Min datter bliver ikke mæt! ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

HeidiW86

Mor til Frederic og Freya skriver:

/media.baby.dk/images/StoredImages/2/24791.gif" alt="" />

Har det nøjagtig på samme måde... Her støtter manden også op.

Ih hvor dejligt med gode mænder..
Stoppede du så helt med amningen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

HeidiW86 skriver:

Ih hvor dejligt med gode mænder..
Stoppede du så helt med amningen???

nej ammer stadig fuldt ud, men de aftener hun tømmer dem begge og stadig er sulten får hun vand med mme. 

Hun nægter at drikke ren mme. uanset mærke..

Anmeld

11. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Ja det holder jo ikke kan jeg godt se.. Regner du med at fortsætte amningen eller hvordan???

Jeg vil så gerne amme hende men nu har vi kæmpet i 2½ uge så jeg har sat en frist til weekenden over.. er det ik bedre der så stopper jeg

Anmeld

12. juli 2012

HeidiW86

Mor til Frederic og Freya skriver:

nej ammer stadig fuldt ud, men de aftener hun tømmer dem begge og stadig er sulten får hun vand med mme. 

Hun nægter at drikke ren mme. uanset mærke..

Oki på den måde..
Jeg fik vejet lille pigen igår og på de 20 dage hun nu er, har hun kun taget 700 g på.. Fra hendes fødsels vægt, så sp har sagt jeg skal give mme for hun skal til at have noget næring nu og tage på, og jeg har bare ikke det der skal til!

Anmeld

12. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Jeg vil så gerne amme hende men nu har vi kæmpet i 2½ uge så jeg har sat en frist til weekenden over.. er det ik bedre der så stopper jeg /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Min lille pige på 20 dage har kun taget 700 g på fra fødsels vægt så sp har sag hun skal have mme for jeg har ikke hvad d skal til, jeg pumper så ud i løbet af dagen og har til ca 1 1/2 måltid også lægger jeg hende stadig til for tryghed og hygge..

Anmeld

12. juli 2012

HeidiW86

Giraffen skriver:

det var hvertfald det der gjorde at jeg traf beslutningen... for selvom folk mener det godt med "det skal bare lige igang" så er der altså bare nogle, hvor "igang" aldrig kommer /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Jeg gjorde det at jeg gik helt over til flaske og så malkede jeg alt det ud jeg kunne - for det at hun fik flaske gjorde at jeg havde mere tid til at malke ud...

Så gik mælkeproduktionen ligeså stille i stå derefter... Men jeg er sikker på at hvis man er obs på at holde malkningen ved lige kan man sikkert sagtens fortsætte med bege dele

Jeg tænkte også hvad jeg gerne ville se tilbage og huske den første tid for og jeg ville herne huske lange barnevogns gåture og hyggelige stunder med mig og hende og der troede jeg amningen skulle indgå - men så var virkeligheden en anden og jeg ville ikke huske tilbage på en ked og sulten baby og en slidt og udkørt og kronisk nedslået mor...

Det kan jeg godt forstå.. Fik vejet lille pigen igår og hun har kun taget 700 hr på fra fødselsvægten og hun er 20 dage så sp har sagt hun skal have mme for at få næring og tage på.. Så nu er valget taget for mig, skal bare lige vende mig til det.. Har læst linket mange tak for det, føler mig ikke som en dårlig mor...
Skal bare lige lærer ikke at banke mig selv i hovedet med det..

Anmeld

12. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Min lille pige på 20 dage har kun taget 700 g på fra fødsels vægt så sp har sag hun skal have mme for jeg har ikke hvad d skal til, jeg pumper så ud i løbet af dagen og har til ca 1 1/2 måltid også lægger jeg hende stadig til for tryghed og hygge..

Okay.. Ida er 18 dage og er endnu ik tilbage på sin fødselsvægt, men vores sp er tilfreds bare hun tager på og trives.. Skægt der er sådan en forskel! Men nogle sp'ere er oz meget hurtige til at opgive amningen! Den jm vi var tilknyttet til sp tog over var ik sådan at slå ud af lidt problem-babser, sålænge vi havde gejsten til at være med på alle ideerne, og vores sp er præcis på samme måde! Det er rigtig rart når det er ens drøm at få lov til at amme guldklumpen  Vi skal ik amme for enhver pris og hvis det hele bliver for meget skal vi bare gå på flasken, men nu har vi kæmpet så længe og jeg kan mærke jeg begynder at slappe mere af omkring det at være mor, så håber virkelig det hjælper på produktionen

Anmeld

12. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

HeidiW86 skriver:

Oki på den måde..
Jeg fik vejet lille pigen igår og på de 20 dage hun nu er, har hun kun taget 700 g på.. Fra hendes fødsels vægt, så sp har sagt jeg skal give mme for hun skal til at have noget næring nu og tage på, og jeg har bare ikke det der skal til!

freya var 3190 g ved fødsel

5 dage 2960 g

8 dage 2910 g

17 dage 3200 g

5 uger 3700 g

Så syntes at + 700 g på 20 dage er flot og det passer jo næsten med de ca. 200 g de skal tage på hver uge.

så forstår ikke helt din sp... 

Anmeld

12. juli 2012

Tulle28

Er 700 g på 20 dage ikke ret flot? Så meget tror jeg ikke min datter tog på - ammede også. Jeg kan ikke huske om jeg har svaret i din tråd tidligere, men synes du skal prøve ammenet.dk. Der er også noget ned at de kurver, mange SP'ere bruger er lavet til børn på MME og ikke ammebørn, som ofte følger deres helt egen kurve... Så længe hun virker som om hun trives, ville jeg ikke bekymre mig så meget. Selvom det er såååååå svært der i starten og man tror at alt gråd er = med sult. Det kan jo også være træthed, trøst og alt muligt andet. Det eneste så små børn kan, er jo at græde:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.