hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

LilleLene

MariaJ skriver:

Det kommer nok lidt an på, hvad man skal lægge i ordet nyde. Jeg nyder det i den forstand at jeg tror på at det er godt for mit barn, og der er noget grundlæggende tilfredsstillende ved at kunne give sit barn næring, tryghed og hygge på en gang, men hvis det er som i en udelt fornøjelse for mig, så nyder jeg det ikke. Jeg synes tit det er lidt kedeligt og kan sagtens glæde mig til den dag, hvor det ikke kun er mig, der kan klare ærterne, når han græder midt i aftensmaden. samtidig er der også noget helt specielt over at se sit barn blive så glad og tilfreds, så for mig er det meget blandet. Man kan dog sagtens amme længe, selvom man ikke synes det kun er en fornøjelse.

ej en god måde at tænke det på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

miabella

Jeg var heller ikke pjattet med det, og begyndte først at nyde det da hun var omkring 2 mdr. Desværre var jeg kort tid efter nødt til at stoppe amningen. Nu savner jeg det. Både fordi det var hyggeligt, men osse fordi det er så besværligt med flasker, samt at det var meget nemmere at få hende til at falde til ro ved brystet 

Anmeld

12. juli 2012

Leneur

Nåede jeg desværre aldrig at gøre, da jeg havde svamp i brysterne og en læge der ikke troede på det og først fik behandling efter 8 uger, hvor jeg havde valgt at give en enkelt flaske i ny og næ bare for at undgå den skærrende flammende smerte jeg havde hver gang hun blev lagt til og i timer efter, så min mælkeproduktion var meget ringe og havde kun mælk til enten aftenamningen eller natten men helt ærligt sikke en befrielse det faktisk var at gå endeligt over til flasken og hvor jeg nød det derefter og også at andre kunne tage tjansen...

Anmeld

13. juli 2012

Pige2009

LilleLene skriver:

tjaa men har jeg kunnet holde første måned ud, kan jeg vil også tage de næste 5

Det kan jo også være, du er nødt til at overgå til MME, hvis bebs ikke tager ordentligt på - det hører man jo Så det er slet ikke sikker du kan amme så længe

Anmeld

13. juli 2012

LilleLene

Baagøe skriver:

Det kan jo også være, du er nødt til at overgå til MME, hvis bebs ikke tager ordentligt på - det hører man jo Så det er slet ikke sikker du kan amme så længe

Ja det har du da ret i Men nu har han taget 1,4 kg på, på 5 uger så jeg satser på at det virker

Anmeld

14. juli 2012

Pige2009

LilleLene skriver:

Ja det har du da ret i Men nu har han taget 1,4 kg på, på 5 uger så jeg satser på at det virker

Du bærer jo rundt  ren fløde

Anmeld

14. juli 2012

sofiell89

Jeg nød det ikke, og stoppede pga. der ikke var mælk nok efter 2½ uge. Jeg nyder 1000% mere at give flaske og hygge med hende på den måde, for jeg kedede mig også da jeg ammede

Anmeld

16. juli 2012

LilleLene

Baagøe skriver:

Du bærer jo rundt  ren fløde

hehe ja det er lige før

Anmeld

16. juli 2012

CaWi

De første to uger var et helved fordi babserne jo lige skulle "hærdes". Tredje ugen nød jeg helt vildt. Fra fjerde ugen har det mere eller mindre bare været noget der skulle gøres. Der kom det første tigerspring, og hvor havde det dog bare været nemmere at kunne lave en flaske ekstra, end bare at vente på der var nok mælk i babserne. Nu er min søn knap tre mdr, og jeg nyder det stadig ikke. Det kan til tider irritere mig det er mig den hænger på altid. Og jeg GLÆDER mig til han begynder at kunne få grød og mos, så farmand kan være med, og han kan blive passet, uden jeg skal tænke på at have malket nok ud. Og min mand glæder sig til at brysterne bliver hans igen.
Når alt det er sagt, så ELSKER jeg at jeg kan give mit barn det han har brug for. At mælken passer lige præcis til ham, og ikke bare er (unskyld hvis det støder nogen) standart pulver fra netto.
Jeg ELSKER at vi slipper for at bruge dyre domme på MME.
Jeg ELSKER at vi slipper for at rense flasker og altid skal være afhængig af microovn eller varmt vand.

Jeg NYDER ikke at amme, men jeg ELSKER at jeg kan give min søn det han har behov for

Anmeld

17. juli 2012

Pige2009

LilleLene skriver:

hehe ja det er lige før

Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.