Anonym skriver:
Jeg er ikke døende, men jeg ønsker faktisk ikke at være her mere, og min største betænkelighed ved det, er at jeg frygter jeg skader min datter.
Jeg ved jeg ikke ville kunne undvære hende, men ville hun ikke kunne undvære mig? Hun er jo så lille, så jeg tænker hun vel ikke vil savne mig på samme måde som jeg ville hende.
Hm hvis jeg forstår det ret så vil du faktisk gerne dø? Eller hvad?
Må lige sige at vi var udsat for noget så tragisk som at miste vores far pludseligt. Jeg var 7 og kan sagtens huske ting derfra, ting jeg aldrig glemmer. Det ødelagde vores familie og vores sammenhold.
Det er faktisk først efter at jeg er blevet voksen og er flyttet hjemmefra at vi alle har fået det godt igen, specielt mig og min mor har det godt sammen igen.
Jeg havde det af helvede til i hele min barndom og gjorde en masse jeg aldrig ville ønske for mit barn, men jeg gjorde det for at få det bedre.
Mit svar er er børn altså helst ikke skal undvære deres forældre. Måske var jeg heldig at jeg har det dejligt i dag, men en dejlig kæreste og barn på vej. Men der er også børn der lider under det resten af deres liv.
Hvis du virkelig har det træls så søg hjælp, alt andet er egoistisk.
-Og undskyld hvis jeg har tolket dit indlæg forkert 
Anmeld