HeidiW86 skriver:
Jeg forsøger også bare alt jeg hører og får råd om, men har kun kunne malke 80 ml ud på en hele dag, også har jeg været nødtil at supplere, for ellers så skreg hun bare og ville slet ikke falde til ro, hvilket jo gør mega ondt i mit hjerte... 
du skal bare huske at tænke på hvad der er bedst for dig og din datter - hvis nu alt fakta viste at modermælk og mme var 100% lige godt for barnt - ville du så være i tvivl?
Problemet med alle de "gode råd" er i mine øjne mange. Fx "am HELE TIDEN" -> så ender det med at du er så træt og udmattet og ked af det hele og det smadrer mælkeproduktionen mindst lige så meget som at amme normalt.
Det der fik mig til at ændre mening var at det pludselig gik op for mig at jeg ikke bare skulle bruge et par uger på at få amningen igang - jeg fandt ud af at dette ville være sådan det skulle være resten af tiden - hvis mælkeproduktionen er så begrænset så kommer man ikke lige pludselig op på at have mælk udover det hele - de jeg kender, der fortsatte amning på trods af for lidt mælk, brugte det første halve år på projekt amning og konstant skulle de være obs på at få malket ud om natten - supplere op - døje med et barn, der var ked af det osv osv osv
Jeg vil ikke på nogen måde forsøge at overtale dig til hverken det ene eller det andet, men jeg ved bare med mig selv at det var godt for Nina at hun fik NOK mad HVER gang og at hun havde en mor, der fik mere end 1 times søvn ad gangen
Anmeld