hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Drømme

LilleLene skriver:

ej hvor lyder det bare dejligt

Håber jeg når til den følelse

Det håber jeg også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

AndreasMor84

Tror såmænd ikke jeg vil sige, at jeg NØD det.. synes da det var fint og dét der var bedst for min søn, men synes godt nok jeg tilbragte MANGE timer i den sofa, da jeg havde en søn der konsekvent spiste i 30 min HVER gang og spiste hver 2. time.. så jeg syntes ikke altid det var hyggeligt + at jeg døjede meget med smerter og brystbetændelse i starten og måtte bruge suttebrik og det var virkelig noget juks nogle gange når brikken faldt af og var fyldt med mælk... åhhhh....

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

AndreasMor84 skriver:

Tror såmænd ikke jeg vil sige, at jeg NØD det.. synes da det var fint og dét der var bedst for min søn, men synes godt nok jeg tilbragte MANGE timer i den sofa, da jeg havde en søn der konsekvent spiste i 30 min HVER gang og spiste hver 2. time.. så jeg syntes ikke altid det var hyggeligt + at jeg døjede meget med smerter og brystbetændelse i starten og måtte bruge suttebrik og det var virkelig noget juks nogle gange når brikken faldt af og var fyldt med mælk... åhhhh....

hehe det kan jeg godt se, det var godt nok også voldsomt som han spiste

her spiser den bette sådan hver 3. time ca. Så spiser han 10-15 min og stopper, så pakker jeg jo babserne sammen og så går der 5-10 min og så vil han spise igen åååårh suk det er super træls, når man tror at man er færdig

Anmeld

10. juli 2012

Isabella_mor

LilleLene skriver:

ja, hvornår begyndte i at nyde amningen ??

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Så nød i det bare med det samme, eller kom det først senere ?

jeg kom aldrig til at nyde det... 

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

Isabella_mor skriver:

jeg kom aldrig til at nyde det... 

hvor lang tid ammede du ?

Anmeld

10. juli 2012

Isabella_mor

LilleLene skriver:

hvor lang tid ammede du ?

ca 3 mdr... 

så skulle jeg have "fri" fra det... jeg følte mig slet ikke tættere knyttet til min søn ved at amme ham... jeg var og er stadig enormt tæt med ham... jeg vil hellere læse en bog eller lege med biler med ham end at skulle amme ham.

Anmeld

10. juli 2012

LilleLene

Isabella_mor skriver:

ca 3 mdr... 

så skulle jeg have "fri" fra det... jeg følte mig slet ikke tættere knyttet til min søn ved at amme ham... jeg var og er stadig enormt tæt med ham... jeg vil hellere læse en bog eller lege med biler med ham end at skulle amme ham.

okay

Anmeld

11. juli 2012

Pige2009

LilleLene skriver:

jeg har bare slet ikke den følelse

tænker bare på det overhovedet kommer så :/

Det er svært at sige, men muligheden foreligger nu hvor du har været i gang så længe.

Anmeld

11. juli 2012

LilleLene

Baagøe skriver:

Det er svært at sige, men muligheden foreligger nu hvor du har været i gang så længe.

tjaa men har jeg kunnet holde første måned ud, kan jeg vil også tage de næste 5

Anmeld

11. juli 2012

MariaJ

Det kommer nok lidt an på, hvad man skal lægge i ordet nyde. Jeg nyder det i den forstand at jeg tror på at det er godt for mit barn, og der er noget grundlæggende tilfredsstillende ved at kunne give sit barn næring, tryghed og hygge på en gang, men hvis det er som i en udelt fornøjelse for mig, så nyder jeg det ikke. Jeg synes tit det er lidt kedeligt og kan sagtens glæde mig til den dag, hvor det ikke kun er mig, der kan klare ærterne, når han græder midt i aftensmaden. samtidig er der også noget helt specielt over at se sit barn blive så glad og tilfreds, så for mig er det meget blandet. Man kan dog sagtens amme længe, selvom man ikke synes det kun er en fornøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.