hvornår begyndte i at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.642 visninger
70 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

LilleLene

ja, hvornår begyndte i at nyde amningen ??

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Så nød i det bare med det samme, eller kom det først senere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Sujan

Jeg brød mig heller ikke om at amme... Men synes det er fint nu.. min datter er 3 mdr. Men vil altså ikke sige at jeg nyder det...

Er mere hyggeligt, men det kunne det ligeså godt være på flaske. Så for mig er det mere noget med at jeg er stolt over at kunne mætte min datter og ved hun får det hun har behov for...

Har ikke noget imod at amme men jeg nyder det ikke.

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Sujan skriver:

Jeg brød mig heller ikke om at amme... Men synes det er fint nu.. min datter er 3 mdr. Men vil altså ikke sige at jeg nyder det...

Er mere hyggeligt, men det kunne det ligeså godt være på flaske. Så for mig er det mere noget med at jeg er stolt over at kunne mætte min datter og ved hun får det hun har behov for...

Har ikke noget imod at amme men jeg nyder det ikke.

okay

men hygger du dig så med at amme ?

jeg har nemlig lagt mærke til at jeg skal alt muligt andet imens, fordi jeg keder mig når jeg ammer

Anmeld

9. juli 2012

Rikke S

Fra første gang jeg lagde ham til - det fungerede bare med det samme

Anmeld

9. juli 2012

Koen.

Liam er 8 uger i morgen og har stadig ondt når vi ammer pga masser af bøvl med både det ene og andet, så jeg nyder det heller ikke så meget, synes det er nemt og er glad for det kan lykkes denne gang, men nyder det gør jeg ikke endnu

Anmeld

9. juli 2012

Pige2009

LilleLene skriver:

Benjamin er 1 måned i dag Og jeg nyder virkelig ikke at amme, har ikke noget imod det, men synes bare virkelig ikke det er fantastisk

Jeg har frá amningen kørte på 4. dagen nydt det og syntes det var hyggeligt

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

Rikke S skriver:

Fra første gang jeg lagde ham til - det fungerede bare med det samme

lækkert

Anmeld

9. juli 2012

FruK

Jeg kom aldrig til at nyde det. Gjorde det så længe jeg kunne - desværre kun 2½ måned - og jeg vil gøre det igen næste gang. Også længere hvis jeg kan. Men jeg kommer ikke til at nyde det specielt.

For mig kan det være ligeså godt, hyggeligt og intimt at give en flaske.

Jeg tror det er bedst for amningen - og for intimiteten med barnet - ikke at lave andet imens. Koncentrer dig om barnet, om at få øjenkontakt og gøre det til en hyggestund imens du ammer og gem andre gøremål til bagefter.

Anmeld

9. juli 2012

LilleLene

tanja. skriver:

Liam er 8 uger i morgen og har stadig ondt når vi ammer pga masser af bøvl med både det ene og andet, så jeg nyder det heller ikke så meget, synes det er nemt og er glad for det kan lykkes denne gang, men nyder det gør jeg ikke endnu

okay

Anmeld

9. juli 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

Her var det fantastisk allerførste gang han tog fat...

Men det blev hyggeligere og sjovere med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.