hvornår blev jeres barn passet første gang? og gik det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Mor til Ella

MissTas skriver:

Ja, jeg står i den situation, at jeg endnu ikke har været væk fra min datter på noget tidspunkt, udover en enkelt gang i 1,5 time, fordi jeg skulle til frisøren, men der var hendes far hjemme ved hende ..

nu står mig og manden og skal hygge os lidt i et par timer, vi skal simpelthen i cirkus i aften og skal derfor have annstacia passet for første gang ... hun er knapt 5 måneder, men er aldrig blevet passet ude før.

Vi skal i cirkus i samme by hvor mine forældre bor og vi skal derfor derud i eftermiddag, spise der og så tager mormor og morfar over mens vi er to timer i cirkus. er SÅ nervøs for hvordan det skal gå, har så svært ved at være væk fra hende

hvordan havde i det første gang? hvor gammel var barnet? og hvordan gik det?

Håber jeg kan få en rolig aften med manden uden at tænke alt for meget over om klare det

Ella var 3 uger og det gik godt

Hun har så fået en eller anden ide om at hun ikke kan lide sin farmor, det er ellers mors liv linie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Malene76

MissTas skriver:

Ja, jeg står i den situation, at jeg endnu ikke har været væk fra min datter på noget tidspunkt, udover en enkelt gang i 1,5 time, fordi jeg skulle til frisøren, men der var hendes far hjemme ved hende ..

nu står mig og manden og skal hygge os lidt i et par timer, vi skal simpelthen i cirkus i aften og skal derfor have annstacia passet for første gang ... hun er knapt 5 måneder, men er aldrig blevet passet ude før.

Vi skal i cirkus i samme by hvor mine forældre bor og vi skal derfor derud i eftermiddag, spise der og så tager mormor og morfar over mens vi er to timer i cirkus. er SÅ nervøs for hvordan det skal gå, har så svært ved at være væk fra hende

Håber jeg kan få en rolig aften med manden uden at tænke alt for meget over om klare det

Vores Felix på 6 mdr. er lige her i weekenden blevet passet fra lørdag frokost til søndag frokost, fordi vi skulle til bryllup. Han er tidligere blevet passet fra ca. kl. 16 til kl. 21, hvor han er blevet puttet af bedsteforældrene 2-3 gange og alle gange er det bare gået så godt. Vi har virkelig nydt den frihed det har givet os som kærester, selvom det da også er lidt hårdt for moderen at undvære bassen.

KH Malene

Anmeld

9. juli 2012

vitapigen

Min datter blev passet første gang da hun var 1 mdr gammel. Vi skulle være sammen med nogle venner og ned på et markedsplads og danse  Var hjemme og arme hende når hun havde brug for det og det gik bare super godt  Hun fandt sig bare i det

Anmeld

9. juli 2012

Clisolka

MissTas skriver:

Det skal nok gå 

Vi fik først passet Isabella da hun var 9½ mrd. Der var jeg først klar til at få hende passet. Det gik over al forventning - dog sov vi ikke så godt om natten, men Isabella havde hygget sig 

Anmeld

9. juli 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Det kan du tro Som jeg os skrev længere oppe i tråden så blev laura passet i et par timer da hun var 14 dage, længere tid da hun var et par måneder og sov ude første gang da hun var 5 måneder og nu er det hver til hver anden månede Der har aldrig været noget overhovedet.. Det eneste der er er at hun kun er blevet passet af mormor, faktisk først idag farfar har haft æren af det

Hvor er det dejligt at hører . Og skønt i har haft så meget held med at få passet jeres barn . Det til Vi helt sikkert gøre den her gang

Anmeld

9. juli 2012

L&V

Mortil2tiloktober skriver:

Hvor er det dejligt at hører . Og skønt i har haft så meget held med at få passet jeres barn . Det til Vi helt sikkert gøre den her gang

Ja det har været rigtig og nemt og dejligt, men os hårdt for moderen

Anmeld

10. juli 2012

modesty

MissTas skriver:

Min dreng er blevet passet af mine forældre siden han var helt lille, måske 4 uger. Men det har kun været i et par timer og primært mens han sov, så det gælder jo ikke helt, heheh. 

Men som han blev større og var mere vågen, passede de ham også mens han var vågen. Men max. et par timer. Nu er han knap 9 mdr. og de passer ham cirka en gang om ugen i cirka 2-3 timer. Han elsker at være sammen med dem og er helt tryg ved dem. Jeg skal snart til at lave noget arbejde, og det er planen at mine forældre skal tage ham cirka 4 timer om dagen i 5 dage i træk. Jeg har det helt fint med det fordi han kender dem så godt allerede.

Jeg ville dog ikke lade ham blive passet med overnatning - det er hverken han eller jeg klar til endnu. Jeg regner med at han skal være mindst et år før det sker.

Anmeld

10. juli 2012

k&k&k&k

MissTas skriver:

vores var ikke andet end 5 uger da hun blev passet af mormor og morfar første gang - fra fredag til lørdag.

vi havde desværre en farmand der blev ramt af en fødselsdepration og jeg valgte at tage med ham hjem (jeg boede hos mine forældre i 16 dage) for at snakke tingene igennem og "redde" forholdet.

Det gik super godt og jeg var ekstrem tryk ved at lade hende passe - ellers havde jeg bestemt ikke gjort det. 

Hun blev passe igen for et par uger siden også fra fredag til lørdag og igen af mine forældre - og hun tager overhovedet ikke skade af det også selvom hun er en smule sensitiv - kan ikke mærke det på hende overhovedet 

Og så er det rart og få lidt mor og far tid - uden baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.