Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Chraz

Ja det er jeg.. Første gang da jeg var 12 år gammel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Muffin_girl

Dorthe1986 skriver:

Ja da jeg var 13 år, var der et daværende familiemedlem, der valgte at udnytte den enorme tillid jeg havde til ham. Det tog ham halvanden time at få det han ville... på den halvanden time blev jeg voksen.

Puha det gør ondt at læse 

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

HeXeri skriver:

Jeg har stemt ja, jeg er incestbarn. Det startede da jeg var 5, holdte pause fra jeg var 8-11 frdi han sad i fængsel for vold mod vores mor og startede igen da han fik samværdsret efter endt afsoning. Det stoppede helt da jeg var 14 og betroede mig til en veninde der heldigvis løb lige hjem til hendes mor.

Puha det gør mig ondt at læse.. 

Har du det okay med det idag?

Anmeld

19. juni 2012

Karo

Nej, jeg har aldrig været udsat for noget.

Anmeld

19. juni 2012

HeXeri

AalborgPigen skriver:

Puha det gør mig ondt at læse.. 

Har du det okay med det idag?

Det er rigtigt sødt af dig

Jeg er jo 30 år gammel idag, var så heldig at have den samme psykolog igennem rigtigt mange år og have en mor der aldrig gav op, jeg er så afklaret som man kan blive. Vælger at se det fra den positive vinkel: Det er ret sandsynligt at det er det skidt jeg kommer ud for i det her liv.

Anmeld

19. juni 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Ja, nu fik jeg lyst til at få et overblik, for jeg synes umiddelbart det virker som om der er rigtig mange, som har prøvet at blive krænket på deres seksualitet.

Og når jeg skriver krænket på sin sekualitet mener jeg alle slags hændelser, selv et klap i røven af svigerfar kan for nogen være en krænkelse.

Jeg er blevet gramset på låret af en patient (79 år!) på min sygehusafdeling.. 

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Et ja herfra... 

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

M (: skriver:

Jeg er blevet gramset på låret af en patient (79 år!) på min sygehusafdeling.. 

EJ føj.. Hvor ubehageligt.

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

HeXeri skriver:

Det er rigtigt sødt af dig

Jeg er jo 30 år gammel idag, var så heldig at have den samme psykolog igennem rigtigt mange år og have en mor der aldrig gav op, jeg er så afklaret som man kan blive. Vælger at se det fra den positive vinkel: Det er ret sandsynligt at det er det skidt jeg kommer ud for i det her liv.

Ej hvor dejligt at høre.. At man kan komme ud på den anden side hvor du er .. Sejt klaret, og godt gået !

Anmeld

19. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Mom In The Making skriver:

Ja, nu fik jeg lyst til at få et overblik, for jeg synes umiddelbart det virker som om der er rigtig mange, som har prøvet at blive krænket på deres seksualitet.

Og når jeg skriver krænket på sin sekualitet mener jeg alle slags hændelser, selv et klap i røven af svigerfar kan for nogen være en krænkelse.

ja.

Dagligt og nogle gange flere dagligt fra jeg var 2½-6 år.

Voldelig x gennem 1 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.