spiser dernede... og så ellers bare komme hjem og putte min datter og så sætte mig med en film....

(tvivler bare på at han reagerer på det, da han er hos en kammerat og hjælpe hele dagen)

men bestemt et forsøg værd...

tak for dine gode råd... det hjælper virkelig meget...

Hvis du bare kan bruge lidt af det, er jeg glad

Jeg synes helt sikkert du skal prøve det af. Og ja, glem at fortælle ham det.

Jeg krydser fingre for dig, og venter spændt på at høre hvordan det hele udfolder sig!

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Hvis du bare kan bruge lidt af det, er jeg glad

Jeg synes helt sikkert du skal prøve det af. Og ja, glem at fortælle ham det.

Jeg krydser fingre for dig, og venter spændt på at høre hvordan det hele udfolder sig!

det kan jeg bestemt...

er allerede igang med at lave aftale med min mor

og det passer perfekt... for min datter snakker tit om at hun gerne vil spise med dem....

og skal nok komme med en update

tak for din hjælp.. du er sku herlig..

Anmeld

11. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

det kan jeg bestemt...

er allerede igang med at lave aftale med min mor

og det passer perfekt... for min datter snakker tit om at hun gerne vil spise med dem....

og skal nok komme med en update

tak for din hjælp.. du er sku herlig..

Anmeld

11. juli 2012

AnonymAnonym

Anonym skriver:

tak skal du have....

ja, hans datter er her på ferie, og det virker som om at han prøver alle undskyldninger for at komme ud af huset (vi har ferie sammen), så de er stort set ikke hjemme.... og når jeg spørger om vi ikke skal opleve noget siger han bare, jo skal nå i badeland med hende....

jeg har på fornemmelsen at det er en anden han skriver med... men synes bare ikke jeg kan få mig selv til at tjekke mobil eller noget...

Det eneste råd jeg kan give dig er at tjekke hans beskeder. VED godt det IKKE er ok! - Men i den her sittuation vil jeg mene noget andet fordi han giver dig en grund til at tænke som du gør!

Og hvis du så bliver bekræftet i om han er utro eller ej, så kan du ta handling derfra

Håber du finder en løsning

Anmeld

11. juli 2012

Anonym trådstarter

AnonymAnonym skriver:

Det eneste råd jeg kan give dig er at tjekke hans beskeder. VED godt det IKKE er ok! - Men i den her sittuation vil jeg mene noget andet fordi han giver dig en grund til at tænke som du gør!

Og hvis du så bliver bekræftet i om han er utro eller ej, så kan du ta handling derfra

Håber du finder en løsning

jeg ved bare ikke om det er at være utro at skrive med en anden.. for ved jo ikke hvad der skrives om... eller om han bare brokker sig til sine kammerater over mig...

men tror det er bedst at holde mig fra telefonen... for så er vi to der mister tillid...

Anmeld

12. juli 2012

Jupiter

Hvordan gik det igår?

Anmeld

12. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

ved slet ikke hvor jeg skal starte...

men det har et stykke tid nu gået ned af bakke i mit forhold....

det føles som om vi lever hver vores liv, og der er ingen interesse omkring den lille på vej...

jeg skrev så et længere brev til ham igår omkring mine følelser (da vi begge er dårlige til den samtale, den når aldrig at blive færdig) men det var svært at skrive det brev, og jeg tænkte længe over det...

men hele dagen idag har han ignoreret at jeg har skrevet brev... (jeg ved han har læst det), og vi har dårlig snakket sammen.... han har næsten ikke været hjemme...

nu bibber og bobber hans telefon som besat og har gjort det de sidste par aftenener, når jeg så spørger hvem det er siger han bare alle mulige forskellige (han plejer altid at fortælle mig automatisk hvem der skriver, og hvad der bliver skrevet, uden at jeg  skal spørge) jeg tror ikke rigtig det er sandheden....

ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre... er utrolig ked af det hele tiden, og føler ikke han gider mig mere... vi har flere gange snakket om at gå fra hinanden allerede nu, men så er det som om det hele vender....

undskyld det blev langt og rodet, og tak fordi du læste med....

Jeg tror simpelthen at du er nød til at tage tyren ved hornene og sætte manden ned og tage samtalen, han skal ikke have lov at slippe uden om

Det er ikke rart at være gravid og gå og være ked af det, det skal du ikke byde dig selv.

Men synes da det er bekymrende at han ikke viser interesse for dig før baby kommer 

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jeg tror simpelthen at du er nød til at tage tyren ved hornene og sætte manden ned og tage samtalen, han skal ikke have lov at slippe uden om

Det er ikke rart at være gravid og gå og være ked af det, det skal du ikke byde dig selv.

Men synes da det er bekymrende at han ikke viser interesse for dig før baby kommer 

jeg har også sagt til ham nu at nu er det allersidste gang jeg siger til ham at tingene ikke skal køre udelukkende efter hans hoved...

ja, men han siger at han har sin måde at glæde sig til et barn på.... har bare aldrig oplevet at moren ligefrem bliver ignoreret....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.