Min datter bliver ikke mæt! ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Jeg er faktisk faldet rigtig godt til den flaske nu, men jeg kan oz se at hun har taget på! Den der løse nyfødt-hud er ved at blive fyldt ud og blive mere spændstig og jeg kan ik længere mærke hendes rygrad gennem tøjet når hun skal bøvses /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> 

Vi har valgt at lave en lille invistering i projekt mme for at gøre det hele så let som muligt!Vi har f.eks. købt en sterilisator til 700 kr som vi synes er givet rigtig godt ud! Så skal vi ik stå i et væk og skolde flasker til det hænger oz langt ud af halsen! Nu bliver flaskerne vasket når de er brugt, sat i sterilisatoren og når den så er fuld bliver den startet og så klarer den selv arbejdet på 10 min mens jeg har hænderne fri til andre ting. Jeg kan faktisk give mad og sterilisere flasker på samme tid så de er klar til fyldning når Ida er faldet i søvn /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Vi har oz købt nogle bøtter til opdeling af mme'en så den rigtige mængde er lige til at hælde i flasken, endnu en ting der er enormt rart så man ik står og fedter med flaske og skeer med mme med grædende bebs på armen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ej det var smart med den der til flakkerne hvor har i købt den henne??? Uh lyder godt hun har taget på!
Så er det rart at have givet mme når man ved at de tager p og trives!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

Team Putte

Ej det var smart med den der til flakkerne hvor har i købt den henne??? Uh lyder godt hun har taget på!
Så er det rart at have givet mme når man ved at de tager p og trives!

Det er sådan en på billedet En damp-sterilisator, og ja den er skide smart! Den er købt i babysam selvom den er lidt billigere på nettet. Vi tænker at den bliver brugt så meget så går den i stykker skal der bare være hurtig betjening i en rigtig butik og ik alt det bøvl med at skulle sende den et eller andet sted hen

Nu er det her jo en avent-model fordi det er de flasker vi har, men hvis du bruger nogle andre så vil jeg da gerne måle hvor høje flasker der kan stå i den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Det er sådan en på billedet /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> En damp-sterilisator, og ja den er skide smart! Den er købt i babysam selvom den er lidt billigere på nettet. Vi tænker at den bliver brugt så meget så går den i stykker skal der bare være hurtig betjening i en rigtig butik og ik alt det bøvl med at skulle sende den et eller andet sted hen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Nu er det her jo en avent-model fordi det er de flasker vi har, men hvis du bruger nogle andre så vil jeg da gerne måle hvor høje flasker der kan stå i den /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ih hvor smart!!
Jeg bruger de der mam flasker!

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Ih hvor smart!!
Jeg bruger de der mam flasker!

Vi startede oz på MAM men selv med de mindste sutter kom mælken bare alt for hurtigt til hende, så hun gylpede alt op igen

Jeg har prøvet en MAM flaske i sterilisatoren og den kan sagens være der

Anmeld

20. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Vi startede oz på MAM men selv med de mindste sutter kom mælken bare alt for hurtigt til hende, så hun gylpede alt op igen /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Jeg har prøvet en MAM flaske i sterilisatoren og den kan sagens være der /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Tark.. Så må jeg ud og have sådan en.. Ja det løber ret hurtigt.. Men vi tager den bare fra hende sådan ind imellem også fungere det vidst ret godt.

Anmeld

20. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Tark.. Så må jeg ud og have sådan en.. Ja det løber ret hurtigt.. Men vi tager den bare fra hende sådan ind imellem også fungere det vidst ret godt.

Den redder ihvertfald hverdagen herhjemme

Anmeld

20. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Den redder ihvertfald hverdagen herhjemme /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Uh hvor dejligt!!

Anmeld

8. november 2012

Lises mor

Jeg har nogen af de samme problemer med amning som beskrives her og har læst tråden med stor interesse. Desværre er det lidt demoraliserede at andre tilsyneladende har måttet opgive at amme. Er der slet ikke nogen der kæmper som det lykkes for?

Anmeld

8. november 2012

Team Putte

Lises mor skriver:

Jeg har nogen af de samme problemer med amning som beskrives her og har læst tråden med stor interesse. Desværre er det lidt demoraliserede at andre tilsyneladende har måttet opgive at amme. Er der slet ikke nogen der kæmper som det lykkes for?

Øh vi kæmpede i 3 uger.. fra hun var 5 dage gammel og var tæt på at have tabt sig de 10% som er max! Hun blev ammet først og så suppleret med mme med en sonde på fingeren så hun ik vænnede sig til flaske! Det var et 2 mands job og meget slidende på kræfterne. Efter 14 dage og fars barsel sluttede måtte jeg supplere med flaske da sonden ik var mulig alene. Efter hver amning pumpede jeg efter med brystpumpe på begge bryster for at stimulere og lige lidt hjalp det. Efter 3. uge og hun kun havde taget 30 gram på var det ik længere et spørgsmål om jeg ville amme, men et spørgsmål om at hun skulle tage på HER OG NU! Så jeg vil da ik sige folk ik kæmper for amningen.. Det gjorde vi. Efter 3 uger var mælken stadig ik løbet til, brysterne hang mig lagt ud af halsen og energidepoterne var udtømt. Vi kæmpede FOR længe og med den erfaring er jeg oz begyndt at sige; Man skal amme hvis man kan og vil, men den gode mor sidder ik i brysterne Næste gang tror jeg ik vi kæmper ligeså længe for lille ny bebs og tomme energidepoter er bare en dårlig cocktail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.