øv et slag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Nej selvfølgelig skal du ikke kvæle ham, men det er jo rigtig vigtigt at kunne tale sammen, specielt når der er børn involveret! Og så kan I jo evt. finde et kompromis, hvor I begge føler jer set og hørt!

ja, det har du helt ret i... men åh hvor har jeg svært ved at snakke om tingene uden at græde... og det skal jo ikke være en medlidenheds snak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

katti24

Nu har jeg læst hele tråden og kan kun give dig et godt råd... Stop med alle spillene, og sig rent ud til ham hvad du føler og har brug for fra ham.

Hvis han så heller ikke her reagerer eller ændrer opførsel, så gå fra ham. For sådan en "mand" kan du jo ikke bruge til noget. Du fortjener en der lytter til dig, og selvom han måske mener du er krævende, så må han altså ofre lidt så i begge kan være glade. Og det er godt noget mærkeligt noget at habe en 6årig pige ude til kl 1:45 om natten 

Så snak med ham, hellere før end senere, og får du ikke den ønskede reaktion så flyt med det samme, evt. bo hos dine forældre til du finder noget andet

Anmeld

12. juli 2012

Anonym trådstarter

katti24 skriver:

Nu har jeg læst hele tråden og kan kun give dig et godt råd... Stop med alle spillene, og sig rent ud til ham hvad du føler og har brug for fra ham.

Hvis han så heller ikke her reagerer eller ændrer opførsel, så gå fra ham. For sådan en "mand" kan du jo ikke bruge til noget. Du fortjener en der lytter til dig, og selvom han måske mener du er krævende, så må han altså ofre lidt så i begge kan være glade. Og det er godt noget mærkeligt noget at habe en 6årig pige ude til kl 1:45 om natten 

Så snak med ham, hellere før end senere, og får du ikke den ønskede reaktion så flyt med det samme, evt. bo hos dine forældre til du finder noget andet

tak for dit råd...

jeg kan bare hurtigt føle at jeg er for krævende... for vil jo heller ikke "kvæle" ham....

men ja, synes også det var mærkeligt at blive så lang tid ude.... og så var der jo ingen grund til det... andet end at jeg sad herhjemme og var ked af det ( og han åbenbart troede jeg var sur)

men kortene skal ihvertfald på bordet, og har lavet en aftale med en veninde midligertidigt hvis det går helt galt.. for vil helst undgå at bo hos mine forældre igen, kommer lige derhjemme fra...

Anmeld

13. juli 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

ja, det har du helt ret i... men åh hvor har jeg svært ved at snakke om tingene uden at græde... og det skal jo ikke være en medlidenheds snak...

Nu er der jo intet i vejen med at græde, hvis man er ked af det! Jeg har da ofte grædt, når vi har talt sammen om diverse ting, fordi jeg er et menneske med følelser og fordi min kæreste og vores liv sammen betyder så uendeligt meget for mig. Han har også grædt mange gange på de 11 år vi nu har været sammen. Og det ser jeg ikke som medlidenhedssøgning eller noget, men netop som et udtryk for, at jeg betyder hele verden for ham!

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Nu er der jo intet i vejen med at græde, hvis man er ked af det! Jeg har da ofte grædt, når vi har talt sammen om diverse ting, fordi jeg er et menneske med følelser og fordi min kæreste og vores liv sammen betyder så uendeligt meget for mig. Han har også grædt mange gange på de 11 år vi nu har været sammen. Og det ser jeg ikke som medlidenhedssøgning eller noget, men netop som et udtryk for, at jeg betyder hele verden for ham!

nej, men jeg føler bare at han tror det er medlidenhedssøgning, og det vil jeg ikke have ham til at tro...

men nu har vi begge taget eftermiddagen idag til at tænke tingene igennem, og så få os en snak om det i aften når børnene sover.... Så håber da der kommer noget klarhed snart...

Anmeld

13. juli 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

nej, men jeg føler bare at han tror det er medlidenhedssøgning, og det vil jeg ikke have ham til at tro...

men nu har vi begge taget eftermiddagen idag til at tænke tingene igennem, og så få os en snak om det i aften når børnene sover.... Så håber da der kommer noget klarhed snart...

GODT at I gør noget! Nu håber jeg at I begge er gode til at lytte til hinanden og også til at være ærlige og åbne omkring jeres følelser! Jeg synes ikke det lyder særligt sundt, at du ikke kan åbne op for, hvordan du har det uden at skulle føle, at han synes du søger medlidenhed. Hvis han elsker dig, lytter han vel også til dig og tager det til sig, når du er ked af det?

Anmeld

13. juli 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

GODT at I gør noget! Nu håber jeg at I begge er gode til at lytte til hinanden og også til at være ærlige og åbne omkring jeres følelser! Jeg synes ikke det lyder særligt sundt, at du ikke kan åbne op for, hvordan du har det uden at skulle føle, at han synes du søger medlidenhed. Hvis han elsker dig, lytter han vel også til dig og tager det til sig, når du er ked af det?

det håber jeg da...

vi har snakket om at åbne helt op for nogle ting vi hver især vil have skal være anderledes... såsom støtte, og lytte, og hjælpe hinanden...

så nu må vi se hvad det bliver til...

Anmeld

13. juli 2012

PiaMorTil2

Anonym skriver:

ved slet ikke hvor jeg skal starte...

men det har et stykke tid nu gået ned af bakke i mit forhold....

det føles som om vi lever hver vores liv, og der er ingen interesse omkring den lille på vej...

jeg skrev så et længere brev til ham igår omkring mine følelser (da vi begge er dårlige til den samtale, den når aldrig at blive færdig) men det var svært at skrive det brev, og jeg tænkte længe over det...

men hele dagen idag har han ignoreret at jeg har skrevet brev... (jeg ved han har læst det), og vi har dårlig snakket sammen.... han har næsten ikke været hjemme...

nu bibber og bobber hans telefon som besat og har gjort det de sidste par aftenener, når jeg så spørger hvem det er siger han bare alle mulige forskellige (han plejer altid at fortælle mig automatisk hvem der skriver, og hvad der bliver skrevet, uden at jeg  skal spørge) jeg tror ikke rigtig det er sandheden....

ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre... er utrolig ked af det hele tiden, og føler ikke han gider mig mere... vi har flere gange snakket om at gå fra hinanden allerede nu, men så er det som om det hele vender....

undskyld det blev langt og rodet, og tak fordi du læste med....

Uha kender det ale for godt...

Jeg går igennem det samme lige nu Og der er bestemt ikke sjovt...

Sender en masse positiv energi i din retning og håber i finder ud af det...

Her sluttet det igår..

Anmeld

14. juli 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

Uha kender det ale for godt...

Jeg går igennem det samme lige nu Og der er bestemt ikke sjovt...

Sender en masse positiv energi i din retning og håber i finder ud af det...

Her sluttet det igår..

tak for dine støttende ord...

trods for at du selv går igennem en hård tid... du får lige et  med på vejen....

Anmeld

26. juli 2012

Jupiter

Hvordan går det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.