øv et slag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Hvordan gik det igår?

ikk lige som jeg havde forventet... havde en hyggelig aften hos mine forældre med bestilt mad....

han skriver om vi ikke skal have mad i dag, og skriver så at det ved jeg ikke om i skal....

og da datteren og jeg kommer hjem er de taget hos hans forældre og spise.... og senere tog de over til nogle af hans venner(i samme lille landsby) og de kom så hjem 01,45... tøsen er 6 år gammel, og var stiktosset, for ved hvordan hendes mor vil reagere....

sagde til ham at nu gad jeg ikke hans pis mere, og fremover ville jeg sove på sofaen indtil jeg fandt noget andet at bo i....

den sidste del gjorde ondt på ham kunne jeg mærke.... for tror det gik op for ham at det virkelig er alvor, og at jeg har fået nok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

jeg har også sagt til ham nu at nu er det allersidste gang jeg siger til ham at tingene ikke skal køre udelukkende efter hans hoved...

ja, men han siger at han har sin måde at glæde sig til et barn på.... har bare aldrig oplevet at moren ligefrem bliver ignoreret....

Okay, men så må han jo lige fortælle dig hvilke tegne det er du skal kigge efter

Jeg ville virkelig overveje om han er det værd, for når baby pludselig er der, er der bar ikke overskud til at diskutere og være trætte af hinanden

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Okay, men så må han jo lige fortælle dig hvilke tegne det er du skal kigge efter

Jeg ville virkelig overveje om han er det værd, for når baby pludselig er der, er der bar ikke overskud til at diskutere og være trætte af hinanden

har også prøvet at spørge hvad jeg skal kigge efter, og hvordan jeg kan vide at han glæder sig til dette barn, når han endnu ikke er klar til at kigge på udstyr...

ja, jeg ved hvor hårdt det er en lille vi har begge børn i forvejen...

men tror hans mor åbenbart stadig har meget at skulle have sagt i hans liv... og han kan desværre ikke sige fra overfor hende.... (det kan irritere mig, han må sku blive voksen)

Anmeld

12. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

har også prøvet at spørge hvad jeg skal kigge efter, og hvordan jeg kan vide at han glæder sig til dette barn, når han endnu ikke er klar til at kigge på udstyr...

ja, jeg ved hvor hårdt det er en lille vi har begge børn i forvejen...

men tror hans mor åbenbart stadig har meget at skulle have sagt i hans liv... og han kan desværre ikke sige fra overfor hende.... (det kan irritere mig, han må sku blive voksen)

Han lyder generelt bare som om han skal til at blive voksen

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Han lyder generelt bare som om han skal til at blive voksen

ja, det skal han...

men det må også være svært med en mor der gør livet surt for en hvis man ikke får sin vilje....

det er ved at være pænt træls... og har lyst til at dunke hende i hovedet indtil hun forstår at han har sin egen familie, og ikke skal hoppe og springe for ham....

ved godt at han bare kan sige fra... men et eller andet sted må det også være svært... for man ved sku ikke hvor længe man har sine forældre....

så synes de begge skal blive voksne

Anmeld

12. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

ja, det skal han...

men det må også være svært med en mor der gør livet surt for en hvis man ikke får sin vilje....

det er ved at være pænt træls... og har lyst til at dunke hende i hovedet indtil hun forstår at han har sin egen familie, og ikke skal hoppe og springe for ham....

ved godt at han bare kan sige fra... men et eller andet sted må det også være svært... for man ved sku ikke hvor længe man har sine forældre....

så synes de begge skal blive voksne

Jah, men hunde skal du jo også leve med i mange år frem i tiden

Og ja det er da træls for ham, men det er simpelthen ingen undskyldning for ikke at være en del af sin familie

Anmeld

12. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

ikk lige som jeg havde forventet... havde en hyggelig aften hos mine forældre med bestilt mad....

han skriver om vi ikke skal have mad i dag, og skriver så at det ved jeg ikke om i skal....

og da datteren og jeg kommer hjem er de taget hos hans forældre og spise.... og senere tog de over til nogle af hans venner(i samme lille landsby) og de kom så hjem 01,45... tøsen er 6 år gammel, og var stiktosset, for ved hvordan hendes mor vil reagere....

sagde til ham at nu gad jeg ikke hans pis mere, og fremover ville jeg sove på sofaen indtil jeg fandt noget andet at bo i....

den sidste del gjorde ondt på ham kunne jeg mærke.... for tror det gik op for ham at det virkelig er alvor, og at jeg har fået nok...

Så længe det er begyndt at gå op for ham at du mener det, så er du kommet et skridt videre!

Han er nødt til også at ofre noget til forholdet hvis i skal have det til at fungere.

Hold ved det du siger og gør, selvom det er svært!

Du kan godt klare det!

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Jah, men hunde skal du jo også leve med i mange år frem i tiden

Og ja det er da træls for ham, men det er simpelthen ingen undskyldning for ikke at være en del af sin familie

ja, jeg håber da at vi finder en løsning så vi bliver sammen...

synes ikke tanken om endnu et delebarn er rar.... folk får så hurtig ondt i R****, og sætter rygter igang....

Der er ingen undskyldning for dette her, og der skal virkelig meget til før der er tilgivelse fra min side af....

og nu bliver jeg helt ked af det... for elsker ham rigtig højt, og den her opførsel ligner ham bare slet ikke.... han plejer altid at være så kærlig... og nu er det lige som om vi kører hver vores liv uden kys og kram, og har ligget i hver vores kant af sengen med ryggen til hinanden i en periode nu....

hvis jeg bare kunne være i hans hoved  

Anmeld

12. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

ja, jeg håber da at vi finder en løsning så vi bliver sammen...

synes ikke tanken om endnu et delebarn er rar.... folk får så hurtig ondt i R****, og sætter rygter igang....

Der er ingen undskyldning for dette her, og der skal virkelig meget til før der er tilgivelse fra min side af....

og nu bliver jeg helt ked af det... for elsker ham rigtig højt, og den her opførsel ligner ham bare slet ikke.... han plejer altid at være så kærlig... og nu er det lige som om vi kører hver vores liv uden kys og kram, og har ligget i hver vores kant af sengen med ryggen til hinanden i en periode nu....

hvis jeg bare kunne være i hans hoved  

Det er også træls

Fandt du ud af noget med de beskeder????

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Så længe det er begyndt at gå op for ham at du mener det, så er du kommet et skridt videre!

Han er nødt til også at ofre noget til forholdet hvis i skal have det til at fungere.

Hold ved det du siger og gør, selvom det er svært!

Du kan godt klare det!

hvor er du sød....

jeg holder bestemt også fast... men øv hvor er sofaen træls...

men som jeg skrev til en anden... at ligge i sengen er ikke meget anderledes.... (læs mit svar til hende)

jeg ved da godt at jeg har mange hormoner lige pt. men havde advaret ham, at jeg kunne blive et monster hvis jeg var dårlig eller havde ondt... men det er lige som om han ikke vil se det...

og graviditet er ikke en sygdom (men det er det når man er evig dårlig, og begyndende bækkenløsning)

den ene dag fyrede han af at hvis jeg var så syg hele tiden burde jeg da indlægges... den gjorde altså lidt ondt... og kunne høre på tonen at det var noget hans mor kunne have sagt...

men nu er jeg ikke sød og tålmodig mere... nu skal der andre boller på suppen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.