raca skriver:
det ved du heldigvis intet om.. for lette har de langt fra været.. de har hadet andre mennesker end mig till de var omkring 1 år...
den ene græd fra vi tog i byen til vi kom hjem.. vel og mærke mens han var sammen med os..
og ingen i familie havde noget synderligt ønske om at passe mine umulige unger...
men vi har ikke forsøgt og forsere noget barnet ikke var klar til..
så vi har gjordt børne trykke og vist dem vi var der.. og da de begynde og efterlyse og sove ude.. ved ca 3 år.. fik de lov til det... og der var intet..
vi har bare ventet og ventet og ladet tiden arbejde.. og set morsyge som noget positivt frem for noget de skulle afvendes fra
MEn hvor skriver jeg nogen steder at mit barn bare SKAL passes ? For det gør jeg ingen steder .
Men bare fordi du ikke har synes det til tider har været træls eller tæret på jeres parforhold ikke at få passet børn i 4.5 år er det jo ikke sikkert alle andre har det som dig ?
Og jeg synes faktisk og du direkte hentyder til at vi presser vores barn , og det ved du intet om lige så vel som jeg ikke ved noget om dine børn ..
Men nu er det sådan så vi har haft arbejde begge to og derfor har skulle passe dem og derfor har vores søn været nødsaget til at være i dp , man kan jo ikke bare blive hjemme vel .
Vi har aldrig tvunget eller presset ham til at være ude hos andre , tværtigmod så er vi altid blevet hjemme når børn ikke har måtte deltage fordi vi kunne mærke vores barn ikke var klar til at blive passet . så synes faktisk du er lidt streng og dømme andre .
Anmeld