Aprilmor11 skriver:
Ja, jeg er blevet inspireret lidt til at skrive denne tråd fra " faderen er forvirrende ". Der er meget om at man er egoistisk og jeg ved fandme ikke hvad, hvis man beholder barnet fordi at den ene part vil have det og ikke den anden. Jeg tænker bare at så længe at man lader faderen være så kan det sku da være pisse lige meget. Kan man ikke være lige så lykkelig som barn med en forælder ? Det er ikke barnets skyld at man ikke har været ansvarlig når man har haft sex. Det er da kun fedt at nogen er modne og ansvarlige nok til at tage ansvar. Jeg er en af dem som ikke vil tage abort om faderen vil barnet eller ej, MEN vil jeg ikke barnet og vil fadderen det, så får han det sku stadig.
Beklager. Bare min mening og raste lige over en kommentar til det indlæg, så måtte lige ud med det. Der er sikkert en del som IKKE er enige og det er fair nok, alle har hver vores meninger. Og her er min.
Jeg tror, jeg er enig med dig.
Og som tilføjelse kan jeg sige, at jeg slet ikke er for abort som hovsa-mulighed. Synes, der er en tendens til, at folk opfatter indgrebet som en art "sen fortrydelsespille".
Det er et stort indgreb med mange følger. Og mand og kvinde kan altså bare ikke have lige meget at skulle have sagt i den sag, da det ER og bliver kvindens krop, det handler om. Livmoderen er ikke blot en baby-beholder, - det er en fuldstændig integreret del af kvinden, ligesom barnet vokser af kvinden og ikke manden. De 50% fader-DNA berrettiger ikke ikke til et fuldt mandat, når det kommer til beslutninger i graviditeten. MEN jeg mener, som dig, at man altid bør lytte til faderens gode argumenter. ISÆR hvis han ønsker sig barnet, og man selv er i tvivl.

Anmeld