hvornår blev jeres barn passet første gang? og gik det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

TNBC

Mortil2tiloktober skriver:

Jamen vi har både prøvede og aflevere hvor vi har været der et par timer med ham og hygget osv , vi har prøvede og aflevere hurtigt ind m så ud igen .
Vi har prøvede hvor han sov og vi så kørte men sagde farvel inden middagslur . Jamen jeg synes vi har prøvede det meste efterhånden , og lige lidt hjælper det han græder og græder og det kan ens moder hjerte ikke klare at vide .

naa okay. for jeg ville forslaa at en anden en jer satte sig ned og legede med ham, og saa efter en times tid naar de var fordybt i leg, skulle I gaa, men det virker nok heller ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

MissTas

Månsson skriver:

Yeps ellers kan man jo ende som en del af en træls statestik

lige præcis.. og dem gider vi ikke være en del af

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

raca skriver:

LJEJEggå

det er ganske bestemt ikke det sene pasnings tidspunkt der er skyld i det. Men barnet.  nogle børn affinder sig hurtigt med adskillelsen. for andre børn går der bare længre tid..

og det behøves ikke være hårdt for forholdet. det kommer helt an på ens forventninger til det og være forældre og til hvordan ens forhold er.

hvis man priotere forholdet i dagligdagen og når man er sammen med barnet. så kan det fint gå, hvis man har toldmodighed og ikke forventer at kunne væere alene når man nu er en familie...

børne er en del af familien.. og man kan godt være par og kærster selvom barnet er der...

vi havde 4,5 år hvor vi ikke var uden børn.. men vores forhold køre rigtig godt.

Jeg har bare både læst og fået af vide jo tidligere barnet bliver passet jo hurtigere vender det sig til det . Vi brugte feks 2 måneder på at kører vores barn ind i dp .

Hmm vi har aldrig nogensinde forventet at når vi fik børn skulle der være masser alene tid eller noget andet .
Men jeg indrømmer os at en gang imellem kunne det være rart man kunne tage i biografen sammen , her snakker jeg hverken en gang om måneden eller lignende . Vi har som sådan ikke brug for at få vores barn passet. Men alligevel kan det være hårdt i hvertfald for os , men trods det er vi stadig sammen den dag idag .

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Yurie skriver:

naa okay. for jeg ville forslaa at en anden en jer satte sig ned og legede med ham, og saa efter en times tid naar de var fordybt i leg, skulle I gaa, men det virker nok heller ikke.

Nej den har vi os prøvet desværre uden held , så snart han opdager vi er væk stikker han i et skrig og leder efter os , man kan ikke tage ham op og trøste eller noget . Han går bare og små piver og leder efter os .

Anmeld

9. juli 2012

TNBC

Nej den har vi os prøvet desværre uden held , så snart han opdager vi er væk stikker han i et skrig og leder efter os , man kan ikke tage ham op og trøste eller noget . Han går bare og små piver og leder efter os .

stakkels lille dreng.

Anmeld

9. juli 2012

raca

Jammen han bør da vide i er væk..

da man altid skal sige farvel så barnet er klar over man er væk..

Anmeld

9. juli 2012

raca

Jeg har bare både læst og fået af vide jo tidligere barnet bliver passet jo hurtigere vender det sig til det . Vi brugte feks 2 måneder på at kører vores barn ind i dp .

Hmm vi har aldrig nogensinde forventet at når vi fik børn skulle der være masser alene tid eller noget andet .
Men jeg indrømmer os at en gang imellem kunne det være rart man kunne tage i biografen sammen , her snakker jeg hverken en gang om måneden eller lignende . Vi har som sådan ikke brug for at få vores barn passet. Men alligevel kan det være hårdt i hvertfald for os , men trods det er vi stadig sammen den dag idag .

i mit hovde giver det ingen mening..og jeg har læst det modsatte..

når barnet ved mor og far er der som en fast base. kan det forholde sig til andre. dette kommer i barnest tempo og sidder barnet tilbage hvis det gemmentvinges før barnet er klar..

mine var lette at køre ind i pasning.. selvom den ene realt først kom ud ved 2.5 år og den anden ved 2 år.. det tog ca 1.5 uge begge gange at køre ind..

Anmeld

9. juli 2012

L&V

MissTas skriver:

lige præcis.. og dem gider vi ikke være en del af

Nej det gider vi bestemt ik

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

raca skriver:

BAlBluAltsåAltså

Jammen han bør da vide i er væk..

da man altid skal sige farvel så barnet er klar over man er væk..

Altså nu kunne jeg aldrig finde på at kører fra mit barn uden at sige farvel og har aldrig gjort det. Men selvom vi siger farvel så leder han stadig efter os selvom han ser bilen kører , han render stadig grædende rundt i 3-4 timer og håber på vi kommer tilbage . Man kan ikke trøste ham .

Anmeld

9. juli 2012

raca

Yurie skriver:

det er meget mget forkert.. den fremgangs måde..

hvornår kan barnet stole på forældrene ikke efterlader det ved andre.. næste gang, når de bare går uden og sige farvel..

med den fremgangs måde ender de med et barn der klynger sig til sine forældre når de forlader huset.. for ikke og blive forladt.. 

man skal give klare signaler så barnet ved det kan stole på forældren og ikke lidst ud af bagdøren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.