Kan min datter klare sig uden sin mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Det hjælper rigtig meget.
Jeg er fuldstændig ovenud positiv overrasket over hvor mange der har skrevet søde og støttende ord i tråden.

Det var virkelig ikke meningen det skulle være en "klap mig på ryggen" tråd.
Da jeg skrev tråden, var det oprigtigt for at få en mening/vurdering af om min datter ville kunne klare sig uden mig, for lige i det øjeblik, havde jeg det virkelig skidt.

Jeg har svært ved at forestille mig om jeg ville kunne/kan tage det endelig skridt og gøre det af med mig selv. Men jeg ved, at det ikke er den løsning jeg ønsker. Jeg ønsker at tingene omkring mig bliver bedre, så jeg kan få et godt og rigt liv med min datter.

Det er jeg glad for at læse... Og er sikker på at hvis bare du virkelig vil din datter og det lyder det til, så skal det også nok lykkedes for dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

MyLove E

Jeg kender alt til dine følelser. Jeg har det på samme måde.

Jeg har også haft lyst til bare at forsvinde. Men jeg ville aldrig kunne tage det sidst skridt.

Jeg har det også bedst hvis jeg bare ligger i min seng hele dagen, og jeg føler heller ikke jeg er god nok til hverken min søn eller mand.

Jeg er startet på Anti dep . Og det går den rigtige vej nu..

Hvis du har brug for at snakke så skriv endelig..

Knus

Anmeld

22. juni 2012

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Jeg kender alt til dine følelser. Jeg har det på samme måde.

Jeg har også haft lyst til bare at forsvinde. Men jeg ville aldrig kunne tage det sidst skridt.

Jeg har det også bedst hvis jeg bare ligger i min seng hele dagen, og jeg føler heller ikke jeg er god nok til hverken min søn eller mand.

Jeg er startet på Anti dep . Og det går den rigtige vej nu..

Hvis du har brug for at snakke så skriv endelig..

Knus

Puh det lyder fuldstændig som mig.

Glad for det går den rigtige vej med dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.