Er du blevet krænket seksuelt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Becks

Ja jeg er incestbarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Camillos

Dorthe1986 skriver:

Ja da jeg var 13 år, var der et daværende familiemedlem, der valgte at udnytte den enorme tillid jeg havde til ham. Det tog ham halvanden time at få det han ville... på den halvanden time blev jeg voksen.

Anmeld

19. juni 2012

Plysbjørnen

Mom In The Making skriver:

Umiddelbart er det jo også bare forskellige ord for at beskrive en hændelse med seksuel karakter der var grænseoverskridende/ubehagelig.:/

Ja, helt sikkert. Ville være helt forfærdeligt at de skulle opleve sådan noget.:/

Ja men tror det har noget at gøre med at jeg dengang ikke fattede hvad der skete... Andet end at jeg vidste det var forkert da han ville se min tissekone... Så ham aldrig siden, heldigvis for det...

Jeg tænkte ikke over at manden faktisk var børnelokker, før kriminal politiet stod i døren og ville snakke med mig... Han var jo "bare" en jeg havde kendt som havde gjort jeg ikke brød mig om, og derfor havde jeg stoppet kontakten til ham... Men derfra og så til at forbinde det med en børnelokker/seksuel krænkelse er aldrig faldet mig ind... Snakker faktisk aldrig om det, tror ikke engang min mand ved det...

Anmeld

19. juni 2012

-Sigrid-

Mom In The Making skriver:

Haha.. jah den gælder vist ikke så..

Jeg har bare sådan en fornemmelse af at det er en ret stor % der har prøevet det og det synes jeg godt nok er forfærdeligt.:/

Men det viser jo også bare hvor mange der har svært ved at forstå andres personlige grænse.

For personligt bryder jeg mig ikke om klap i bagen og kys på kinden af "fremmede" (der inkluderet familiemedlemmer). og de har jo helt sikkert ingen intention om at gå over mine grænser, men kommer så tl at gøre det alligevel. xD (men vil så ilføje at jeg ikke lige med det og dem føler mig seksuelt krænket, jeg bryder mig bare ikke om det.)

Det er jo også meget forskelligt hvor folks grænse går

Anmeld

19. juni 2012

Camillos

Becks skriver:

Ja jeg er incestbarn

Anmeld

19. juni 2012

Isabella_mor

Jeg var engang sammen med en fyr. Vi var bare bollevenner, efter noget tid ønskede jeg ikke at se ham som en bolleven længere da jeg havde fundet en fyr der kunne blive en potentiel kæreste, efter jeg havde fortalt ham at vi ikke kunne fortsætte som bollevenner, gik der noget tid, og en aften skrev han til mig at jeg var nødt til at komme hjem til ham og gå i seng med ham. Og at jeg ville få penge for det. ALDRIG i mit liv har jeg følt mig så krænket og billig., jeg skrev selvfølhelig at det var fanme respektløst og at det var så svinsk af hsm at kræve at knalde med mig på den måde og lærmest høreig til en billig luder. Jeg følte mig så beskidt, selvom at jeg aldrig toghjem til ham eller noget som helst.  Men jeg er usikkerpå om det bare er en generel respektløs krænkelse af mig personligt eller om det jan betegnes som en sexuel krænkelse.  Så jeg har stemt nr 3. 

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Måske, men er ikke helt sikker...

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Becks skriver:

Ja jeg er incestbarn

Anmeld

19. juni 2012

HeXeri

Jeg har stemt ja, jeg er incestbarn. Det startede da jeg var 5, holdte pause fra jeg var 8-11 frdi han sad i fængsel for vold mod vores mor og startede igen da han fik samværdsret efter endt afsoning. Det stoppede helt da jeg var 14 og betroede mig til en veninde der heldigvis løb lige hjem til hendes mor.

Anmeld

19. juni 2012

Isabella_mor

Becks skriver:

Ja jeg er incestbarn

Det er jeg ked af at høre... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.