hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

FruK

LilleLene skriver:

hvorfor kunne du ikke mere ? (hvis jeg må spørge)

Jamen kan bare ikke finde det hyggeligt overhovedet :/ Og han lukker næsten altid øjnene når han spiser, så får ikke så meget øjenkontakt fra ham

Det må du da.

Det fungerede bare ikke, han blev bare ikke mæt, og til sidst tudede vi begge to, hver gang han skulle ammes.

Men jeg ville have fortsat til han var 6 mdr, hvis jeg havde kunnet, selvom jeg ikke brød mig særlig meget om det.

Nu er det ni år siden, jeg ammede, så der kan jeg være sket meget siden.  Men dengang gik man i hvert fald meget op i det der med, at det var vigtigt for amningen og for relationen til barnet at koncenterere sig om barnet og om at amme, og ikke lave andet imens. Man kan jo også bare glo på det lille krapyl i timevis - uanset om det sover!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

LilleLene

KarinaA skriver:

jeg bebrejdede mig selv at hun ike fortsatte længere end hun gjode, og det har jeg det stadig skidt med  

men tøsen ville ikke mælk mere, og begyndte på mos.. men er glad for at jeg fortsatte så længe som jeg gjorde alligevel.

okay

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

FruK skriver:

Det må du da.

Det fungerede bare ikke, han blev bare ikke mæt, og til sidst tudede vi begge to, hver gang han skulle ammes.

Men jeg ville have fortsat til han var 6 mdr, hvis jeg havde kunnet, selvom jeg ikke brød mig særlig meget om det.

Nu er det ni år siden, jeg ammede, så der kan jeg være sket meget siden.  Men dengang gik man i hvert fald meget op i det der med, at det var vigtigt for amningen og for relationen til barnet at koncenterere sig om barnet og om at amme, og ikke lave andet imens. Man kan jo også bare glo på det lille krapyl i timevis - uanset om det sover!  

årh det lyder heller ikke sjovt da

ja, tror bare det er fordi det stadig gør ondt i babserne, så for at fokusere på noget andet

Anmeld

9. juli 2012

Tulle28

Tror der gik omkring 7 uger før den kørte sådan for alvor... Var ved at give op mange gange i starten, men er glad for jeg "holdt ud" - synes det var så dejlig nemt og endte med at fuldamme i 7 mdr og ammede delvist til min datter var 17 mdr...

Anmeld

9. juli 2012

L&V

LilleLene skriver:

ja, hvornår begyndte i at nyde amningen ??

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Så nød i det bare med det samme, eller kom det først senere ?

Der kom jeg hvis aldrig til. Det var bare noget der sku gøres.. Syntes det var praktisk om natten, bare at hive babsen frem også var der mad men det var hvis det

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Ella

LilleLene skriver:

ja, hvornår begyndte i at nyde amningen ??

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Så nød i det bare med det samme, eller kom det først senere ?

Jeg stoppede efter 5 uger, da det var en kamp for mig, der var masser af mælk og hun var god til det....

Men når man sidder og græder fordi man ved at nu skal hun snart spise igen, så er det ikke til glæde for nogen

Anmeld

9. juli 2012

Guldimaven

Jeg sidder faktisk og ammer i skrivende stund.. Og jeg nyder det heller ikke! Jeg har ikke noget imod det, også fordi jeg ved det er det bedste for min søn.. Men nydt det har jeg aldrig, og han blev 1 mdr for 2 dage siden!

Anmeld

9. juli 2012

_-Kathrine-_

Jeg havde ikke noget imod det, men nød det aldrig!
Måske fordi det gjorde hammer ondt hver gang i 5 mdr... Men jeg fortsatte i 7 1/2 mdr, for i min verden er der ikke andet end amning til mine børn! Og sådan blir det helt sikkert også med nr 2

Anmeld

9. juli 2012

Sujan

LilleLene skriver:

okay

men hygger du dig så med at amme ?

jeg har nemlig lagt mærke til at jeg skal alt muligt andet imens, fordi jeg keder mig når jeg ammer

Nej hygger mere lige efter, eller når hun er ved at være færdig.. mens hun spiser er hun helt optaget af det, så sidder tit med mobilen eller ser fjernsyn..

Anmeld

9. juli 2012

LR85

Nyder det heller ikke synderligt. Det er ligesom a skifte ble. Er basalt behov som hører med. Sys det er helt fint og har intet imod det, men nyder det ikke ligefrem. 

Et godt råd: værn dig altid med telefon, fjernbetjening, evt et blad og noget a drikke, inden du sætter dig til rette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.