Din datter valgte DIG som sin mor, og du tog imod. At hun ville skulle undvære dig , som hun gror op vil smadre hende. Hun vil tænke; hvorfor gjorde mor det? ville ønske hun kunne være her sammen med mig. opleve min konfirmation, opleve min eksamen, støtte mig når jeg har kærestesorg, grine og græde med mig ..
men du vil istedet forsvinde fra livet og din verden?! selvmord er utrolig egoistisk. Måske kommer DU til et bedre sted, men din familie, venner, bekendte vil være efterladt med en kæmpe sorg, som de ikke ved hvad de skal gøre ved.
Du er nødt til at snakke med læge, psykologer, ALLE som du nu har behov for. Nej pillerne hjælper måske ikke særlig meget, men prøv også at komme ud, møde nye mennesker, lave aktiviteter du kan lide, kigge på naturen, mindes dit liv, de gode tider .. Hvis du sidder derhjemme og ikke kommer ud, bliver det værre.
jeg har selv været der, jeg var ved at tage en overdosis, men i dag har jeg det fantastisk! der er en vej ud af smerten! husk det! livet et en unik ting som vi har fået foræret
Alt for dyrebart til bare at smide væk (:

Anmeld