Kan min datter klare sig uden sin mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.256 visninger
92 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Anonym trådstarter

Ja, som spørgsmålet lyder, kan min datter klarer sig uden mig, hendes mor?
Vil hun tage skade nu eller senere hen, hvis hun pludselig skulle undvære mig? Eller vil hun hurtigt glemme det, i og med hun kun er 2 år?

Kan der virkelig være andre (udover hendes far) som kan elske hende lige så højt og passe lige så godt på hende som mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alle små børn har brug for deres mor!! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

Saram

Jamen hvor længe snakker vi om ? 

Anmeld

20. juni 2012

Maise86

Anonym skriver:

Vil hun tage skade nu eller senere hen, hvis hun pludselig skulle undvære mig? Eller vil hun hurtigt glemme det, i og med hun kun er 2 år?

Kan der virkelig være andre (udover hendes far) som kan elske hende lige så højt og passe lige så godt på hende som mig?

Hvad tænker du?

Hvorfor skulle hun undvære dig?

Anmeld

20. juni 2012

MortilElias2010

Årh får helt knude i brystet, fik lige sådan en følelse af at du måske er døende? 

Håber ikke min mavefornemmelse er rigtig i denne omgang. 

Men til dine spørgsmål, ja en anden end hendes far ville sagtens kunne elske hende lige så højt og lige så meget som hendes mor. Men båndet imellem  ville aldrig blive helt det samme, men godt nok. 

Anmeld

20. juni 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Altså, det bliver nok rigtig svært i starten, og hun vil måske huske dig når hun bliver ældre, det er jeg sikker på, hvis hun ser billeder af dig. Jeg husker ingenting fra den gang jeg var på børnehjem i den alder og heller ikke da jeg så skulle undvære min mor i et års tid.

Husker det kun pga. af billeder. Er det dig med tråden, hvor at du er bange for at din datter vil blive fjernet ?

Anmeld

20. juni 2012

bøllen

Jeg ved ikke om din datter kan klare sig uden dig og om det skader hende ( tror jeg ved hvem du er, men ikke helt sikker&nbsp og selvfølgelig kan hendes far elske hende, men jeg tror nu alligevel der er et anderledes bånd imellem mor/barn. Men har intet at ha det i.

Hun er endnu så lille, så ved ikke hvor svært det ville være for hende. Men tror min egen dreng på 2 ville reagere meget på at blive skilt fra mig. Men igen jeg har absolut INTET og ha det i.

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Årh får helt knude i brystet, fik lige sådan en følelse af at du måske er døende? 

Håber ikke min mavefornemmelse er rigtig i denne omgang. 

Men til dine spørgsmål, ja en anden end hendes far ville sagtens kunne elske hende lige så højt og lige så meget som hendes mor. Men båndet imellem  ville aldrig blive helt det samme, men godt nok. 

Jeg er ikke døende, men jeg ønsker faktisk ikke at være her mere, og min største betænkelighed ved det, er at jeg frygter jeg skader min datter.
Jeg ved jeg ikke ville kunne undvære hende, men ville hun ikke kunne undvære mig? Hun er jo så lille, så jeg tænker hun vel ikke vil savne mig på samme måde som jeg ville hende.

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Altså, det bliver nok rigtig svært i starten, og hun vil måske huske dig når hun bliver ældre, det er jeg sikker på, hvis hun ser billeder af dig. Jeg husker ingenting fra den gang jeg var på børnehjem i den alder og heller ikke da jeg så skulle undvære min mor i et års tid.

Husker det kun pga. af billeder. Er det dig med tråden, hvor at du er bange for at din datter vil blive fjernet ?

Nej slet ikke. Vi har aldrig haft kommunen ind over vores familie.

Sagen er "blot" at jeg ikke ønsker at være her mere.
Jeg er bare virkelig bange for at skade hende. Hvilket jeg virkelig ikke ønsker. Hun er mit et og alt.

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Hvad tænker du?

Hvorfor skulle hun undvære dig?

Jeg ønsker ikke at være her mere. Jeg har det dårligt hver eneste dag. Jeg ønsker ikke at byde min datter sådan en mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.