øv et slag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Hvordan går det?

vi gik fra hinanden i onsdags....

min datter og jeg har heldigvis hurtigt fundet et hus, og er flyttet ind denne onsdag...

jeg skal ikke tilbage til ham... men samarbejder for babyens skyld...

og utroligt nok har jeg ikke en eneste gang været ked af det siden vi begyndte at kigge på hus... og føler mig ret afklaret med at det skal være sådan her....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

vi gik fra hinanden i onsdags....

min datter og jeg har heldigvis hurtigt fundet et hus, og er flyttet ind denne onsdag...

jeg skal ikke tilbage til ham... men samarbejder for babyens skyld...

og utroligt nok har jeg ikke en eneste gang været ked af det siden vi begyndte at kigge på hus... og føler mig ret afklaret med at det skal være sådan her....

Hvor er det godt at høre at du er afklaret og (tilsyneladende) allerede er kommet henover det her dumme bump på vejen!

Håber du finder en dejlig fyr som kan behandle jer ordentligt

Anmeld

27. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

ved slet ikke hvor jeg skal starte...

men det har et stykke tid nu gået ned af bakke i mit forhold....

det føles som om vi lever hver vores liv, og der er ingen interesse omkring den lille på vej...

jeg skrev så et længere brev til ham igår omkring mine følelser (da vi begge er dårlige til den samtale, den når aldrig at blive færdig) men det var svært at skrive det brev, og jeg tænkte længe over det...

men hele dagen idag har han ignoreret at jeg har skrevet brev... (jeg ved han har læst det), og vi har dårlig snakket sammen.... han har næsten ikke været hjemme...

nu bibber og bobber hans telefon som besat og har gjort det de sidste par aftenener, når jeg så spørger hvem det er siger han bare alle mulige forskellige (han plejer altid at fortælle mig automatisk hvem der skriver, og hvad der bliver skrevet, uden at jeg  skal spørge) jeg tror ikke rigtig det er sandheden....

ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre... er utrolig ked af det hele tiden, og føler ikke han gider mig mere... vi har flere gange snakket om at gå fra hinanden allerede nu, men så er det som om det hele vender....

undskyld det blev langt og rodet, og tak fordi du læste med....

Det lyder ikke godt, men kan læse at du er flyttet fra ham..

Der findes en bedre derude til dig, når du er klar til det

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Hvor er det godt at høre at du er afklaret og (tilsyneladende) allerede er kommet henover det her dumme bump på vejen!

Håber du finder en dejlig fyr som kan behandle jer ordentligt

ja, jeg er også lige overrasket over mig selv

men det må være fordi jeg har barn + en på vej at tænke på, at man tænker lidt mere klart...

for der er grænser for hvad man skal finde sig i...

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Det lyder ikke godt, men kan læse at du er flyttet fra ham..

Der findes en bedre derude til dig, når du er klar til det

jaaah...

men har ikke travlt med at finde en ny

Anmeld

27. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

jaaah...

men har ikke travlt med at finde en ny

Nej det kan jeg godt forstå du ikk har..

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå du ikk har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.