hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

LilleLene

Baagøe skriver:

Jeg har frá amningen kørte på 4. dagen nydt det og syntes det var hyggeligt

jeg har bare slet ikke den følelse

tænker bare på det overhovedet kommer så :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

LilleLene

FruK skriver:

Jeg kom aldrig til at nyde det. Gjorde det så længe jeg kunne - desværre kun 2½ måned - og jeg vil gøre det igen næste gang. Også længere hvis jeg kan. Men jeg kommer ikke til at nyde det specielt.

For mig kan det være ligeså godt, hyggeligt og intimt at give en flaske.

Jeg tror det er bedst for amningen - og for intimiteten med barnet - ikke at lave andet imens. Koncentrer dig om barnet, om at få øjenkontakt og gøre det til en hyggestund imens du ammer og gem andre gøremål til bagefter.

hvorfor kunne du ikke mere ? (hvis jeg må spørge)

Jamen kan bare ikke finde det hyggeligt overhovedet :/ Og han lukker næsten altid øjnene når han spiser, så får ikke så meget øjenkontakt fra ham

Anmeld

9. juli 2012

KarinaA

jeg brød mig slet ikke om det, men fortsatte til min datter var 4½ måned .. der vile hun desværre ikke mere... men jeg har aldrig nået et punkt hvor jeg "nød det" 

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Her var det fantastisk allerførste gang han tog fat...

Men det blev hyggeligere og sjovere med tiden

hvorfor blev det bedre med tiden ? hvis du kan forklare det

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

KarinaA skriver:

jeg brød mig slet ikke om det, men fortsatte til min datter var 4½ måned .. der vile hun desværre ikke mere... men jeg har aldrig nået et punkt hvor jeg "nød det" 

Okay :/

Det er nemlig også sådan jeg tror det bliver for mig, tror ikke jeg kommer til at nyde det :/

Har det påvirket dig, ved at du ikke nød det ?

Anmeld

9. juli 2012

maria_wlt

LilleLene skriver:

ja, hvornår begyndte i at nyde amningen ??

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Så nød i det bare med det samme, eller kom det først senere ?

Jeg er også typen der keder sig med det samme.. Jeg havde computeren eller mobilen ved hånden Jeg nød det til sidst og ikke mindst fordi jeg kunne se at jeg GAV min datter noget som ingen andre kunne.. Elskede det til sidst.. 

Anmeld

9. juli 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

hvorfor blev det bedre med tiden ? hvis du kan forklare det

Fordi at Silas begyndte at deltage mere i det og selv give udtryk for at han synes det var hyggeligt

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

maria_wlt skriver:

Jeg er også typen der keder sig med det samme.. Jeg havde computeren eller mobilen ved hånden Jeg nød det til sidst og ikke mindst fordi jeg kunne se at jeg GAV min datter noget som ingen andre kunne.. Elskede det til sidst.. 

har også abre altid min mobil i hånden når det er

hvor lang tid gik der til du fik den følelse ?

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Fordi at Silas begyndte at deltage mere i det og selv give udtryk for at han synes det var hyggeligt

okay

håber godt nok også det sker her

Anmeld

9. juli 2012

KarinaA

LilleLene skriver:

Okay :/

Det er nemlig også sådan jeg tror det bliver for mig, tror ikke jeg kommer til at nyde det :/

Har det påvirket dig, ved at du ikke nød det ?

jeg bebrejdede mig selv at hun ike fortsatte længere end hun gjode, og det har jeg det stadig skidt med  

men tøsen ville ikke mælk mere, og begyndte på mos.. men er glad for at jeg fortsatte så længe som jeg gjorde alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.