hvornår blev jeres barn passet første gang? og gik det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

FruK

Da han var tre måneder var vi til bryllup. Fra om eftermiddagen til lige omkring midnat.

Det gik helt fint, mormor passede ham - og det var skønt at komme lidt ud. Men da den blev midnat ville jeg også gerne bare HJEM!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

MissTas

tanja. skriver:

Hihi ja altså ej tror os bare det er den første gang der er værst!

Lillebror.er 8 uger i morgen og kunne slet ikke forstille mig at han sku passes allerede

ja, tror også første gang er værst..

men ved hun er i trygge hænder og altid er en glad og smilende pige (Græder SJÆLDENT) så tror da absolut heller ikke der blir noget..

er bare bange for at hun pludselig får følelsen.. hvor er mor og far og så blir ked af det

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

FruK skriver:

Da han var tre måneder var vi til bryllup. Fra om eftermiddagen til lige omkring midnat.

Det gik helt fint, mormor passede ham - og det var skønt at komme lidt ud. Men da den blev midnat ville jeg også gerne bare HJEM!!

ja, ku jeg forestille mig.. tror også jeg glæder mig til at hente hende bare efter 2 timer, heh ..

Anmeld

9. juli 2012

TNBC

MissTas skriver:

det har jeg også hørt, om det passer ved jeg ikke, men sådan vil vi hvert fald ikke at det skal ende.. glæder mig til alenetid med manden, men uha det blir svært at undvære sin lille pige selvom det kun er 2 timer hehe

jeg har proevet to gange med boern over et aar, den ene var kun blevet passet en gang da han var ca.5maaneder(han var 1.5 anden gang) og han skreg og skreg.

Det samme med en 1aarig dreng, det var forfaerdeligt.

Tvillinger er 8maaender, og havde den foerste gang alene i nogle timer, da de har vaeret lidt over 2maaneder. ingen graad, kun glaeder. (jeg har dem 5 timer om dagen)

Anmeld

9. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Ja, jeg står i den situation, at jeg endnu ikke har været væk fra min datter på noget tidspunkt, udover en enkelt gang i 1,5 time, fordi jeg skulle til frisøren, men der var hendes far hjemme ved hende ..

nu står mig og manden og skal hygge os lidt i et par timer, vi skal simpelthen i cirkus i aften og skal derfor have annstacia passet for første gang ... hun er knapt 5 måneder, men er aldrig blevet passet ude før.

Vi skal i cirkus i samme by hvor mine forældre bor og vi skal derfor derud i eftermiddag, spise der og så tager mormor og morfar over mens vi er to timer i cirkus. er SÅ nervøs for hvordan det skal gå, har så svært ved at være væk fra hende

hvordan havde i det første gang? hvor gammel var barnet? og hvordan gik det?

Håber jeg kan få en rolig aften med manden uden at tænke alt for meget over om klare det

min søn blev passet første gang da han var 11månder det var ca2timer.

min datter blev passet første gang da hun var 12 måneder det var ca 2timer

begge gange gik fint da de kendte deres mormor rigtig godt

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

Yurie skriver:

jeg har proevet to gange med boern over et aar, den ene var kun blevet passet en gang da han var ca.5maaneder(han var 1.5 anden gang) og han skreg og skreg.

Det samme med en 1aarig dreng, det var forfaerdeligt.

Tvillinger er 8maaender, og havde den foerste gang alene i nogle timer, da de har vaeret lidt over 2maaneder. ingen graad, kun glaeder. (jeg har dem 5 timer om dagen)

det har nok meget at sige hvor tidligt og sent de bliver passet første gang .. må se det som noget positivt at hun skal passes et par timer..

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

merethe skriver:

min søn blev passet første gang da han var 11månder det var ca2timer.

min datter blev passet første gang da hun var 12 måneder det var ca 2timer

det var sent.. men gik det fint nok ??

Anmeld

9. juli 2012

CaWi

Min var syv uger, da han første gang blev passet "sådan rigtigt". Vi skulle til bryllup i en anden landsdel, så lillemanden blev passet et døgn af sin faster. Det var bare gået så godt selvfølgelig var det hårdt at køre fra ham, men vidste han var i gode hænder. Og det var bare så godt at komme ud og være kærester, og ikke bare forældre.

Jeg tror lidt på at jo længere tid der går, før man selv tør løsrive sig fra sit barn, jo større er risikoen også for at få et barn der altid vil hænge i mors skørter. Men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog

Anmeld

9. juli 2012

L&V

MissTas skriver:

Ja, jeg står i den situation, at jeg endnu ikke har været væk fra min datter på noget tidspunkt, udover en enkelt gang i 1,5 time, fordi jeg skulle til frisøren, men der var hendes far hjemme ved hende ..

nu står mig og manden og skal hygge os lidt i et par timer, vi skal simpelthen i cirkus i aften og skal derfor have annstacia passet for første gang ... hun er knapt 5 måneder, men er aldrig blevet passet ude før.

Vi skal i cirkus i samme by hvor mine forældre bor og vi skal derfor derud i eftermiddag, spise der og så tager mormor og morfar over mens vi er to timer i cirkus. er SÅ nervøs for hvordan det skal gå, har så svært ved at være væk fra hende

hvordan havde i det første gang? hvor gammel var barnet? og hvordan gik det?

Håber jeg kan få en rolig aften med manden uden at tænke alt for meget over om klare det

Laura blev passet første gang i en time da hun var 14 dage, sov ude første gang da hun var 5 måneder og det har aldrig været et problem.. Tænker at det er sundt både for dem og for forældrene for på et tidspunkt skal de altså bare ud og passes også er det rart at det ikke lige er midt i seperationsangsten man gør det første gang for så ved man de kan klare sig uden mor og far

Anmeld

9. juli 2012

MissTas

CAWI skriver:

Min var syv uger, da han første gang blev passet "sådan rigtigt". Vi skulle til bryllup i en anden landsdel, så lillemanden blev passet et døgn af sin faster. Det var bare gået så godt selvfølgelig var det hårdt at køre fra ham, men vidste han var i gode hænder. Og det var bare så godt at komme ud og være kærester, og ikke bare forældre.

Jeg tror lidt på at jo længere tid der går, før man selv tør løsrive sig fra sit barn, jo større er risikoen også for at få et barn der altid vil hænge i mors skørter. Men skal selvfølgelig ikke gøre mig klog

jamen har lidt samme overbevisning som dig.. så tror det er godtnok at hun prøver det nu inden det blir for sent ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.