hvornår blev jeres barn passet første gang? og gik det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

MOKaOKaymne

Absolut ikke særtilfælde ser det tit på mit arbejde i en vg/bhv.. Du må endelig ikke føle at han er anderledes på det plan for det er han altså ik

Okay dejligt at hører nogen som oplever det os .
Men det lyder bare som om han ER anderledes og at det er MIG som forældre som gør noget forkert ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

L&V

Mortil2tiloktober skriver:

Okay dejligt at hører nogen som oplever det os .
Men det lyder bare som om han ER anderledes og at det er MIG som forældre som gør noget forkert ..

Det kan jeg forsikre dig om at han ikke er Uanset hvordan og hvorledes så er situationen sådan som den er lige nu og måske det bliver nemmere når den lille ny kommer så kan de blive passet sammen og derved er der noget velkendt

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Det kan jeg forsikre dig om at han ikke er Uanset hvordan og hvorledes så er situationen sådan som den er lige nu og måske det bliver nemmere når den lille ny kommer så kan de blive passet sammen og derved er der noget velkendt

OKay. Tusind tak . Det er jeg virkelig glad for at hører ..
Og ja situationen er sådan og det er helt fint , jeg elsker rollen som mor og jeg har selv valgt at få mine børn så kan jeg os sagtens passe dem ..

Men det ændre ikke på man sagtens kan drømme om at komme i bio med manden min en sjældent gang imellem

Anmeld

9. juli 2012

L&V

OKay. Tusind tak . Det er jeg virkelig glad for at hører ..
Og ja situationen er sådan og det er helt fint , jeg elsker rollen som mor og jeg har selv valgt at få mine børn så kan jeg os sagtens passe dem ..

Men det ændre ikke på man sagtens kan drømme om at komme i bio med manden min en sjældent gang imellem

Det kan jeg skisme godt forstå du gør, puha hatten af for at i har overskud til det hele når i ikke har "fritid" Men om ikke andet så flytter de jo hjemmefra engang så må i i bio hverdag til den tid for at indhente det (ej okay dårlig joke)

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Det kan jeg skisme godt forstå du gør, puha hatten af for at i har overskud til det hele når i ikke har "fritid" Men om ikke andet så flytter de jo hjemmefra engang så må i i bio hverdag til den tid for at indhente det (ej okay dårlig joke)

HEhe ja det gør de "
Heldigvis" en dag ..

Men jo jeg indrømmer det sagtens kan være hårdt til tider .

Anmeld

9. juli 2012

L&V

HEhe ja det gør de "
Heldigvis" en dag ..

Men jo jeg indrømmer det sagtens kan være hårdt til tider .

Kan jeg godt forstå.. Så er det bare med at vende den nye bebs til det fra starten

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Kan jeg godt forstå.. Så er det bare med at vende den nye bebs til det fra starten

Min mor har i hvertfald anbefalet mig at vi skal forsøge en del tidligere den her gang for ikke at stå i sammen problem så det bliver nok planen

Anmeld

9. juli 2012

L&V

Min mor har i hvertfald anbefalet mig at vi skal forsøge en del tidligere den her gang for ikke at stå i sammen problem så det bliver nok planen

Ville jeg os gøre hvis det var mig

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Ville jeg os gøre hvis det var mig

Dejligt nogen er som en selv

Anmeld

9. juli 2012

L&V

Dejligt nogen er som en selv

Det kan du tro Som jeg os skrev længere oppe i tråden så blev laura passet i et par timer da hun var 14 dage, længere tid da hun var et par måneder og sov ude første gang da hun var 5 måneder og nu er det hver til hver anden månede Der har aldrig været noget overhovedet.. Det eneste der er er at hun kun er blevet passet af mormor, faktisk først idag farfar har haft æren af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.