hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

LilleLene

CAWI skriver:

De første to uger var et helved fordi babserne jo lige skulle "hærdes". Tredje ugen nød jeg helt vildt. Fra fjerde ugen har det mere eller mindre bare været noget der skulle gøres. Der kom det første tigerspring, og hvor havde det dog bare været nemmere at kunne lave en flaske ekstra, end bare at vente på der var nok mælk i babserne. Nu er min søn knap tre mdr, og jeg nyder det stadig ikke. Det kan til tider irritere mig det er mig den hænger på altid. Og jeg GLÆDER mig til han begynder at kunne få grød og mos, så farmand kan være med, og han kan blive passet, uden jeg skal tænke på at have malket nok ud. Og min mand glæder sig til at brysterne bliver hans igen.
Når alt det er sagt, så ELSKER jeg at jeg kan give mit barn det han har brug for. At mælken passer lige præcis til ham, og ikke bare er (unskyld hvis det støder nogen) standart pulver fra netto.
Jeg ELSKER at vi slipper for at bruge dyre domme på MME.
Jeg ELSKER at vi slipper for at rense flasker og altid skal være afhængig af microovn eller varmt vand.

Jeg NYDER ikke at amme, men jeg ELSKER at jeg kan give min søn det han har behov for

fair nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.