raca skriver:
LJEJEggå
det er ganske bestemt ikke det sene pasnings tidspunkt der er skyld i det. Men barnet. nogle børn affinder sig hurtigt med adskillelsen. for andre børn går der bare længre tid..
og det behøves ikke være hårdt for forholdet. det kommer helt an på ens forventninger til det og være forældre og til hvordan ens forhold er.
hvis man priotere forholdet i dagligdagen og når man er sammen med barnet. så kan det fint gå, hvis man har toldmodighed og ikke forventer at kunne væere alene når man nu er en familie...
børne er en del af familien.. og man kan godt være par og kærster selvom barnet er der...
vi havde 4,5 år hvor vi ikke var uden børn.. men vores forhold køre rigtig godt.
Jeg har bare både læst og fået af vide jo tidligere barnet bliver passet jo hurtigere vender det sig til det . Vi brugte feks 2 måneder på at kører vores barn ind i dp .
Hmm vi har aldrig nogensinde forventet at når vi fik børn skulle der være masser alene tid eller noget andet .
Men jeg indrømmer os at en gang imellem kunne det være rart man kunne tage i biografen sammen , her snakker jeg hverken en gang om måneden eller lignende . Vi har som sådan ikke brug for at få vores barn passet. Men alligevel kan det være hårdt i hvertfald for os , men trods det er vi stadig sammen den dag idag .
Anmeld