hvornår blev jeres barn passet første gang? og gik det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

raca skriver:

i mit hovde giver det ingen mening..og jeg har læst det modsatte..

når barnet ved mor og far er der som en fast base. kan det forholde sig til andre. dette kommer i barnest tempo og sidder barnet tilbage hvis det gemmentvinges før barnet er klar..

mine var lette at køre ind i pasning.. selvom den ene realt først kom ud ved 2.5 år og den anden ved 2 år.. det tog ca 1.5 uge begge gange at køre ind..

DU har jo så haft nogen lette børn . Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til det .

For det her er vores erfaring og oplevelse. Og vi brugte så lang tid på at kører ham ind lige meget hvad vi gjorder så græd han og der blev ringet efter os fordi dp ikke kunne trøste ham .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Yurie skriver:

stakkels lille dreng.

Ja . Men det lyder til han åbenbart er et sær tilfælde . Jeg har dog hørt det en del gange før . Men det er bestemt ikke sjovt .

Anmeld

9. juli 2012

raca

Mortil2tiloktober skriver:

Altså nu kunne jeg aldrig finde på at kører fra mit barn uden at sige farvel og har aldrig gjort det. Men selvom vi siger farvel så leder han stadig efter os selvom han ser bilen kører , han render stadig grædende rundt i 3-4 timer og håber på vi kommer tilbage . Man kan ikke trøste ham .

så ville jeg bare droppe og få ham passe de næste par mdr

han har sikkert nok ig og klare adskillensen i den tid han er i pasning..

det ændre sig jo nok

ligenu handler det vel bare om at han bliver tryk ved dp og vender sig til adskillelsen i dagligdagen. så må pasning i weekenderne vente..

Anmeld

9. juli 2012

raca

DU har jo så haft nogen lette børn . Jeg aner ikke hvad jeg skal sige til det .

For det her er vores erfaring og oplevelse. Og vi brugte så lang tid på at kører ham ind lige meget hvad vi gjorder så græd han og der blev ringet efter os fordi dp ikke kunne trøste ham .

det ved du heldigvis intet om.. for lette har de langt fra været.. de har hadet andre mennesker end mig till de var omkring 1 år...

den ene græd fra vi tog i byen til vi kom hjem.. vel og mærke mens han var sammen med os..

og ingen i familie havde noget synderligt ønske om at passe mine umulige unger...

men vi har ikke forsøgt og forsere noget barnet ikke var klar til..

så vi har gjordt børne trykke og vist dem vi var der.. og da de begynde og efterlyse og sove ude.. ved ca 3 år.. fik de lov til det... og der var intet..

vi har bare ventet og ventet og ladet tiden arbejde.. og set morsyge som noget positivt frem for noget de skulle afvendes fra

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

raca skriver:

så ville jeg bare droppe og få ham passe de næste par mdr

han har sikkert nok ig og klare adskillensen i den tid han er i pasning..

det ændre sig jo nok

ligenu handler det vel bare om at han bliver tryk ved dp og vender sig til adskillelsen i dagligdagen. så må pasning i weekenderne vente..

han ER SKAM heller ikke blevet passet siden han var omkring de 12 måneder . og har heller ikke planer om det , For jeg selv kan ikke bære have en ked dreng .
han trives fint i sin dp nu . han ER halvandmt den dag idag .

men bare et eksempel på han nok stadig ikke er klar , er vi nogen steder og min kæreste er på eks toilettet og jeg lige skal ud i bilen og hente noget så stikker han i et skrig indtil en af os viser vi er der altså kommer han til ham , os selvom han får af vide far er på toilettet og mor lige skal ud i bilen .

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

raca skriver:

det ved du heldigvis intet om.. for lette har de langt fra været.. de har hadet andre mennesker end mig till de var omkring 1 år...

den ene græd fra vi tog i byen til vi kom hjem.. vel og mærke mens han var sammen med os..

og ingen i familie havde noget synderligt ønske om at passe mine umulige unger...

men vi har ikke forsøgt og forsere noget barnet ikke var klar til..

så vi har gjordt børne trykke og vist dem vi var der.. og da de begynde og efterlyse og sove ude.. ved ca 3 år.. fik de lov til det... og der var intet..

vi har bare ventet og ventet og ladet tiden arbejde.. og set morsyge som noget positivt frem for noget de skulle afvendes fra

MEn hvor skriver jeg nogen steder at mit barn bare SKAL passes ? For det gør jeg ingen steder .

Men bare fordi du ikke har synes det til tider har været træls eller tæret på jeres parforhold ikke at få passet børn i 4.5 år er det jo ikke sikkert alle andre har det som dig ?
Og jeg synes faktisk og du direkte hentyder til at vi presser vores barn , og det ved du intet om lige så vel som jeg ikke ved noget om dine børn ..

Men nu er det sådan så vi har haft arbejde begge to og derfor har skulle passe dem og derfor har vores søn været nødsaget til at være i dp , man kan jo ikke bare blive hjemme vel .

Vi har aldrig tvunget eller presset ham til at være ude hos andre , tværtigmod så er vi altid blevet hjemme når børn ikke har måtte deltage fordi vi kunne mærke vores barn ikke var klar til at blive passet . så synes faktisk du er lidt streng og dømme andre .

Anmeld

9. juli 2012

TNBC

raca skriver:

det er meget mget forkert.. den fremgangs måde..

hvornår kan barnet stole på forældrene ikke efterlader det ved andre.. næste gang, når de bare går uden og sige farvel..

med den fremgangs måde ender de med et barn der klynger sig til sine forældre når de forlader huset.. for ikke og blive forladt.. 

man skal give klare signaler så barnet ved det kan stole på forældren og ikke lidst ud af bagdøren..

oehh nej og jeg skrev ikke noget med at de ikke skulle sige farvel, men ikke at det er foraeldrene der leger med barnet

Anmeld

9. juli 2012

Mettefpigen

Første gang var han 11 dage men det var kun fordi det var et nødstilfælde... Anden gang var han halvanden måned.. Også er han blevet passet ca 1 gang om måneden derfra ;-) og det går helt fint, ham hygger sig :-D

Anmeld

9. juli 2012

L&V

Ja . Men det lyder til han åbenbart er et sær tilfælde . Jeg har dog hørt det en del gange før . Men det er bestemt ikke sjovt .

Absolut ikke særtilfælde ser det tit på mit arbejde i en vg/bhv.. Du må endelig ikke føle at han er anderledes på det plan for det er han altså ik

Anmeld

9. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi fik vores dreng passet første gang i nogle timer da han var omkring 5 måneder og det kunne ikke gå bedre.

Bare slap af, for bedstemødre kan bare noget med børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.