Min datter bliver ikke mæt! ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Vi er oz på mme nu /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Sp har lige været her og Ida har kun taget 20 gram på siden i mandags /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Hun bruger simpelthen for meget krudt på den smule mælk der er, så nu er det helt slut /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> Det er oz det rigtige valg, men det er bare øv alligevel /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Ja det er øv, men for din egen skyld så hvis du har mulighed for det så læg hende til alligevel! Det gør jeg for hyggen og så føles det hellerikkesom om jeg har mistet det helt..
Og husk som jeg prøver på at tænk at vi jo har kæmpet for det, du har ikke valgt det fra det har din krop og så er det bare sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

HeidiW86 skriver:

Hov jeg er altså også helt væk, ved ikke hvad jeg har tænkt hun har ikke taget 700 g på men 100 g.. Beklager med en baby på armen e man lidt forvirret..

Var det ikke 700 g ialt med det hun havde tabt sig?

tabt sig 600 g under fødsels vægt og nu 100 g over fødsels vægt som 20 dage gammel?

Anmeld

14. juli 2012

HeidiW86

Mor til Frederic og Freya skriver:

Var det ikke 700 g ialt med det hun havde tabt sig?

tabt sig 600 g under fødsels vægt og nu 100 g over fødsels vægt som 20 dage gammel?

Nej hun tabte 400 g og så har hun efterfølgende taget 100 g på .. Sorry hvis det var forvirrende..

Anmeld

14. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Ja det er øv, men for din egen skyld så hvis du har mulighed for det så læg hende til alligevel! Det gør jeg for hyggen og så føles det hellerikkesom om jeg har mistet det helt..
Og husk som jeg prøver på at tænk at vi jo har kæmpet for det, du har ikke valgt det fra det har din krop og så er det bare sådan!

Jeg har det faktisk forholdsvist fornuftigt med den flaske.. Tror det er fordi vi netop har kæmpet så meget for det, så er det nok nemmere at acceptere at sådan er det bare..

Min sp var ude i at jeg nok ik har dannet nok kirtelvæv i starten af graviditeten fordi jeg har været ramt af stress og derfor har været sygemeldt siden 10. graviditets uge for at passe på både mig og lillefisen.. Og det lyder faktisk som en fornuftig forklaring at min krop har været så langt nede at den ik har haft krudt til at lave sådan noget, og mine bryster er heller ik blevet større under graviditeten..

Anmeld

15. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Jeg har det faktisk forholdsvist fornuftigt med den flaske.. Tror det er fordi vi netop har kæmpet så meget for det, så er det nok nemmere at acceptere at sådan er det bare..

Min sp var ude i at jeg nok ik har dannet nok kirtelvæv i starten af graviditeten fordi jeg har været ramt af stress og derfor har været sygemeldt siden 10. graviditets uge for at passe på både mig og lillefisen.. Og det lyder faktisk som en fornuftig forklaring at min krop har været så langt nede at den ik har haft krudt til at lave sådan noget, og mine bryster er heller ik blevet større under graviditeten..

Dejligt at hører
Jeg er også ved at vende mig til det, hmm mærkeligt jeg har heller ikke fået større bryster overhovedet.

Anmeld

16. juli 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Dejligt at hører
Jeg er også ved at vende mig til det, hmm mærkeligt jeg har heller ikke fået større bryster overhovedet.

Hvor mærkeligt! Måske det er det samme der er sket hos dig så

Det er skægt for da vi var til amme-fødselsforberedelse sagde jm at ALLE har mælk i brysterne, og det der med man ik har nok eller ik kan mætte sit barn er noget fordrukkent sludder! Så er det fordi man ammer forkert.. Basta!

Anmeld

16. juli 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Hvor mærkeligt! Måske det er det samme der er sket hos dig så /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12396.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Det er skægt for da vi var til amme-fødselsforberedelse sagde jm at ALLE har mælk i brysterne, og det der med man ik har nok eller ik kan mætte sit barn er noget fordrukkent sludder! Så er det fordi man ammer forkert.. Basta! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" />

Jeg sys i det hele taget der skulle ære meget mere Info omkring det der amning så man er langt bedre forberedt.. Også hvad man kan gøre og ikke skal gøre.. De mener det er så piv hamrende nemt!

Anmeld

16. juli 2012

MiaLarsen

HeidiW86 skriver:

Det er sådan en pigeon pumpe! Tror jeg.. Okay har selvfølgelig ikke gjort noget før jeg satte den på!

Tak må prøve vil så gerne amme hende!!

Jeg brugte også en pigeon brystpumpe og de virker helt fantastisk.. 

men lig hende mere til dit bryst hvis du ikke føler du har nok mælk til hende.. det gjorde jeg på det tidspunkt.. og det hjalp så meget .. til sidst var mine bryster så hårde fordi der var så meget mad i dem  

nu ammer jeg dog ikke mere fordi jeg gik på ondt i mine bryster igen.. har en søn på 2 måneder og 8 dage.. og nu for han Allomin

Anmeld

16. juli 2012

HeidiW86

MiaLarsen skriver:

Jeg brugte også en pigeon brystpumpe og de virker helt fantastisk.. 

men lig hende mere til dit bryst hvis du ikke føler du har nok mælk til hende.. det gjorde jeg på det tidspunkt.. og det hjalp så meget .. til sidst var mine bryster så hårde fordi der var så meget mad i dem /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" /> 

nu ammer jeg dog ikke mere fordi jeg gik på ondt i mine bryster igen.. har en søn på 2 måneder og 8 dage.. og nu for han Allomin /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Tak for råd! Jeg lægger hende til alt det hun vil!

Anmeld

16. juli 2012

MiaLarsen

HeidiW86 skriver:

Tak for råd! Jeg lægger hende til alt det hun vil!

jo mere du ligger hende til jo mere mælk produceres der lad og håbe det virker.. og det ikk er din mælkepruduktion der er ved og stoppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.