hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

LilleLene

Månsson skriver:

Der kom jeg hvis aldrig til. Det var bare noget der sku gøres.. Syntes det var praktisk om natten, bare at hive babsen frem også var der mad men det var hvis det

det er den følelse jeg har, det er bare noget der sal gøres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

det er den følelse jeg har, det er bare noget der sal gøres

Kan tydelig huske det og hvor skuffet jeg blev over det for syntes altid folk har gjord det så smukt og lyserødt og det oplevede jeg bare ik. Det var bare en pligt

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Mor til Ella skriver:

Jeg stoppede efter 5 uger, da det var en kamp for mig, der var masser af mælk og hun var god til det....

Men når man sidder og græder fordi man ved at nu skal hun snart spise igen, så er det ikke til glæde for nogen

ja det lyder ikke rart spiste hun bare konstant ?

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Sujan skriver:

Nej hygger mere lige efter, eller når hun er ved at være færdig.. mens hun spiser er hun helt optaget af det, så sidder tit med mobilen eller ser fjernsyn..

dejligt at jeg er den eneste der gør sådan

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Tulle28 skriver:

Tror der gik omkring 7 uger før den kørte sådan for alvor... Var ved at give op mange gange i starten, men er glad for jeg "holdt ud" - synes det var så dejlig nemt og endte med at fuldamme i 7 mdr og ammede delvist til min datter var 17 mdr...

var det fordi hun havde svært ved det, eller fordi det gjorde ondt ?

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Ella

LilleLene skriver:

ja det lyder ikke rart spiste hun bare konstant ?

Nej Jeg havde det bare rigtig skidt de første 8 uger efter fødslen.... Så det var mange ting der gjorde det.

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Månsson skriver:

Kan tydelig huske det og hvor skuffet jeg blev over det for syntes altid folk har gjord det så smukt og lyserødt og det oplevede jeg bare ik. Det var bare en pligt

ååårh hvor er det dejligt du kan sætte ord på hvordan jeg har det

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Mor til Ella skriver:

Nej Jeg havde det bare rigtig skidt de første 8 uger efter fødslen.... Så det var mange ting der gjorde det.

okay

Anmeld

9. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

ååårh hvor er det dejligt du kan sætte ord på hvordan jeg har det

Jeg tror der er rigtig mange der oplever det på den måde men som måske ikke tør sige det fordi vi lever i et land og en tid hvor man nærmest er underlig hvis man ikke vil eller ser det fede i at amme Men dejligt at det hjalp lidt på det og høre fra en i samme båd

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Månsson skriver:

Jeg tror der er rigtig mange der oplever det på den måde men som måske ikke tør sige det fordi vi lever i et land og en tid hvor man nærmest er underlig hvis man ikke vil eller ser det fede i at amme Men dejligt at det hjalp lidt på det og høre fra en i samme båd

jeg synes altid folk kun fortæller positivt om graviditet og amning, hvilket det bare ikke altid er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.