hvornår blev jeres barn passet første gang? og gik det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

MissTas

Månsson skriver:

Laura blev passet første gang i en time da hun var 14 dage, sov ude første gang da hun var 5 måneder og det har aldrig været et problem.. Tænker at det er sundt både for dem og for forældrene for på et tidspunkt skal de altså bare ud og passes også er det rart at det ikke lige er midt i seperationsangsten man gør det første gang for så ved man de kan klare sig uden mor og far

ja, du har ret.. Er sikker på at Annastacia også nok skal klare den i aften .. men nøj hvor jeg ved hvor meget jeg længtes efter at hente hende efter de to timer, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

raca

8 mdr ved den første og

vel 14 mdr ved nr 2...

jeg har ikke fået børn for andre skal passe dem. og jeg har prioteret babysumbiosen høj..så for mig har det end ikke været til overvejelse at de skulle passe før de var pararte og jeg var.. det kan tidsnok blive behov for at nogle skal passe dem.

og ud over det har mine været fuldammede ikke været i stand til og tage en flaske.. så de har skulle kunne spse så meget fast føde at de har kunne undvære mm. i den tid jeg var væk.

hvis mor eller barn ikke er klar så nyder man ikke adskillelsen også mener jeg den kun er til skade for begge parter.. .

og vores ægteskab har det fint og vores børn sover glad og gerne ude ved andre og leger glad og gerne ved andre børn/voksende.. så der er ingen problemer med at få dem passet.. selvom vi fravalgte og lære dem det fra små af..

Anmeld

9. juli 2012

L&V

MissTas skriver:

ja, du har ret.. Er sikker på at Annastacia også nok skal klare den i aften .. men nøj hvor jeg ved hvor meget jeg længtes efter at hente hende efter de to timer, hehe

Det er helt sikkert og sådan vil det være de første par gange, nu nyder jeg at aflevere Laura ved sin mormor så min mand og jeg kan ha noget tid til os for det er bare så vigtigt også har vi en helt anden energi til hende når vi så henter hende igen

Anmeld

9. juli 2012

CaWi

MissTas skriver:

jamen har lidt samme overbevisning som dig.. så tror det er godtnok at hun prøver det nu inden det blir for sent ..

Bare nyd det Det er jo heldigvis ikke så lang tid. Og når man har savnet sit barn, så har man bare så meget mere overskud igen, synes jeg

Anmeld

9. juli 2012

Vidunderligeunger

MissTas skriver:

det er nok også bare her aller første gang man er lidt nervøs.. men hun har set min mormor og morfar mange gange og ved de passer godt på hende, men det er jo ens lille guldklump

jamen tager da helt sikkert afsted.. hvis ikke jeg er klar nu, hvornår blir jeg det så ? :/ tror bare det er første gang der lige skal overstås håber jeg

jamen så vil jeg bare ønske dig en rigtig god tur Det har også for mig været lidt svært de første par gange, men her med nummer to, som havde kolik, var det simpelthen nødvendigt. Ellers blev jeg skør! 

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

Månsson skriver:

Det er helt sikkert og sådan vil det være de første par gange, nu nyder jeg at aflevere Laura ved sin mormor så min mand og jeg kan ha noget tid til os for det er bare så vigtigt også har vi en helt anden energi til hende når vi så henter hende igen

et forhold har helt sikkert brug for alene-tid også.. og glæder mig også til at komme ud med manden for første gang siden fødslen.. og ja, det e rjo kun to timer.. og som du siger vil det sikkert være svært de første gange, indtil det er afprøvet og man ved det går godt når hun blir passet

Anmeld

9. juli 2012

L&V

MissTas skriver:

et forhold har helt sikkert brug for alene-tid også.. og glæder mig også til at komme ud med manden for første gang siden fødslen.. og ja, det e rjo kun to timer.. og som du siger vil det sikkert være svært de første gange, indtil det er afprøvet og man ved det går godt når hun blir passet

Ja lige præcis.. Håber i får en skøn aften og at i får mod på at gøre det igen..

Vi har Mand og kone dag 1 gang hver anden månede og elsker det

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

raca skriver:

8 mdr ved den første og

vel 14 mdr ved nr 2...

jeg har ikke fået børn for andre skal passe dem. og jeg har prioteret babysumbiosen høj..så for mig har det end ikke været til overvejelse at de skulle passe før de var pararte og jeg var.. det kan tidsnok blive behov for at nogle skal passe dem.

og ud over det har mine været fuldammede ikke været i stand til og tage en flaske.. så de har skulle kunne spse så meget fast føde at de har kunne undvære mm. i den tid jeg var væk.

hvis mor eller barn ikke er klar så nyder man ikke adskillelsen også mener jeg den kun er til skade for begge parter.. .

og vores ægteskab har det fint og vores børn sover glad og gerne ude ved andre og leger glad og gerne ved andre børn/voksende.. så der er ingen problemer med at få dem passet.. selvom vi fravalgte og lære dem det fra små af..

kunne heller aldrig finde på det hvis min datter ikke var klar til det .. men det ved jeg hun er.. altid glad og smilende også overfor andre og er altid glad når vi er ved mormor og morfar.. samtidig har hun intet imod når andre leger med hende, holder hende eller lign. hun viser hvert fald ingen tegn på IKKE at være klar

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

Månsson skriver:

Ja lige præcis.. Håber i får en skøn aften og at i får mod på at gøre det igen..

Vi har Mand og kone dag 1 gang hver anden månede og elsker det

god ide iøvrigt.. for man har også brug for kæreste-t, har alle

Anmeld

9. juli 2012

pemiro

MissTas skriver:

Ja, jeg står i den situation, at jeg endnu ikke har været væk fra min datter på noget tidspunkt, udover en enkelt gang i 1,5 time, fordi jeg skulle til frisøren, men der var hendes far hjemme ved hende ..

nu står mig og manden og skal hygge os lidt i et par timer, vi skal simpelthen i cirkus i aften og skal derfor have annstacia passet for første gang ... hun er knapt 5 måneder, men er aldrig blevet passet ude før.

Vi skal i cirkus i samme by hvor mine forældre bor og vi skal derfor derud i eftermiddag, spise der og så tager mormor og morfar over mens vi er to timer i cirkus. er SÅ nervøs for hvordan det skal gå, har så svært ved at være væk fra hende

hvordan havde i det første gang? hvor gammel var barnet? og hvordan gik det?

Håber jeg kan få en rolig aften med manden uden at tænke alt for meget over om klare det

Vi fik passet bebs da han var ti dage gammel i 2,5 timer, fordi både far og jeg skulle til eksamen
Det gik ganske fint, han blev passet af mormor og morfar

Rigtig god hyggetur med kæresten, det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.