HeidiW86 skriver:
Må få spist en masse så! Jeg har også tabt mere end fødsels vægten har prøvet at malke ud Idag og har kun kunne få ca 80 ml ud! 
Har ikke lige læst de andres svar..
Men giver du hende fra dem begge? så hun først får ved det ene - bøvse pause og så det andet?
Det skulle også øge mælke produtionen.
Jeg har taget på igen, hvilket ikke var meningen - men alt for lillepigen... Kræver det at jeg spiser det mere, de mdr af hele hendes liv hun skal ammes - så er det det vi gør. Jeg taber da bare de kg bagefter..
Det vigtigste er at lillepigen trives og hvis du ikke har mælk nok - må du, når hun har tømt dem begge, suplere med mme.
Jeg tuded den første gang hvor hun bare lå hos mig og bare var ked, kunne intet stille op og prøved med sutten... Efter en lille times kamp spurgte manden om hvorfor jeg da ikke gav hende ved det andet; mumled; det har hun også tømt.. Jamen så må hun få lidt mme.. Sad med tårer ned af kinderne og følte mig bare så ked af det, vidste jo at det var min egen fejl jeg ikke havde nok den aften.
Men hver gang jeg kigged ned på hende i min arm og med flaske i munden, sendte hun bare de største smil hun kunne... Det var balsam for mit hjerte at se hendes smil...
Anmeld