hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

jeg synes altid folk kun fortæller positivt om graviditet og amning, hvilket det bare ikke altid er

Ja det er rigtigt. Folk lurede os noget når jeg sagde at jeg ik ku fordrage og være gravid.. Puha hvis man bare ku slippe for graviditet og fødsel også stadig få sit eget barn arh men det ville jo være lykken For det er da så fedt og være mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

LilleLene

Månsson skriver:

Ja det er rigtigt. Folk lurede os noget når jeg sagde at jeg ik ku fordrage og være gravid.. Puha hvis man bare ku slippe for graviditet og fødsel også stadig få sit eget barn arh men det ville jo være lykken For det er da så fedt og være mor

jeg hadede det også bare, jeg havde bare problemer igennem hele graviditeten

Anmeld

9. juli 2012

isabellasmor

Rikke S skriver:

Fra første gang jeg lagde ham til - det fungerede bare med det samme

Samme her 

Anmeld

9. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

jeg hadede det også bare, jeg havde bare problemer igennem hele graviditeten

Det kan man hvis os rolig sige jeg havde

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Månsson skriver:

Det kan man hvis os rolig sige jeg havde

det er bare surt

Anmeld

9. juli 2012

Tulle28

LilleLene skriver:

var det fordi hun havde svært ved det, eller fordi det gjorde ondt ?

Hun suttede forkert, så min især min ene brystvorte var helt smadret:-( Der gik ca. 1 måned før jeg fandt ud af at suttebrikker findes i forskellige størrelser, men så begyndte det også at hele lidt og jeg skulle ikke sidde og skrige ned i en pude længere. Og ja, så omkring de 7 uger begyndte det at være lidt mere afslappet.

Anmeld

9. juli 2012

Drømme

LilleLene skriver:

ja, hvornår begyndte i at nyde amningen ??

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Så nød i det bare med det samme, eller kom det først senere ?

Den første tid var lidt et mararidt med brystbetændelse høj feber og en skrigende pige..

Vi gav hende ikke sut de første fem uger, så hun fik sin suttelyst tilfredsstillet hos mig.. Ammebrikker hjalp og da hun var 1 1/2 - 2 måneder begyndte jeg at nyde amningen.

Nu er jeg lykkelig for jeg holdte ud, det er så dejligt let og både Sophia og jeg nyder amningen - hun er lidt over 4 måneder nu

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

Tulle28 skriver:

Hun suttede forkert, så min især min ene brystvorte var helt smadret:-( Der gik ca. 1 måned før jeg fandt ud af at suttebrikker findes i forskellige størrelser, men så begyndte det også at hele lidt og jeg skulle ikke sidde og skrige ned i en pude længere. Og ja, så omkring de 7 uger begyndte det at være lidt mere afslappet.

eeeej det lyder skrækkeligt

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

Drømme skriver:

Den første tid var lidt et mararidt med brystbetændelse høj feber og en skrigende pige..

Vi gav hende ikke sut de første fem uger, så hun fik sin suttelyst tilfredsstillet hos mig.. Ammebrikker hjalp og da hun var 1 1/2 - 2 måneder begyndte jeg at nyde amningen.

Nu er jeg lykkelig for jeg holdte ud, det er så dejligt let og både Sophia og jeg nyder amningen - hun er lidt over 4 måneder nu

ej hvor lyder det bare dejligt

Håber jeg når til den følelse

Anmeld

10. juli 2012

fif

LilleLene skriver:

ja, hvornår begyndte i at nyde amningen ??

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Så nød i det bare med det samme, eller kom det først senere ?

Der gik ca 3-4 måneder... Det var ik sjovt, men lille fisen ville ik tage imod flaske, og tilsidst var det osse hyggeligt, og det letteste !! Håber det kommer til aT fungere for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.