Anonym skriver:
Ja, som spørgsmålet lyder, kan min datter klarer sig uden mig, hendes mor?
Vil hun tage skade nu eller senere hen, hvis hun pludselig skulle undvære mig? Eller vil hun hurtigt glemme det, i og med hun kun er 2 år?
Kan der virkelig være andre (udover hendes far) som kan elske hende lige så højt og passe lige så godt på hende som mig?
Jeg har ikke læst de svar du har fået.
Men.. her er mit svar til dig.
Min mor begik selvmord da jeg var 3½ og jeg husker hende ikke. Men jeg har altid manglet noget. Jeg sidder i dag med et meget stort tomrum, især efter jeg selv er blevet mor, fordi jeg ikke kender hende, jeg ved ikke om jeg eller noget andet ville være anderledes hvis jeg kendte hende, men jeg ville nu stadig gerne have kendt hende.
jeg skal og vil ikke råde dig til IKKE at gøre det, da jeg går ind for det frie valg og hvis du mener det er det rigtige for dig, well så må det jo være sådan. Dog vil jeg opfordre dig til at vente, du skal vente så længe at du kan nå at få taget en masse billeder, du skal skrive en masse ting ned, dine livretter, yndlings ting, mad, steder etc. du skal filme dig selv mens du hygger med din datter osv. du skal sørge for din datter har noget der viser hende at du elskede hende og som viser hende hvem du er, hvad dine holdninger er. Du skal sørge for at forklare at dit vallg er truffet ud fra dit behov og at hun ikke skyld i dit valg. etc.
Jeg håber self du får det bedre og får lyst til at være i live, jeg kunne i hvert fald personligt ikke forestille mig at jeg IKKE skulle se Penny vokse op. Jeg har ikke haft et nemt liv, men hvis jeg kan, vil jeg være der til hvert "skridt" min datter tager og hver alder hun har.
Ønsker dig held og lykke med hvad end du beslutter dig for.
Anmeld