HeidiW86 skriver:
Nej hvis det var lige godt ville jeg slet ikke være i tvivl.. Og må indrømme tanken om at skulle fortsætte sådan i 6 mdr ikke er tiltalende.. 
Jeg må vende den med mig selv, det hjælper jo heller ikke at jeg går helt ned pga det...
det var hvertfald det der gjorde at jeg traf beslutningen... for selvom folk mener det godt med "det skal bare lige igang" så er der altså bare nogle, hvor "igang" aldrig kommer 
Jeg gjorde det at jeg gik helt over til flaske og så malkede jeg alt det ud jeg kunne - for det at hun fik flaske gjorde at jeg havde mere tid til at malke ud...
Så gik mælkeproduktionen ligeså stille i stå derefter... Men jeg er sikker på at hvis man er obs på at holde malkningen ved lige kan man sikkert sagtens fortsætte med bege dele
Jeg tænkte også hvad jeg gerne ville se tilbage og huske den første tid for og jeg ville herne huske lange barnevogns gåture og hyggelige stunder med mig og hende og der troede jeg amningen skulle indgå - men så var virkeligheden en anden og jeg ville ikke huske tilbage på en ked og sulten baby og en slidt og udkørt og kronisk nedslået mor...
Anmeld