Min datter bliver ikke mæt! ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

HeidiW86

MiaLarsen skriver:

jo mere du ligger hende til jo mere mælk produceres der /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> lad og håbe det virker.. og det ikk er din mælkepruduktion der er ved og stoppe /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" />

Håber virkelig det virker, nu kommer sp igen imorgen og vejer hende også tager vi den for sidste gang og snakker om hvad vi kan gøre og virker det ikke så stopper jeg 100 % for ellers bliver man jo kørt helt ned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

MiaLarsen

HeidiW86 skriver:

Håber virkelig det virker, nu kommer sp igen imorgen og vejer hende også tager vi den for sidste gang og snakker om hvad vi kan gøre og virker det ikke så stopper jeg 100 % for ellers bliver man jo kørt helt ned!

ja det gør man hvis man kæmper og det ikke går.. jeg kæmpede også men til sidst så kunne jeg ikke mere. det var også hårdt at min dreng skulle ligges til konstant .. det gjorde rigtig ondt til sidst. også han havde/har bare en sutte evne der siger spar 2  han er en ordentlig ædedolk. kunne ikke holde det ud til sidst.

Anmeld

16. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Jeg sys i det hele taget der skulle ære meget mere Info omkring det der amning så man er langt bedre forberedt.. Også hvad man kan gøre og ikke skal gøre.. De mener det er så piv hamrende nemt!

Præcist!

Hud mod hud, fred og ro, søvn, masser af væske og senere stimulering med pumpe.. Det er hvad vi har prøvet, men måske der er mange flere gode råd at komme efter!

Anmeld

17. juli 2012

HeidiW86

MiaLarsen skriver:

ja det gør man hvis man kæmper og det ikke går.. jeg kæmpede også men til sidst så kunne jeg ikke mere. det var også hårdt at min dreng skulle ligges til konstant .. det gjorde rigtig ondt til sidst. også han havde/har bare en sutte evne der siger spar 2 /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" /> han er en ordentlig ædedolk. kunne ikke holde det ud til sidst.

Jeg har også en pige som kan spise og spise og spise og det jo dejligt bare ikke når man ikke gør hende mæt!!
Men nu ser vi lige de næste dage an!

Anmeld

17. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Præcist!

Hud mod hud, fred og ro, søvn, masser af væske og senere stimulering med pumpe.. Det er hvad vi har prøvet, men måske der er mange flere gode råd at komme efter!

Ja også mig hud mod hud slap af og væske, mad også pumpe ud! Så drikker jeg hvidtøl!

Anmeld

17. juli 2012

piadas

Har ikke lige læst hele tråden igennem, men drik en nisseøl eller hvidtøl - det hjælper!

Jeg hørte engang om en, der drak en hver dag i den tid, hun ammede!

Jeg fødte selv en tirsdag aften 14 dage over tid, og min datter var bare SULTEN, da hun kom ud. Jeg ammede hende mindst en gang i timen det første 1½ døgn. Da vi nåede til torsdag formiddag var min mand afsted efter en hvidtøl, så den drak jeg kl. 9-10-stykker om formiddagen! Samme eftermiddag løb min mælk til, og siden kørte det! Jeg ved ikke, om mælken var løbet til da alligevel, men det skader jo ikke at prøve!

Håber du får det til at køre, for det er virkelig fantastisk at amme.

Anmeld

17. juli 2012

MiaLarsen

HeidiW86 skriver:

Jeg har også en pige som kan spise og spise og spise og det jo dejligt bare ikke når man ikke gør hende mæt!!
Men nu ser vi lige de næste dage an!

ja det har du ret i

Anmeld

18. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Ja også mig hud mod hud slap af og væske, mad også pumpe ud! Så drikker jeg hvidtøl!

Synes oz bare man får så mange forskellige ting at vide fra jm til jm, og videre til sp Så hjælper det at spise regelmæssigt og så har mad pludselig ingenting at sige da man jo har amme-depoter fra graviditeten.. Så må man kun amme fra et bryst pr. måltid og så skal man pludselig amme fra begge... Det er lidt en jungle at finde ud af hvad der er rigtigt

Anmeld

18. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Synes oz bare man får så mange forskellige ting at vide fra jm til jm, og videre til sp /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Så hjælper det at spise regelmæssigt og så har mad pludselig ingenting at sige da man jo har amme-depoter fra graviditeten.. Så må man kun amme fra et bryst pr. måltid og så skal man pludselig amme fra begge... Det er lidt en jungle at finde ud af hvad der er rigtigt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Fuldstændig!! Det sgu ikke til at finde ud af, min sp var forbi Idag, og hun sagde til mig at jeg har kæmpet nok og at hun ikke sys jeg skal banke mig selv mere oven i hovedet! Det jo trods alt dejligt at bo i et land hvor vi ha mulighed for at give vores børn noget godt når vi ikke kan amme!!

Anmeld

18. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Fuldstændig!! Det sgu ikke til at finde ud af, min sp var forbi Idag, og hun sagde til mig at jeg har kæmpet nok og at hun ikke sys jeg skal banke mig selv mere oven i hovedet! Det jo trods alt dejligt at bo i et land hvor vi ha mulighed for at give vores børn noget godt når vi ikke kan amme!!

Jeg er faktisk faldet rigtig godt til den flaske nu, men jeg kan oz se at hun har taget på! Den der løse nyfødt-hud er ved at blive fyldt ud og blive mere spændstig og jeg kan ik længere mærke hendes rygrad gennem tøjet når hun skal bøvses  

Vi har valgt at lave en lille invistering i projekt mme for at gøre det hele så let som muligt!Vi har f.eks. købt en sterilisator til 700 kr som vi synes er givet rigtig godt ud! Så skal vi ik stå i et væk og skolde flasker til det hænger oz langt ud af halsen! Nu bliver flaskerne vasket når de er brugt, sat i sterilisatoren og når den så er fuld bliver den startet og så klarer den selv arbejdet på 10 min mens jeg har hænderne fri til andre ting. Jeg kan faktisk give mad og sterilisere flasker på samme tid så de er klar til fyldning når Ida er faldet i søvn Vi har oz købt nogle bøtter til opdeling af mme'en så den rigtige mængde er lige til at hælde i flasken, endnu en ting der er enormt rart så man ik står og fedter med flaske og skeer med mme med grædende bebs på armen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.